17:18
tür: müstehcen | jisung x fem!okuyucu
uyarılar: bakir!jisung, ilk kez, korunmalı seksyazar notu: bu benim jisung meraklılarım için, umarım beğenirsiniz ❀◕ ‿ ◕❀
kelime sayısı:1.9k
"ji, bundan sıkıldım zaten." dedin surat asarak, yatağa uzanarak. "Bir ara verebilir miyiz? başka bir şey yapalım."
"y/n, yapacak daha çok sorumuz var," dedi jisung yumuşak bir kıkırdamayla, oturup ona bakmadan önce ona bakmanı izleyerek. gülümsüyorsun, ama kalbin göğsünde yüksek sesle atıyor, hala zihnini meşgul eden çocuğa ne kadar yakın olduğunu bilmiyorsun.
ama jisung'la yalnız olmanıza rağmen soğukkanlılığınızı koruduğunuz için kendinizi şaşırtmayı başardınız. küresel ilişkiler dersinde yanında oturduğun aynı jisung, her zaman zamanında gelen ve sınıfta neler olduğunu her zaman bilen sevimli, utangaç çocuk. sessizdi ve derslerine odaklanmıştı ama sana karşı her zaman nazikti. bu yüzden yaklaşan sınava çalışmanıza yardım etmesini istediğinizde, yardım etmekten çok mutluydu ve sonunda onunla yalnız kalmak için bir nedeniniz olduğu için çok mutluydunuz.
onunla ilgili bir şey vardı; Kalçalarınızı birbirine bastıran bir şey, onun sadece çalışmanıza yardım etmekten daha fazlasını yaptığı düşüncesiyle bir isteksizlik hissi.
Ders çalışmaktan, oda arkadaşı hakkında soru sormaktan kaçmayı başarırsınız, aniden jisung ile istediğiniz kadar yakınlaşamayacağınızdan endişelenirsiniz. Çalışma sorularını bitirmekle oyalandığını gayet iyi bildiğinden sana kaşlarını çattı, ama hiç aldırmıyor, hafta sonu changbin'in kampüs dışında olduğunu ve günün geri kalanında boş olması gerektiğini mırıldanıyor. çoğunu duydunuz, ama gerçekten odaklanabildiğiniz tek şey, sadece beyaz bir tişört ve terlerle ne kadar iyi göründüğüydü. bakışlarınız onun ellerinde gezinirken ısındığınızı hissedebiliyordunuz. içlerinde bir kalem tutuyorlardı, ama nasıl görüneceklerini merak ettiniz, içinizde kıvrılırken ya da sekiz rakamını klitorisinize sürterken.
Fark etmesen de, jisung kendi kendine öksürür, terli elleri rahatlamak için terlerini düzeltir. Bu, yurtta ilk kez bir kızla yalnız kalışıydı ve sadece ders çalışmak için olmasına rağmen, jisung bu konuda gergin olmaktan kendini alamıyordu. o da seninle başka şeyler yapmayı tercih ederdi, sınıfta otururken sık sık düşündüğü şeyleri. aklı geçen haftaya, geç geldiğin ama şimdiye kadar gördüğü en şirin eteğin içinde dolaşıyor. uyluklarınıza baktığını, ellerine karşı nasıl hissedeceklerini veya etrafına yayılmış nasıl görüneceklerini merak ettiğini hatırlıyor.
yutkunarak düşüncelerinden sıyrılıyor. dudağını yumuşak bir şekilde ısırırken sana bakıyor, aşağı bakıyor. sizin söylediklerinizi – başka bir şey yapmak istediğini – düşünüyor ve o anda, yapmayı tercih ettiği tek bir şeyi düşünebiliyor.
ve aniden kendini sana daha yakın bulur; Sana uzanmak ve sana dokunmak dileğiyle. gözleri seninkinden dudaklarına kayıyor ve yutkunuyor. seni şu anda olduğu kadar güçlü bir şekilde hissetme ihtiyacı hissetmedi. nefes almak istiyor ama sen ona bu kesin bakışla bakıyorsun, neredeyse istediğini elde etmişsin gibi.
-
"jisung" diyorsunuz, utangaç bir şekilde gözlerinizle buluştuğunda bir güven dalgası hissediyorsunuz. bakışları seninkinden ayrılarak dudaklarına iniyor. Gülümsüyorsun, biraz daha yakına eğiliyorsun. "beni öpmek istiyor musun?"
Ağzı açılıyor, yanlış bir şey yaparken yakalanmaktan korkuyor. sadece gülümsüyorsun ve o nazikçe başını sallıyor. yakında gözleri kapanıyor ve siz ikiniz arasındaki boşluğu hızla kapatıyorsunuz. dudakları yumuşak, karşılığında seni öpmeden önce tereddüt ediyor. Geri çekiliyorsun, çok telaşlı, gülümseyen bir jisung ile göz göze geliyorsun. Gülmeden edemiyorsunuz.