Rᴏꜱᴇᴀɴɴᴇ Pᴀʀᴋ

2.3K 23 2
                                    

Zor Zaman ~ Roseanne Park

Gözleri seni bulduğunda, sahne arkasına oturup onu selamlamak için bekledi, Rose'un ağzının köşeleri bir gülümsemeye dönüştü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gözleri seni bulduğunda, sahne arkasına oturup onu selamlamak için bekledi, Rose'un ağzının köşeleri bir gülümsemeye dönüştü. Bacakları onu olabildiğince hızlı bir şekilde sana doğru taşıdı ve kollarını sana sıkıca sardı.

"Seni burada gördüğüme çok sevindim," diye fısıldadı kulağına, kollarının beline dolandığını hissederek.

Tek başına çıkış yapmasının onun için zor olacağını biliyordunuz, ancak birkaç gün önce onu aradıktan sonra, sesinin hiç bu kadar bitkin ve bitkin çıkmasını beklemiyordunuz. Promosyonunun geri kalanını tek başına geçirmesini izlemenin hiçbir yolu yoktu.

"Burada olmaktan ve sana bakmaktan da mutluyum," diyerek sırıttın ve sarılmayı bıraktın.

O zaman gözleriniz ona ilk kez baktı, haftanın ne kadar ıstırap verici olduğunu fark etti ve ne kadar mücadele ettiğini kabul etti. Yanında güvenebileceğin birinin olmaması, onu beklediğinden çok daha fazla elinden almıştı.

Kulaklığını çıkarırken, "Bu akşam yemek için iyi bir restoran buldum," dedin, "ve benimle tartışmaya bile kalkışma, çünkü son zamanlarda iyi yemek yemediğini biliyorum."

Onu ne kadar iyi tanıdığını görünce başını salladı, vücudunun en iyi fiziksel durumda olduğundan emin olmak çok uzun zamandır aklındaki tek şeydi.

"Düşündüğün kadar kötü değil," diye tartışmaya çalıştı, hiç dikkat etmemişsin gibi.

Gözlerini devirdin, performansından sonra kendini toparlarken yerine oturdu. "sana sarıldığımda, belin hiç bu kadar ince olmamıştı, Rose benim yanımdaymış gibi yapmaya çalışma bile."

Bazen onu ne kadar iyi tanıdığınızı ve onun hakkında en basit şeyleri bile ne kadar kolay anlayabildiğinizi hayrete düşürdü. Çoğu insan tarafından fark edilmemesine rağmen, cevabı her zaman görebilir ve çözümü de bulabilirdiniz.

Saçındaki atkuyruğunu çözerken, "Uzun kalmayacağım," diye seslendi, "ama durursam, o zaman bu noktada uykuya dalacağım."

Gözlerin onu yakından izledi, her hareketinin ne kadar yavaş ve dikkatli olduğunu fark etti. “En son ne zaman düzgün bir gece uykusu aldın? Ve bir saatten bahsetmiyorum, yani tam sekiz saat, yani vücudunuzun gerçekten ihtiyacı olan zaman kadar?”

Sana sadece omuz silkebildi, birkaç saatten fazla bir süreliğine bile olsa en son ne zaman başını bir yere koymayı başardığını hatırlayamadı. Her uyumaya çalıştığında kafasında çok fazla düşünce dönüyordu, çok fazla endişe ve endişe.

"Rose," diye fısıldadın, sen ondan uzakta meşgulken onun kendine ne kadar az özen gösterdiği için kalbinin paramparça olduğunu hissettin. "Burada yapmam gereken çok iş var."

Onu desteklemeye geleceğinizi anladığı anda, Rose bir rahatlama dalgasının ona çarptığını hissetti. Pek çok kişi sizinle işine devam ederken, sonunda onun iyiliğine bu kadar dikkat edecek birinin yanında olacağını biliyordu.

"Akşam yemeğine hazırlanmak için acele etmey, bu benim sorumluluğumda, yiyebildiğin kadar yemenizi istiyorum," diye uyardın, sandalyeye rahat bir şekilde oturarak, "ve hiçbir tartışmayı dinlemiyorum. bu konuda da."

