Selamün Aleyküm güzellerim!
Özel bölümle geldim.
Özlediniz mi bizi💚
Bu bölümü Yaseminkaratas58 'e ithaf ediyorum ☺️
Yorumlarda buluşalım ♥️
İyi okumalar!
Buyurun bölüme🍀
^^İKRA^^
"Güzelim, hadi gözlerini aç."
Kıkırdadım. Kokusunu yakından hissediyordum. Burnuma öpücük bıraktı. Hı?
Gözlerim kendiliğinden aralandığında yüzüyle karşılaştım. Yüz yüze bakıyorduk. Sırıtıyordu.
"Kocana trip atmayı beceremiyorsun."
Sırıtışı yerini hoş gülümsemesine alırken yanaklarım kasılmaya başlamıştı bile. Yanağıma uzanıp uzunca öptü. Diğer yanağıma uzanırken kısa gülüşünü duydum. Gözlerime bakıyordu.
"Yeşil'in en sevdiğim tonu olan gözlerinden mahrum olmak, çok zor. Bir daha trip atmak gibi niyetin olduğunda gözlerini saklama benden, tamam mı karıcığım?"
Gözlerimi ondan ayıramazken diğer yanağımdan da öpmüştü. Mutlu olması için gözlerine bakmam yeterliydi. Kalbi güzelim.
"Okula geç kalmayalım. Öğrencilerimiz, öğretmenlerini bekler."
Gözlerini gözlerimden ayırmayarak yerinden doğrulduğunda dudaklarımı araladım.
"Faruk..."
Gözlerime bakıyordu. Yerimden doğrulup karşısına oturdum. Gülümsüyordu.
"Öpüyüm mü seni?"
Gözlerini kırpmadan bana bakıyordu. Bu hâli beni içten içe utandırsa da kollarını boynuna sarıp yanaklarından öptüm. Gözlerine baktım.
"Seni çok seviyorum, yakışıklım!" dedim heyecanla. Dudaklarında beliren gülümseme ile kollarını belime sardı. Güzel gülümsemesi yüreğimi okşuyordu. Gözleri gözlerimdeyken hoş sesini duydum.
"Gözlerinden öpmek istiyorum."
Kıkırdadım. Beni kendine çekip gözlerimden öptü tüy hafifliğinde. Gözlerimi araladım. Çok güzel bakıyordu bana.
"Çok güzelsin, Yeşilim."
Başını boynuma gömüp sımsıkı sarıldı bana. Saçını okşamaya başladım. Eşimin yanında gülerken bile duygulanmaktan kendimi alamıyorum. Öyle huzurlu hissediyorum ki yanında kendimi. Çok seviyorum.
"Kalbi güzelim..."
"Hmm..."
Saçından öpüp gülümsedim.
"Okul dedik ya hani... Kızımız da uyanır birazdan. Ben de senden ayrılmak istemiyorum ama-"
Başını kaldırıp uykulu gözlerle bana bakmaya başladı. Çok tatlıydı. Ellerimi yanaklarına getirdim. Gülümsüyordu.
"Rüyamda bile seni görüyorum." dedi uykulu gözlerle. Kıkırdadım. Ama hayır.
"Kalbi güzelim, rüyada değilsin." dedim gülerek. Gözlerini sıkıca kapatıp açtı.
"Uyumadım mı ben ya?"
Sırıtıyordu. Yanaklarını sıkıp gözlerimi kıstım.
"Hayır, Faruk. Bana oyun yapıyorsun ya-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YEŞİL
SpiritualitéYeşil iri gözlerini kırpmadan bana bakıyordu. Ne güzel gözleri var. Başındaki yeşil şal ve gözlerinin yeşilliği ile gözlerimi ondan alamıyordum. Gözlerinin içine baktığımda parkta yalnız başına kalmış bir çocuğun kırgınlığı gibi bir duygu geçti içim...