Selamün Aleyküm 🤗💚
Özel bölüm ile tekrar geldim. İkra ile Faruk'u çok özlemişim. Onları yazmak çok iyi geldi bana. Umarım siz de mutlu ayrılırsınız bu satırlardan. İyi okumalar diliyorum ☺️💚
🍀
"Anne ben Ali abimi görcem. Rennüma abya da. Hümeyya abya..."
Kısa kollarını koluma sarmış, tatlı tatlı bana bakıyordu. Kıkırdadım. Gözlerini kapatıp açtıktan sonra gülümsedi. Şirin gözükmeye çalışıyordu. Babana mı çektin sen?
"Hı?"
Çıkardığı sesle şaşkınca kızıma bakakaldım. Sonra gülme sesi. Faruk...
"Annene mi çektin sen?" dedi gülerek. Gözlerimi kısıp bakmayı sürdürdüm. Göz kırpıp kızımızı kucağına aldı. Hissettiğim kalp atışlarımla gözlerimi kaçırdım. Çok sıcak oldum.
"Baba, Ali abimi görcem."
Gözlerimi Afra'ya çevirdiğimde kısa kollarını babasının boynuna sarmıştı. Babasına şirinlik yapıyordu. Yanaklarım gitgide kasılırken bakışlarımı kalbi güzelime çevirdim. Gülümsüyordu. Gözlerimi gülüşünden ayıramazken kızımızın yanağından öptü. Afra kıkırdayarak babasının sırasıyla yanaklarından öptüğünde gözlerim aralanırken Faruk'un sesini duydum.
"Hani bizimle okula gelecektin Küçük Yeşil'im?"
Afra omuzlarını düşürüp başını bana çevirdi. Dudağını büzmüş bana bakıyordu.
"Ali abimi özledim ben."
Kıkırdadım. Afra, Ali abisini çok seviyordu. Kalbi güzelim yüzündeki gülümseme ile bana döndüğünde yanlarına doğru ilerledim.
"Yarın akşam İpek ablagile gidelim mi kalbi güzelim? Sabah da anneme bırakırız kızımızı."
Kızımız yerinde heyecanla kıpırdanırken yüzümden silinmeyen gülümsememle beklentili hâlde eşime bakıyordum. Çok güzel bakıyordu bana.
"Tamam Yeşil'im."
Kızımızı kucağında düzeltip beklentili hâlde bana bakmaya başladı. Yaa Faruk!
Yanağına uzanıp öptüğümde gülüşünü duydum. Kızımız da babası gülüyor diye gülüyordu. Eşimden ayrıldığımda bana onaylamaz bakışlar atmaya başladı. Gözlerim şaşkınlıkla aralanırken gözlerim kızıma gitti. O da babasını taklit ediyordu. Allahım...
"Anne diğer yanak da..."
...
^^FARUK^^
"Güzelim..."
Yerinde kıpırdanıp başını bana doğru çevirdi. Yanakları pembeleşmişti. İkra...
"Faruk ya..."
Örtüyü başına geçirdiğinde kolumu eşime sardım. Gülmemek için kendimi zor tutuyordum. Ne yapayım, çok tatlı.
Bir şeyler diyordu ama anlamıyordum. Örtüyü üzerinden çektiğimde ellerini yüzüne kapattı. Saçları dağılmıştı. Elimi mis kokulu saçına getirip dudağımı araladım.
"Yeşil'im-"
"Faruk ya beni utandırıp duruyorsun. Kızımız da alışmış."
Güldüm. Ellerini yavaşça yüzünden çekip çatılmış kaşlarıyla bana bakmayı sürdürdü. Alnına yaklaşıp uzunca öptüm.
"Ve beni dinlemiyorsun..." dedi içine kaçmış sesiyle. Güldüm. Şaşkın şaşkın bana bakıyordu. Bana böyle bakarken nasıl mutlu olmam ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YEŞİL
EspiritualYeşil iri gözlerini kırpmadan bana bakıyordu. Ne güzel gözleri var. Başındaki yeşil şal ve gözlerinin yeşilliği ile gözlerimi ondan alamıyordum. Gözlerinin içine baktığımda parkta yalnız başına kalmış bir çocuğun kırgınlığı gibi bir duygu geçti içim...