Got7 Araba Seksi
Tür:smut
Jaebeom
Beom'umuz kendi kendini kontrol etme konusunda oldukça iyi olsa da, durum gerektirdiğinde sizi yerinize koymaktan çekinmeyecektir. Jaebeom, şu anda katıldığınız herhangi bir halka açık etkinlikten sizi dışarı çıkarır ve kelimenin tam anlamıyla, boş bir park yeri olmasını umduğunuz yerde sizi siker. Jaebeom sizinle birlikte olmak için sizi arabanın kaportasına eğer, elbisenizi beline kadar çeker ve iç çamaşırınızı kenara kaydırır. Darbeleri morartacaktı, kasıkları kıçınıza çarparken sert uzunluğu deliğinize girip çıkıyordu. Eli sonsuza kadar saçlarına gömülürdü, diğeri seni yerinde tutmak için beline bastırırdı. Jaebeom'un seninle işi bittiğinde herhangi bir şekilde partinize dönmeyi beklemeyin..."Ellerini kendine nasıl tutacağını bilmelisin kedicik... O halde buna rağmen, muhtemelen bunu mu istedin? Herkesin görebileceği bir fahişe gibi sikilmek mi? O zaman dikkat etsen iyi olur bebeğim..."
Mark
Çoğu zaman Mark, siz ikiniz arasında bir şeyler başlatmak için eve gelene kadar beklemeyi isterdi. Ama onu yeterince kızdırmayı başarırsan, demir kaplı soğukkanlılığı bile onu kurtaramazdı. Mark, gözleri yola sabitlenmiş olsa bile, sürekli gömleğinizi düzeltmenizden ve dudağınızı ısırmanızdan nasıl bir ruh halinde olduğunuzu anlayabilirdi. Elinizin uyluğunun iç kısmında gezindiğini hissettiğinde size bir uyarı bakışı gönderirdi, uyanan organını tamamen kavradığınızda ifadesi bir alayla bükülürdü. Mark tek kelime etmeden aracı çabucak yolun kenarına çekti. Sizi arka koltuğa oturtup, onunla alay ettiğiniz için nasıl pişman olacağınızı mırıldanana kadar ne kadar sinirli olduğunu tam olarak anlayamazdınız.
"Ne mi yapıyorum? Başladığın işi bitirebilmek için kenara çekiyorum bebeğim... Ya yakalanırsak? Pekala, sanırım bunu daha önce düşünmeliydin..."
Jackson