Selamün Aleyküm Kardeşlerim
Medya, geceyesevdali_ 'ya ait. Tekrardan teşekkür ederim canım♥️ Çalışmamda yer almasaydı olmazdı. Ben çok beğendim, çok tatlı ya :')
Vallahi çok mutlu ediyorsunuz beni🙈🖤 Yanımda oluşunuz çok güzel :')
Bu bölümü İkra ile Faruk'un ağzından dinleyeceğiz.
Yorumlarda buluşalım :)
İyi okumalar...
Buyrun bölüme♡♡
🍀
^^FARUK^^
"Sözlüsüyüm..."
Karşımda duran kişi gözlerini İkra'ya çevirdiğinde kaşlarımı daha fazla çattım. Bakma sözlüme!
"Hadi tavsiyeme uy kardeşim." dedim sesimi normal tutmaya çalışarak. İkra'nın beni yanlış anlamasını istemiyorum. Kolay kolay kavga eden tip değilim. Ama karşımdaki şahsiyet biraz daha bakarsa olay çıkacak burda!
"Faruk gidelim mi?"
İkra'nın cılız çıkan sesiyle yumruğumu sıktım. Ben hâlâ neden duruyorsam!
"Düş önüme."
Düş önüme mi? O nasıl laf ya!
Yanımızdan gittiğinde başımı ona çevirdim. Anlamaz hâlde bana bakıyordu. Batır Faruk batır!
"Öyle demek istemedim." dedim beklentiyle ona bakarken. Başını eğip çevirdiğinde stres olmuştum. Ben ona bakıyorum. Hemen başımı eğdim.
"Gözlüğünü tak. Gözlerin kızarmış. Ne diye dikkat etmezsen..."
Kısık çıkan sesiyle dediklerini anlamazken konuşmaya başladım.
"Özür dilerim."
Başını kaldırıp şaşkınca bana baktı. Şimdi de çatılmış kaşlarıyla bana bakıyordu. Gözlerim ister istemez etrafa gitti. Bir insanın her mimiği mi güzel olur?
"Hâlâ böyle mi duruyorsun. Bakma da şu etrafına!"
Ani çıkışına anlam veremezken mahcup hâlde başını eğdi. Gözlerim güneşin de etkisiyle sulanırken ona olan saygımdan gözlüğümü çıkartsam da tekrar taktım. Zor duruyorum.
Yüzünde beliren gülümsemeye takılı kalırken konuşup yanımdan ayrılmıştı. Kalbim...
"Sözlüm..."
...
^^İKRA^^
"İkra, yanıma gel..."
Babamın salondan seslenmesiyle elimdeki tabağı masaya bırakıp salona doğru ilerledim. İster istemez korku salınmıştı içime.
Salona geçtiğimde elindeki kağıdı kendinden uzaklaştırarak baktığını gördüm.
"Baba..."
Dışarıya sıkıntılı nefes verip bana döndü. Eliyle gel işareti yaptığında içimdeki heyecanla yanına oturdum. Elindeki kağıdı bana uzatıp diğer elime kalemi tutuşturdu. Gözlerim kağıda döndüğünde sayılar yazıyordu üzerinde. İçimdeki heyecan ve mutlulukla dudağımı araladım.
"Bu ne baba?"
"Bu ay ödediğim borç. Toplayamadım bi türlü. Topla bakalım."
Allahım sana şükürler olsun. Babam bana iyi davranıyor. Başımı hızlıca sallayıp toplamaya başladım. O ara babam konuşuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YEŞİL
DuchoweYeşil iri gözlerini kırpmadan bana bakıyordu. Ne güzel gözleri var. Başındaki yeşil şal ve gözlerinin yeşilliği ile gözlerimi ondan alamıyordum. Gözlerinin içine baktığımda parkta yalnız başına kalmış bir çocuğun kırgınlığı gibi bir duygu geçti içim...