Boyut Önemlidir (M)
istek: renjun için smut isteyebilir miyim? ondan çok daha kısasın (154cm) ve o bunun sevimli olduğunu düşünüyor ama sen boyun konusunda çok güvensizsin ve sadece fkdjfdfg
İçerik: Huang Renjun x (f) okuyucu, yetişkin dili, cinselliğin açık tasvirleri, boyut kinki, edepsiz konuşma, orgazm reddi, sömürü dolandırıcılığı, korunmasız seks, kaba seks, parmaklama, Creampie, erkek arkadaş! Renjun, kız arkadaş! okuyucu, sonunda korkunç bir kelime oyunu çünkü ben böyle bir insanım.
Özet: Renjun, sırf normal bedenli insanların yapabileceği şeyleri yapmaya çalıştığınızda ne kadar sevimli görünmenize bayıldığı için boyunuz hakkında sizinle dalga geçmeyi seviyor, ancak onun daha küçük figürünüzde hoşlandığı başka bir şey var.
Düzenli olarak kullandığın patlamış mısır kasesi için üçüncü rafa ulaşmaya çalışırken, Renjun'dan yayılan kendini beğenmişliği duyabiliyordun, kolunu en uzağa uzatırken dudaklarından yumuşak iniltiler dökülüyordu. Yüksekliğe geldiğinde spektrumun daha kısa ucunda olmanız şaşırtıcı değildi, ancak bu, Renjun'un büyük kase ulaşamayacağı kadar uzakta olduğu için eğlenceyi izlemeye devam etmesini engellemiyor. Yardım teklif etmek yerine orada oturdu, tezgaha yaslanırken çenesini eline dayadı.
"Biliyorsun, acı çekmemi izlemek yerine bana yardım edebilirsin," dedin, Renjun'un varlığının çoktan farkındaydın, kasenin ağzını sana doğru çevirmeyi başardın ama yine de aşağı çekemedin. Ama neden yapsın? Konsantre olarak dudağını ısırma şeklin ve şortunun bacaklarını yukarı kaldırma şekli ile daha yükseğe ulaştın; bedava şov alıyordu. Neredeyse her gece aldığı şovla karşılaştırıldığında oldukça PG şovu olsa da, bir şov ne olursa olsun Renjun için hala bir şov. Seçici değildi.
"Bence çok şirin," dedi Renjun sonunda, hala yerinden kıpırdamaya ve göz korkutucu görevinde sana yardım etmeye çalışmadan. "Seni izlemek, neredeyse beş dakikamı, tam beş saniyede ulaşabileceğim bir şeye ulaşmaya çalışmanı izlemekle geçiyor." O zaman sana doğru gitmeye karar verdi, gömleğinin gövdesini yukarı kaldırması sayesinde kalçalarının açıkta kalan cildinde küçük daireler çizmek için ellerini kalçalarına yerleştirdi. Parmakları masumca kalçalarınızı ovuştururken, Renjun kulağınıza nefes nefese fısıldamak için eğilirken arka tarafınıza bir şeyin sıkıca bastırıldığını fark ettiniz, "Ayrıca o sevimli küçük şortunuzu yukarı çıkarken izlemek de eğlenceli, böylece o mükemmel poponu görebiliyorum.”
Renjun'un şehvet odaklı yorumundan sonra, ona sırtını yaslarken iç çektiğini hissettin, Renjun'un artık gururla ayakta duran üyesine zahmetsizce sırtını yasladın, ona karşı uzandıkça. Renjun'un kollarını beline doladığı ve parmaklarını kasıklarının önünde kaydığı ve kendini giyinik klitorisine kilitlediği için film gecesinin beklemeye alınması gerektiğini hissettin.
"Bir şeylere ulaşamadığım gerçeği seni gerçekten tahrik mi ediyor? Bu çok garip," diye şikayet ettin Renjun tembelce klitorisini okşamaya devam ederken, umarım onu durdurmak için haftalarca beklediğin filmin keyfini çıkarabilmen için onu durdurmaya çalışırsın. Ama Renjun'u herkesten daha iyi tanıyordun ve Renjun'un istediyor Renjun alıyor.
Sözcükler ağzınızdan döküldükten kısa bir süre sonra, gözleri tamamen siyah, ham cinsel manyetizma havuzlarına dönüşen Renjun'a döndünüz, konuşurken ruhunun derinliklerini sıktı, "Hadi bir şeyi açıklığa kavuşturalım bebeğim. Ne yaparsan yap, beni her zaman tahrik ediyorsun, tamam mı? Beni neden bu kadar tahrik ettiğini biliyor musun? Devam et, sana bir ipucu bile vereceğim."
Renjun öne eğilirken size sırıttı, ikinizin paylaştığı büyük yükseklik farkı nedeniyle sadece ateşe yakıt ekleyerek üzerinize yükseldi. Daha sonra ellerini belinin iki yanına koydu ve seni ne kadar telaşlı hissettirdiğini görünce yanaklarının kızarmasını izlemek için seni avuçlarının içine aldı. Anlaşmayı imzalamak için, Renjun çerçevenize doğru eğildi ve çene hattınızın altından kulağınızın kabuğuna kadar yolunu öptü, "Bu senin küçük amını nasıl becerdiğimle ilgili olmalı, onu kendi sikimle doldurmuş olmamla ilgili. kendimi senin bağırsaklarında görebiliyorum. Bu senin için yeterli bir ipucu mu bebeğim?”