ѕтяαу кι∂ѕ

5.6K 59 4
                                    

Başlık: Makyajınız hala yüzünüzdeyken uyuya kaldığınızda

////////

Chan

Seni makyajınla derin bir uykuya daldığını görür görmez onu çıkarması gerektiğini biliyordu, makyajla uyanmaktan her zaman nefret ediyordun. Yatağın yan tarafına geçmeden önce senin yanında diz çökerek makyaj mendillerinden birini aldı.

"Lütfen uyanma," diye yalvardı ve makyajı yanaklarından ve çenenden çok fazla karıştırmadan silmeye başladı.

Ancak bu yapıldıktan sonra, çıkarması gereken tüm göz makyajına sahip olduğunu biliyordu ki bu o kadar da kolay olmayacaktı. Başka bir mendil çıkardı ve yastığınızdan daha uzaktaki gözünüzü silmeye başladı, makyajı oldukça kolay bir şekilde çıkardı.

Yine de diğer gözünüz üzerinde çalışmaya başladığında, vücudunuz yavaşça kıpırdandı ve önünüzdeki yüzüne hafifçe gülümseyerek uykulu gözleriniz açıldı. "Uyumaya devam et, sadece makyajını çıkarıyorum," diye fısıldadı.

"Benim için çok iyisin," diye mırıldandın, gözünü açarak makyajı çıkarıyordu, makyajı çıkardıktan sonra hemen kapatıyordu.

Chan sizi yorganın altına düzgünce sokmak için karşıya geçmeden önce mendilleri attı. "Bunu yaptığım için bana sabah teşekkür edeceksin," diye gülümsedi, başının üstüne hafif bir öpücük bastırarak.

~

~~~~~~~~~~~~~~~~

Minho:

Uyku her zaman senin arkadaşın değildi, bu yüzden Minho senin makyajında ​​uyuya kaldığını gördüğünde onu çıkaramayacağını biliyordu, ama seni uyandırmayı başlarsa ondan daha çok nefret edersin.

Kendi kendine, "Bir not alacağım," diye fısıldadı, seninle ofisinin kapısının arasına bakıp kendi kendine sessizce tartıştı.

En azından makyajınızı çıkarabileceğini biliyordu, ama sizi rahatsız etme riskini göze almak istemiyordu. Sonunda, sabah size hatırlatmak için ofisinizden biraz kağıt ve bir kalem almaya karar verdi.

Sabahleyin notunu kaçırmış olmanız ihtimaline karşı banyoya girmeden ve makyaj temizleyicinizi ve temizleyicinizi lavabonun yanına bırakmadan önce çabucak bir not karaladı ve telefonunuzun altına koydu.

"Lütfen onu çıkarmadığım için benden nefret etme," diye kıkırdadı yanınızdaki yatağa girerken elini nazikçe yanağınıza doğru fırçaladı.

Seni bu kadar huzur içinde uyurken görmek kalbini ısıttı, çünkü seni uyandırmanın asla yapılacak doğru şey olmayacağını biliyordu. Gözleri kapandı, vücudunun kıpırdandığını hissetti, içgüdüsel olarak onun yan tarafına doğru kıvrıldın.

~~~~~~~~~~~~~~~~~

Changbin:

Tam da karşıya baktığında gözlerini kapatmak üzereydi ve makyajının hâlâ sürdüğünü fark etti. Bunu görmezden geliyormuş gibi yapmak istese de, yapamayacağını biliyordu ve yaparsa senin de başının belaya gireceğini biliyordu.

"Bunu gördüğüm için şanslısın," diye kıkırdadı, yataktan kalktı ve makyaj mendilini almak için banyoya yürüdü.

Kpop ReactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin