Selamün Aleyküm Kardeşlerim
Hayırlı günler 🍀
Bu bölümü İkra ile Faruk'un ağzından dinleyeceğiz.
Dayanamayıp yazdım 🙈
Yorumlarda buluşalım ☺️
İyi okumalar...
Buyrun bölüme♡♡
🍀
^^İKRA^^
Gözlerimi aralamaya başladığımda sesler geliyordu kulağıma. Ellerimi yumruk yapıp gözlerimi ovuştururken duyduklarımla kalakaldım.
"Cengiz ve ailesi akşam gelecek. Kahve içimi olur sadece. Ona göre ayarlayın kendinizi..."
Korkudan hızlı hızlı atan kalbimle yerimden doğruldum.
"Söz kesildikten sonra giderler..."
Annemin seslerinin ardından kapı çarpılma sesiyle ağlama sesleri geldi kulağıma. Dolan gözlerimi sıkıca kapatıp açtıktan sonra komodinin üzerindeki telefonumu aldım titreyen elimle. Ablam...
...
^^FARUK^^
"Oğlum hayırdır bi durgunsun?"
Bir tarafım mutluyken diğer tarafım sıkkındı. Sanki kötü bir şey olacak gibi.
Başımı kaldırıp anneme baktım. Ciddi hâlde bana bakıyordu. Beni anlamaya çalışıyordu. Bende anlasam...
"Anne mutluyum da..."
"Eee..."
İmalı sesiyle yutkunup yerimde dikleştim.
"İşte sanki kötü bir şey olacak gibi..."
"Hayır olsun oğlum..."
"Amin..." dedim başımı sallayarak. Amin...
İkra'nın bir sıkıntısı mı var? Ceylan abla bilir mi ki...
"Bugün Ceylan'a gideceğim..."
Başımı hızla kaldırdığımda annem gözlerini kısıp bana baktı. Başımı eğip önümdeki test kitabını kapattım.
"Faruk oğlum..."
Başımı kaldırıp anneme baktığımda kocaman gülümsemesi ile bana bakıyordu. O an içimde bir rahatlık hissettim. Gülümsedim.
"Kardeşi hâlâ burda mı?"
Test kitabını yanıma bırakıp konuştum.
"Dün gitti. İstemiyordu da..."
Annem başını sallayıp örgüsüne devam ettiğinde dışarıya nefes verdim. Annem de biliyor işte. O evde oldu.
Anneme bakarken birden başını kaldırdığında kaşlarımı çattım.
"O babası olacak ileri gitmez de mi?"
Babası...
"Babası?"
Burnunu çekip konuştu.
"İşte anla Faruk..."
Babası yaptı yani...
"Bir daha el kaldırmaz de mi?" dedim sinirlenerek. Yüzündeki şaşkınlığın yanında kendini toparlayıp konuştu. Ne oldu ki...
"Sanmam..."
Başını kaldırıp elindeki örgüsünü kenara bıraktıktan sonra yerinden doğrulurken konuşmaya başladı.
"Ben Ceylan'a gidiyorum..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YEŞİL
SpiritualYeşil iri gözlerini kırpmadan bana bakıyordu. Ne güzel gözleri var. Başındaki yeşil şal ve gözlerinin yeşilliği ile gözlerimi ondan alamıyordum. Gözlerinin içine baktığımda parkta yalnız başına kalmış bir çocuğun kırgınlığı gibi bir duygu geçti içim...