HYEJOO

1.1K 14 1
                                    

Hyejoo x Okuyucu

Kütüphane 🔞

Bazen kız arkadaşının seni bilerek tahrik ettiğine gerçekten inanıyorsun.

Masum bir ifade takınıp ayağını tekrar tekrar bacağına sürtmesi. Ya da kitabın belirli bir bölümünü önünüzde ona her gösterdiğinizde elinin uyluğunuzu sıkması gibi.

Hyejoo ile çalışmak zordu, kitap raflarının arasında kaybolmamak ve onu aptal yerine koymamak zordu.

Hormonlarını biraz olsun sakinleştirmesini umarak suyundan bir yudum aldın. Yaklaşan sınavına çalışmasına yardım etmek için oradaydınız, ona olduğunuz gibi bakmak, ona yapabileceğiniz her şeyi hayal etmek için değil.

"Mommy, orada ne yazıyor?"

Sorusu üzerine neredeyse suyunu tüküreceksin, birden boğazın kuruyacak. Olivia'nın az önce söylediklerini birinin duymuş olabileceğinden korkmuş gibi etrafına bakındın.

"Az önce bana ne dedin?"

"Ah bilmiyorum, hatırlamıyorum. Bana hatırlatmak ister misin?”

O masum gülümseme bu sefer çok fazlaydı, bunu istediği belliydi ve artık nabzını tutamıyordun. Onu öylece masanın üzerine herkesin önünde götürmemeyi nasıl başardığınızı bile merak ediyorsunuz.

Neyse ki banyo yakındı ve boştu, olmasaydın bile, aynı pozisyonda olacaktın, kız arkadaşın lavabonun üzerine eğildi, kalçaların onun giyinik kıçına karşı aç bir şekilde çarptı.

"Benimle böyle bir sonucu olmadan dalga geçebileceğini mi sanıyorsun bebeğim?"

Kız arkadaşın, sen onun göğsünü okşarken ciyakladı.

"Hayır.. Mommy."

Sırtını önünüze dayayan kişinin artık o olmasına sadece kıs kıs gülebilirsiniz.

"Ah, bugün sana ilgi göstermekte eksik mi kaldım tatlım?"

Hatırlayabildiğin kadarıyla, Hyejoo gerçekten de bütün sabah asık suratlıydı, normalden inanılmaz derecede daha yapışkandı. Ama önceki gece ona birkaç orgazm yaşattın.

"hayır."

Elin kıçına tokat attı, o çığlık atarken ses banyoda yankılandı.

"Hayır mommy."

"Daha iyi."

Onun ihtiyacını inkar etmek istesen de, aslında yapamazsın. Bunun için çok istekliydin ve hala senden herhangi bir sürtüşme almaya çalışması, seni onu memnun etmek için daha da heveslendiriyordu.

Onu hevesle öpmeden önce ensesinden tutup sana bakmasını sağladın.

"Ne istiyorsun ?"

"Lütfen..."

Banyoda bir tokat daha yankılandı ve Olivia Hye öne doğru savruldu.

"Lütfen mommy beni boşalt."

Okul üniformanıza dahil olan etek için, ani temasta inlemesine neden olan kısıtlama olmaksızın parmaklarınızı amına sokmanıza izin verdiği için minnettardınız.

Diğer elin klitorisini bulmak için eteğinin kemerini geçerek önüne gitti ve biraz daha inlemesine neden oldu. Atışların hızlı ve derindi, Olivia'yı hemen uçurumun kenarına itti.

"Anne .. olabilir.. boşalabilir miyim ?"

Onun sorduğunu duyduğuma sevindin, onu üçüncü bir parmakla ödüllendirdin, aynı anda klitorisine masaj yapmaya devam ettin.

"Evet."

Kız arkadaşın orgazmı onun üzerine çökmeden önce, kelimenin tam da dudaklarından geçmesi için zamanı vardı. Onun sıvıları parmaklarınıza duş aldırıyor vücudu şiddetle titriyor.

Hyejoo'nun saçlarından tutup önünde diz çökmesine neden olurken dinlenmeye vakti yoktu. Ancak şikayet etmedi, serbest bırakıldıktan sonra seni yalamaya alıştı.

Eteğinize aldırmadan iç çamaşırlarınızdan kısa sürede kurtuldu. Kıvrımlarını yalamak üzereydi ve seni beklenti içinde inletiyordu.

"Y/N! Uyan!"

Kafanı kız arkadaşının alnına vurarak uyandın.

"Ah!"

"Üzgünüm bebeğim, iyi misin? Ses çıkarıyordun? Kabus mu gördün?"

Farkındalık sana çarptığında, yüzün parlak kırmızıya döndü. Elbette bu bir rüyaydı, olması gerekiyordu.

"Ah, seks rüyasıydı, değil mi?"

Olivia Hye, tam tersiyken senin kötü bir rüya gördüğünü düşünmesi gerçeğiyle eğlenerek gülmesine izin verdi.

Seninle alay etmesi konusunda somurtarak koluna vurdun. Yanına geldi, kulağına fısıldamadan önce şakağını öptü.

"Yani gerçek yapmak istiyor musun?"

Kpop ReactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin