Selamün Aleyküm Kardeşlerim
Bu bölümü bihtemal 'e ithaf ediyorum 😊❤️
Yorumlarda buluşalım 😊
İyi okumalar...
Buyrun bölüme♡♡
🍀
^^FARUK^^
"Tatlı bebek."
Gözlerimi karşımdaki manzaradan ayıramazken Yeşil'imin bana dönmesiyle duraksadım. Yüzünde tatlı bir gülümseme vardı. Gözlerimin yanışını hissederken gözlerimi gülerek elimdeki biberona çevirdim. Yeşil'imin ısıttığı süt ılıyınca biberona koymak bana düşmüştü. O sırada tatlı eşim Hümeyra'nın altını değiştirmekle meşguldü.
Bugün küçük bir misafirimiz var. Yengem ikizleri okulun ilk günü olduğu için küçük yeğenimi bize bıraktı. Okul işleri ile ilgilenmesi gerekti. Biz de seve seve kabul ettik. Evde bebek sesi ne güzel...
Tatlı karıma biberonu uzattığımda teşekkür edip elimden aldı. Kendini öyle çok kaptırmıştı ki alel acele almıştı biberonu elimden. Hümeyra'yı kucağına alıp süt içirmeye başladı. Ondan bir bebek düşüncesi-
"Faruk baksana nasıl da içiyor. Çok tatlı."
Heyecanla bana döndüğünde kocaman gülümsedim. Gözleri bende oyalanırken kendime gelmeye çalışarak keyifle konuşmaya başladım.
"Kimin yeğeni."
Güldü. Yanaklarım gitgide kasılırken güzel yüzünü Hümeyra'ya çevirdi. Bugün üzerimdeki bu yoğunluğu atmam lazım.
Aramızda bebek mevzusu geçmedi. Onun kararına saygı duymak istiyorum. Hem daha yeni evlendik. Onun mutlu olacağı günleri görmek istiyorum. Gülüşü hâlâ ürkekçe. Üzüntüsünü, yaşadığı o zor günleri üzerinden tam atamasam da bir nebze de olsa ona iyi gelmek istiyorum. Yeşil'im mutlu olmalı. Onun için planlarım var. Üçüncü sınıfa başlayacağız birkaç gün sonra. Derslerimiz olsa da onunla daha çok ilgilenmek istiyorum. Ellerimi ondan çekmek istemiyorum.
^^İKRA^^
Tatlı bebek Hümeyra başını çevirmesi ile daha fazla süt içmeyeceğini anladım. Biberonu kenara bırakıp peçeteyle küçük ağzını sildiğimde yerinde kıpırdanmıştı. Gülümsüyor. Çok tatlı ama...
"Faruk benim gördüğümü sen de görüyorsun de mi?"
Ortamdaki sessizlikle başımı çevirdim. Dalgınca Hümeyra'ya bakıyordu. Bir sıkıntısı mı var?
"Kalbi güzelim..."
Hafifçe çatılan kaşlarına tezat hoş gülümsemesi yayıldı yüzüne. Başını bana çevirdiğinde şaşkınca ona baktım. Duygu geçişleri çok hızlıydı. Neyse konumuz bu değil İkra...
"Tatlı olduğumu biliyorum." deyip göz kırptığında hissettiğim kalp atışlarımla yutkundum. Yüzünde yakaladığım gülümsemeyle yanaklarım yanarken atıldım.
"B-ben Hümeyra'ya dedim de-"
Gülmeye başladı. Aff...
Hümeyra'nın tatlı sesler çıkartarak gülmesi ile gözlerimi ona çevirdim. Ama bana yardımcı olmuyorsun. Amcan çok rahat.
"Yeşil'im..."
Başımı kaldırıp ona baktım. Gülmekten gözleri yaşarmıştı. Ve ona bakıyorum. Duygularım altüst oluyor böyle de...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YEŞİL
EspiritualYeşil iri gözlerini kırpmadan bana bakıyordu. Ne güzel gözleri var. Başındaki yeşil şal ve gözlerinin yeşilliği ile gözlerimi ondan alamıyordum. Gözlerinin içine baktığımda parkta yalnız başına kalmış bir çocuğun kırgınlığı gibi bir duygu geçti içim...