Özel bölüm🍀Anne

942 66 253
                                    

Selamün Aleyküm♥️

Uzun bir aradan sonra özel bölüm ile geldim. Yazmak için uğraştığım doğrudur 🙈 Ve yazdım☺️ Şükürler olsun🍀

İkra ile Faruk'u çok özlemişim 💚

Umarım bölümü seversiniz. Okuyan gözlerinize sağlık diyor ve sizi bölüme alıyorum 😍♥️

İyi okumalar...

🍀

"Kalbi güzelim..."

Yanağına uzanıp öptüğümde hâlâ uyanmamıştı. Saç tellerimi geriye itip yanına uzandım. Kolumu eşime sardığımda umutla dudağımı araladım.

"Kocacığım..."

Yerinde kıpırdandı. Aklıma gelenle kıkırdadım.

"Sütlü yakışıklım..."

Kendime engel olamayıp gülmeye başladım. Gülüşümü durduramıyordum. Başımı içine gömdüm. Hâlâ sesim duyuluyor. Ama...

Belime sarılan kollarla nefesimi tutmuştum. Neye güldüğümü unutmuştum bile. Başım yastığa değdiğinde çatılmış kaşlarıyla karşılaştım. Hı?

"Faruk bakma öyle." dedim gözlerimi kaçırarak. Yüzünde yakaladığım gülümseme ile kalp atışlarımı hissederken sesiyle irkildim.

"Ne yapıyorum karıcığım?"

Havalanan kaşlarıyla bana bakıyordu. Gülümsüyordu. Kıkırdadım. Elimle gözlerini kapatmaya çalışırken karnımda hissettiğim hareketlilikle duraksadım. Aff beni gıdıklıyor!

"Yaa F-faruk... T-tamam bu son..."

Gülüşlerimiz birbirine karışırken ellerini benden çekip yanıma yattı. Gülüşleri kulağıma geliyordu. Kıkırdadım.

"Yakışıklım..."

"Hmm..."

Hemen kolunun üzerine yattım. Yüzündeki hoş gülümsemesi ile bana dönüp elini saçıma getirdi. Saçımı okşuyordu. Alnıma yaklaşıp öptüğünde gözlerimi kapattım. Kolunu belime sarıp yanağıma öpücük bıraktı. Sarılıyordu bana.

"Çok güzel kokuyorsun."

"Süt gibi mi?"

Mırıldadım. Yanağıma uzanıp öptü.

"Hmm... Evet."

Sözleri üzerine gözlerimi araladım. Yüzünü göremiyorum. Kollarını sıklaştırıp tekrar yanağımdan öptüğünde kısa gülüşünü duydum. Hı?

"Kalbi güzelim?"

Yerimde kıpırdanırken başını kaldırdı. Dağınık saçı ve hoş gülümsemesi ile bana bakıyordu. Kalp atışlarımı hissediyorum. Çok-

"O hâlini unutamıyorum." dedi gitgide büyüyen gülümsemesi ile.

"Hı?"

Güldü. Ne olduğunu anlamazken gözlerimi sıkıca kapatıp açtım. Devam etti.

"Markette başıma süt döküldüğü gün..."

Aklıma gelenle kaşlarımı çattım. Gözlerim eşime gittiğinde gözlerini kırpmadan bana baktığını gördüm. Yanaklarım hafiften yanarken dudağımı araladım.

"Sabah sabah neden moralimi bozuyorsun."

Gözlerimi kaçırdım. Yerimde kıpırdandığımda kollarını biraz daha sarmıştı bana. Yüz yüze bakıyorduk. Yüzündeki tedirgin ifadeyle duraksadım.

YEŞİLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin