Itzy Reaction: İlk Öpücük
Hwang Yeji
Yeji makyaj masasının önüne oturdu, aceleyle seninle randevusuna hazırlanıyordu. Resmi bir çift olarak ilkinizdi ve özel olmasını istedi. Belirli bir ürün için masasının etrafına baktı. Birkaç dakika aradıktan sonra, üyelerinden birine sormak için dışarı çıktı.
"Sadece o çok harika!" Yeji, oturma odasından yumuşak bir sesle söylediğini duydu. Geldiğinizi fark etmemişti ve üyelerinden hiçbiri onu varlığınız konusunda uyarmamıştı. Bir köşenin arkasına saklanarak Ryujin ve Lia ile konuşmanızı dinledi.
İki üyesi yumuşak bir şekilde seninle alay etmeye başladı. "Kesinlikle kırbaçlanmışsın, Y/n." dedi Ryujin kıkırdamalar arasında. Koltuğunuza çökmeden önce şakacı bir şekilde koluna yumruk attınız. Onu ve Lia'yı izlerken, ikisinden genç olanın gözlerini devirdiğini gördün.
" beni gerçekten suçlayabilir misin?" Ayağa kalktın ve oturma odasında volta atmaya başladın. "Gülümsemesi kesinlikle kalp çarpıntısı, gözlerinin en sevimli şekilde kırışması..." Durakladın ve daha büyük bir gülümseme yüz hatlarını süsledi. "Herkese nezaketle davranıyor, sanki kim olduğu önemli değilmiş gibi, çalışanlar, hayranlar, yabancılar... gerçekten farklı şeyler oluyor..." Sonunda koltuğunuza geri döndünüz, yüzünüzde aşık olmuş bir ifadeyle. "Hiçbir zaman onu düşündüğümden daha mutlu olmamıştım...bizi."
Yeji'nin yanakları senin sözlerine gülümsemekten acımaya başladı. Yatak odasına düzgün bir kaçış yapamadan diğer üyelerinden biri koridordan geçti.
"Unnie, ne yapıyorsun orada?" Yuna ortak alana doğru yürümeye başladığında ona bakarak sordu. Gözlerin havaya kalktı ve ayağa kalkıp yüzünde mahcup bir sırıtışla duvara yaslanmış olan kız arkadaşına baktın. Duruma kıkırdayan Ryujin ve Lia, ikinize de hak ettiğiniz bir mahremiyet sağlamak için en genç üyelerini dışarı çıkardı.
Yüzündeki gülümseme, senin şimdi kızarmış profiline bakarken hiç değişmedi. Onunla göz göze gelmeden önce hafifçe kıkırdadın. "Peki, bunların ne kadarını duydun Yeji?" diye sordun, gergin bir şekilde boynunun arkasını kaşıyarak.
Kollarını dikkatli bir şekilde boynunuza sarıp sizi daha da yakınına çekerken liderin gülümsemesi büyüdü. "Benden gerçekten hoşlandığını bilecek kadar..." diye yumuşak bir şekilde kıkırdadı. Yaklaşmadan önce ona gülümsedin.
"Bunu belli etmedim mi?" İkiniz de susmuştunuz, sadece birbirinize sarılın ve anı yaşayın. Yeji gözlerinin içine baktı. Yüzünün her birinin izini sürdüler, her bir özelliği, her kusuru sessizce ezberlediler. Her şey.
Yavaşça öne eğildi ve dudaklarını dikkatli bir şekilde aldı. Yüzünüzdeki gülümseme biraz büyürken, elini ensesine koyarak hareketi yönlendirirken kulaklarınızın bu temasla zıpladığını hissettiniz.
Uzaklaştın ve başının tepesini okşadın. Kısa bir süre düşünerek ona bakıp merakla sana bakmasını sağladın. "Bunu ne kadar sevsem de... Buluşmamız gereken bir öğle yemeği rezervasyonumuz var." Göğsüne tokat atmadan önce kıkırdadı.
"Bana 10 dakika ver!" Tekrar odasına kaybolmadan önce, daha çabuk hazırlanacağından emin olmak için onu aptalca takip etmeden önce aptalca gülümsediğini gördün.
Choi Jisu / Lia
Antrenman için ayrıldıktan ve sonunda çıkış yaptıktan sonra bile Lia'nın en iyi arkadaşıydın. Bu yüzden, bir kariyer fırsatı için Seul'e geleceğinizi duyduğunda, hemen her şeyi halletti. Neredeyse her şey. Siz günlük işlerini hallederken, o yemeklerinizle ilgilendi, size belirli bölgelere yol tarifi verdi ve tabii ki boşken size eşlik etti.