🍀BİRİCİĞİM🍀

851 88 116
                                    

^^FARUK^^

"Daha iyisin değil mi?"

Yanağımdaki eliyle son kez yanağımı okşayıp elini uzaklaştırdı. Gülümsüyorum. Yüzündeki mahcuplukla duraksarken başını eğmişti. Kollarımı sıklaştırdım.

"Faruk... Özür dilerim."

Dudağımı aralayacağım vakit duyduğum seslerle duraksadım. Başımı Yeşil'ime çevirdiğimde yerinde kıpırdanıp benden ayrılmıştı. Kızarmış gözleriyle bana bakıyordu.

"Ordan ayrılmamalıydım."

Gözlerimi devirip kolunu kavradım.

"Saçmalama-"

"Faruk hadi çıkalım burdan. Gönül annem de telaş yaptı."

Gözleri kapıya gittiğinde diğer kolunu da kavradım. Tedirgince bana bakıyordu. Yüzündeki mahcupluk canımı acıtıyor.

"İkra... Seninle ne konuştuk Yeşil'im?"

"Bu farklı Faruk-"

"Sen teyzemi bilmiyorsun."

Durdum. Anlamaz hâlde bana bakıyordu.

"Faruk?"

Sorunsuz evimize gitmek istiyorum. Teyzemin çenesi açıldı mı ne dediğini bilmez.

"İleri gider İkra. Onun için diyorum. Üzülme..."

Beklentiyle ona baktığımda yüzünde beliren gülümseme ile kalp atışlarımı hissettim. Çok tatlı gülümsüyordu.

"Bir daha kafama takmamaya çalışacağım kocacığım. Kimsenin beni üzmesine izin vermeyeceğim. Yani uğraşacağım."

Yanağıma uzanıp öptü. Hafiften yanan gözlerimle başımı eğdim. Diğer yanağımı da öptüğünde sesini duydum. Yeşil'im...

"Rahat Yeşil olacağım."

Devam etti.

"Hadi çıkalım şimdi."

Eli yüzüme uzandığında avuç içini öpüp elini tuttum. Kıkırdadı. Allahım sana şükürler olsun...

Banyodan çıktığımızda babamın mutfak kapısının önünde durduğunu gördüm. Bu duruma kaşlarım çatılırken teyzemin yüksek çıkan sesi kulağıma geldi.

"Enişte gelinin yüzünden yeğenim bana tavır yapıyor. Yerini bilmiyor küçük hanım."

"Gönül gelinimle oğlum nerde?"

Babamın sakin çıkan sesiyle dudağımı araladım.

"Burdayız baba."

Arkasını döndüğünde gözlerimi eşime çevirdim. Bir yere odaklı hâlde duruyordu. Tepkisizdi.

"Kızım bize kahve yapar mısın? Özledim kahveni."

Babamın keyifli gelen sesiyle Yeşil'im gülümsedi. Gözlerimi eşimden ayıramazken başını bana çevirdi. Gözlerindeki ışıltı ile yüreğimin okşadığını hissettim. Yeşil'im mutlu. Gülümsüyorum.

...

"Yalnız benim için bak yeşil yeşil."

Yüzündeki gülümsemesi ile bana döndüğünde gülümsemem büyümüştü. Pembeleşen yanaklarıyla gözlerini kaçırıp önüne döndüğünde güldüm.

"Faruk..."

Kısık uyarır şekilde çıkan sesiyle elini saran elimi sıkmıştı. Yeşil'im ile yürüyüşe çıktık. Esen rüzgarda az da olsa şalının uçları hareketleniyordu. Canım karım...

"Faruk şimdi biz dördüncü sınıfa geçeceğiz değil mi?"

Zaman çok hızlı geçiyor.

"Evet."

Başımı eşime çevirdiğimde yüzündeki gülümsemesi ile bana döndü. İçimdeki huzurla Yeşil'ime bakarken sözleri üzerine kalp atışlarımı hissettim.

"Gözlerini çok seviyorum kocacığım."

Aklıma gelenle kaşlarım havalanırken gülmeye başladım.

"Yaa niye gülüyorsun!"

"Yağmurlu havaları seviyor olabilir misin?"

Yüzünü buruşturup önüne döndü. Kıskanç Yeşil.

"Ama ben sana yalan söylemem ki yakışıklım." dedi rahat bir tavırla. Ne?

"Ne dedin?" dedim yüzümden atamadığım gülümsememle. Anlamaz hâlde bana döndü. Çok-

"Ben sana yalan söylemem, dedim."

Başımı iki yana sallayıp gözlerimi kıstım. Düşünceli bir hâle büründüğünde sırıtıyordum.

Heyecanla atıldı.

"Ama ben sana yalan söylemem ki, dedim değil mi?"

Düşen yüzümle onaylamaz bakışlar attım.

"Allah Allah ne dedim ki?" dedi dalgınca bana dönerek. Stres olmuştu.

"Seni bekliyorum güzelim."

Şaşkınca bana bakıyordu. Pembeleşen yanaklarıyla konuştu. Gülümsüyordu.

"Güzelim mi?"

Kocaman gülümsüyorum. Çok güzel bakıyordu bana. Başımı hafifçe sallayıp dudağımı araladım.

"Güzelim..."

"Yakışıklım..."

Hissettiğim kalp atışlarımla gülümsüyorum. Yeşil gözleriyle çok güzel bakıyordu bana. Allahım sana şükürler olsun, kaderime Yeşil'imi yazdın bana. Ne güzel kader bu. Ne güzel nimet. Gözlerimi emanetinden alamıyorum. O çok özel.

"İkra..."

Gülümsüyordu. Yüzümden silinmeyen gülümsememle içimden geçeni söyledim. Çocuksu mutluluğu yüreğimi okşuyor.

"Sen benim her şeyden önce biriciğimsin."

🍀

Bölüm nasıldı?

Faruk'un Biriciği?

Bütün biriciklere selam olsun😊♥️

Kendinize iyi bakın. En güzele emanetsiniz. Selamün Aleyküm💚

YEŞİLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin