Selamün Aleyküm Kardeşlerim
Hayırlı günler 🍀
Bu bölümü İkra'nın ağzından dinleyeceğiz.
Yorumlarda buluşalım 🌼
İyi okumalar...
Buyrun bölüme♡♡
🍀
^^İKRA^^
"İkra... Allah'a emanet ol..."
Sözleri üzerine yavaşça başımı kaldırdım. Gülümsüyordu. Yüzümdeki gülümsememle dudağımı araladım.
"Faruk-"
"İkra!"
Duyduğum sesle irkilip başımı sesin geldiği yöne çevirdim. Onun burda ne işi var?
Sert adımlarla bize doğru gelirken başımı hemen Faruk'a çevirdim. O tarafa doğru bakıyordu. Gerilen yüzünü görmüştüm. Faruk...
"İkra ne işin var burda!"
Yüksek çıkan sesiyle başımı hemen ona çevirdim. Babamın evlenmemi emrettiği kişi karşımda duruyordu. Çatılan kaşlarına karşılık kaşlarımı çattım. Onunla evleneceğimi mi sanıyor!
"Seni ilgilendirmez!"
Onu ilgilendirmez!
Sık sık nefes verirken eli alnına gitmişti. O an Faruk'un sesini duydum.
"İkra..." dedi anlamadığım bir ses tonunda. Başımı ona çevirdiğimde anlamayan gözlerle bana bakıyordu. Mahcupluk hissi beni esir alırken konuştum. O burda olmak zorunda değildi.
"Faruk-"
Faruk'a bakarken kolumda hissettiğim şiddetli bir baskıyla sendeledim. Kolumu fena hâlde sıkıyordu. Kolumun acısı, gitgide kendini daha çok gösteriyordu.
"Sevgilin mi vardı sen-"
Kulağıma dolan sesle eli gevşemişti. Başımı hemen o tarafa doğru çevirdim. Faruk...
"Faruk!"
Faruk, yakalarından tutup ittirdiğinde sendelemişti. Gözlerim yüzüne kaydığında bir şeyinin olmamasına nefes vermiştim. Şükürler olsun...
Elimde sıkı sıkıya tuttuğum poşetle yanına doğru ilerlerken bana dönmüştü. Hemen konuşmaya başladım.
"Faruk ben özür dilerim. Lütfen git burdan-"
"Ne gitmesi, geç arkama..."
Tedirgince yüzüme bakıp başını çevirmişti. Yanan gözlerimle baktığı yöne döndüm. Nelere sebep olmuştum ben...
"Sen kim oluyorsun da sözlümün yanında bana kafa tutuyorsun çocuk!"
Duyduğum sözlerle gözlerim dolmuştu. Ne sözlüsü ya!
Gözlerimi hızla silip burnumu çektikten sonra Faruk'a döndüm. Bana doğru döndüğünde kızarmış gözlerini gördüm. Gözlerim yanarken konuşmaya çabaladım. Beni yanlış anlamasını istemiyordum.
"Faruk, o benim sözlüm değil..."
Kızarmış gözleri kısıldığında kalp atışlarımı hissettim. Ne oluyordu bana. Neden mutluyum ki şimdi...
Kulağıma dolan darbe sesiyle çığlık kopardım. Faruk'u yere sermişti. Alçakça yumruklarını savuyordu. Yanağımdan hızla süzülen yaşları önemsemeyip Faruk'un üzerinden tüm gücümle ittim onu. Faruk'a odaklanmıştım. Onu kurtarmaktı amacım. Rabbim ben ilk defa bilinçli bir şekilde bir erkeğe, bana haram olana dokundum. Allahım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YEŞİL
SpiritualYeşil iri gözlerini kırpmadan bana bakıyordu. Ne güzel gözleri var. Başındaki yeşil şal ve gözlerinin yeşilliği ile gözlerimi ondan alamıyordum. Gözlerinin içine baktığımda parkta yalnız başına kalmış bir çocuğun kırgınlığı gibi bir duygu geçti içim...