Selamün Aleyküm Kardeşlerim
Bu bölümü safderun5 'e ithaf ediyorum ❤️😊
Yorumlarda buluşalım 😊
İyi okumalar...
Buyrun bölüme♡♡
🍀
"Kızım, bir eksiğiniz yok de mi? Eksik varsa söyle. Az kaldı düğüne."
Memnun hâlde çayından yudumlarken içimdeki heyecan ve mutlulukla dudağımı araladım. Yanaklarım yanıyor ve kasılıyordu.
"Y-yok Gönül tey- anne. Her şey hazır."
Yüzünde büyüyen gülümsemesi ile heyecanla konuşmaya başladı.
"Tamam tatlı kızım. Ayfercim kızımız çok tatlı."
Yanaklarımın yanışını daha çok hissederken başımı eğmiştim. Gülümsüyorum. Gözlerim elime kaydığında nişan yüzüğümü gördüm. İki hafta sonra düğünümüz olacak inşallah. O kadar çok mutluyum ki ev içinde gülüşümü saklamak için çok uğraşıyorum. Utanıyorum.
"Torununun, gelininin sağlığı yerindedir inşallah. Üçüncü torun da geldi."
Gülümseyerek birbirlerine baktıklarında aklıma gelenle kocaman gülümsedim. İpek abla, doğum yapmıştı.
"İyiler çok şükür. Görsen ikizlerin hâlini çok mutlular. Sürekli şükrediyorum Rabbime. Büyük oğlumun evine gittiğimde huzur doluyor içim. Allah onlardan razı olsun."
"Amin Gönülcüm. Ceylan bahsederdi Feyza ile İpek'ten. Arada karşılaşırdık kızıma gelince."
"Bir gün Feyzacımda toplanırız. Daha çok kaynaşırız birbirimize. İkra ile Faruk hayırlısıyla evlensin, daha çok konuşuruz. Düğün telaşımız var diye torunlarımıza patik örmeyi ilerletti. Çok anlayışlı. Daha çok seversin Ayfercim. Çok güzel üçlü olacağız bak."
Aralarında gülüştüklerinde ben de katıldım onlara. Ne tatlılar ya...
"Darısı bizimkilere Gönülcüm..."
Annemin sözleri üzerine gülümsedim. Gönül annem devam etti.
"Ayy onlar elti elti takılırlar. Ayy biz daha yeni torunlar seveceğiz inşallah. Küçük İkra ile Faruk'lar..."
"Amin amin inşallah."
Mutluluktan yanaklarımı gevşetemezken sıcakladığımı hissettim. Hı...
"Düşünsene İkra gibi yeşil gözlü bir kız."
Yüzlerindeki gülümsemeyle bana döndüklerinde istemsizce gözlerimi kırpıştırmıştım. Annem, başını çevirirken Gönül annem gülümsemesini büyüterek gözlerini benden ayırmıştı. Çok mu şaşkın oldum ben?
"Belki oğlumuza çeker, Gönülcüm. Kahverengi kahverengi."
Gözlüklü gözlüklü...
Gözlüklü?
Allahım ben iyi değilim...
Kulağıma dolan zil sesiyle yerimde irkilirken başımı kaldırmıştım.
"Ayfercim, Faruk gelecekti."
Aklıma gelenle yerimde hareketlenirken annemin imalı bakışlarıyla yutkunmuştum. Faruk ile davetiyelerimizi dağıtacaktık ama. Niye bakıyorsun anne öyle. Aff...
"Ayy selamımızı söylersin kızım."
"Evet kızım. Ee Gönülcüm bir bardak daha içeriz de mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YEŞİL
EspiritualYeşil iri gözlerini kırpmadan bana bakıyordu. Ne güzel gözleri var. Başındaki yeşil şal ve gözlerinin yeşilliği ile gözlerimi ondan alamıyordum. Gözlerinin içine baktığımda parkta yalnız başına kalmış bir çocuğun kırgınlığı gibi bir duygu geçti içim...