Gözleri, onu ne kadar çabuk kapattığınıza döndü, size tam olarak ne söyleyeceğini biliyordu. "Senin için para ödeyen ve buraya beni desteklemeye geldiğin için teşekkür eden ben olmalıyım, tersi değil."

Kafan sallandı, onu bir kez daha dinlemeyi reddetti. “Size söyleyip duruyorum, gelip sizi desteklemek hiç zahmet değil. Ama şu anda bakılması gereken kişi ben değilim, o sensin. Ve bu yüzden yaptığımdan emin olacağım şey bu."

"Komik, seni seviyorum ama şu anda senden nefret ediyorum," diye kıs kıs güldü.

Sahne kıyafetini biraz daha rahat bir şeye dönüştürmek için odadan çıktığını görmeden önce ona doğru genişçe gülümsedin. Neredeyse yarım saat sonra Mnet binasından ayrılmaya ve sizinle bir yere gitmeye hazırdı.

"Haydi," gülümsedin, kanepeden kalktın, çıkman için soyunma odasının kapısını açtı, hızla arkandan takip etti. "Biliyorsun, bu günlerde performans sergilediğin tüm bu yerleri görmek oldukça güzel."

Başı sana baktı, başından beri onu desteklemek için orada olduğunu bilerek, kendisi için ne kadar iyi yaptığına duyduğu gururlu gülümsemesini gizleyemedi.

"Çıkışımdan önce performans sergilememi izlediğin bazı tehlikeli mekanlardan biraz değişik," diye şaka yaptı, tüm anılarına başını sallayarak. "Bazen o yerleri özlüyorum, dünyanın en tuhaf mekanlarıydı."

Rose'yi küçücük mekanlarda desteklediğiniz çılgın zamanları dün gibi hala hatırlayabilirsiniz. Yine de bir şekilde göz açıp kapayıncaya kadar kendinizi onun çıktığı mekanları on binlerce kişiye satmasını izlerken buldunuz.

"O zamanlar bazen daha mutluydun," diye fısıldadın, "şimdi mücadele ettiğini görmekten nefret ediyorum."

Omuzlarını silkti, kolunu seninkinin üzerine attı, zaman zaman baskıya katkıda bulunsa da, tüm bunlar kariyeriyle birlikte gelen paketin bir parçasıydı.

"Hepsi işin sadece bir parçası."

"Nasıl?" “Burada kimse seninle benim ve diğerleri gibi eskisi ilgilenmiyor” diye sorguladın. Etrafında seni destekleyebilecek insanlara sahip olmaktan hoşlandığını bildiğim halde, bunu tek başına yaşamak zorunda olman hiç adil değil."

Söylediğin her kelime doğruydu ve Rose bunu biliyordu. Zihni elindeki işe odaklanmaya şartlanmıştı, etrafındakileri de unutmuştu. Senin gibiler, ona her zaman kendine de bakması gerektiğini hatırlattı.

"Sadece bu gece yanımda olmandan zevk almak istiyorum," diye itiraf etti, "iş ve onunla birlikte gelen her şey şu anda başka bir gün için endişeleniyor. Şimdi bunun hakkında endişelenmeye devam etmek için kendi başıma çok fazla zaman harcadım.”

"O zaman bu geri dönüşün geri kalanında hiçbir yere gitmeyi planlamıyorum, bu iyi bir iş," dedin gülümseyerek.

Gözleri kocaman açıldı ve sana inanamaz bir sisle baktı. Hiçbir şey söylemeden başını salladı ve ona karşı dürüst olduğuna dair güvence verdi.

Birkaç dakika sonra, omuzlarınızı saran tutuşunu sıkılaştıran en küçük kıkırdamalar geldi. "En çok ihtiyacım olduğunda yanımda olacağına her zaman güvenebileceğimi bilmeliydim, beni daha önce hiç hayal kırıklığına uğratmadın."

"Ben de seni asla hayal kırıklığına uğratmayacağım, bunu birlikte atlatacağız," diye söz verdin, "ve senin de önceliğin olduğundan emin ol."

"Sen en iyisisin, bunu biliyor musun?"

"Pekala, bundan daha önce bir ya da iki kez bahsetmiş olabilirsin."

Kpop ReactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin