(G)I-dle

1.7K 24 5
                                    

(G)I-dle Reaction

Çocuğunuzun ilk adımları

Miyeon

Miyeon hemen fark etmedi. Pantolonundaki askılar, yalnızca üçüncü kez dönmesine neden oldu. İlk başta yalan yok, oğlunun kendini ışınlayabileceğini düşündü. Ancak onun devrilmeden ayakta durduğunu fark ettiğinde ikiyle ikiyi topladı. Onunla aynı seviyede olmak için diz çökmeden önce küçük kafasını okşadı.

"Yürümeyi biliyorsun ve annene bile söylemedin. Hadi gidip anneye gösterelim."

minnie

"Hadi, bu bebeğim yapabilirsin. Bana gel."

Minnie, çocuğunuzun bugün başarılı bir şekilde ona yürümeyeceğini düşündüğü için kaydı durdurduğunda. Küçük insanınız ellerinizi bıraktı ve annesine yürümeye çalıştı, ilk başta adımlar emin ve ağırdı ama mesafe hızla kayboldu ve Minnie şok oldu. Kameraya en çok yakalamak istediği anı kaçırdığı için kendine lanet etti.

soojin

Soojin, yürümeye başlayan çocuğunuz aniden kalkıp sizi kapıya karşılamaya gittiğinde yüksek sesle nefes aldı. Sen de şaşırdın ama talebine cevap verdin ve elini ona götürdün. Soojin'in önüne döndüğünde, gurur duyduğu için çocuğunuzu uçakla oynar gibi havaya kaldırdı. Bunu yakın zamanda görmeyi beklemiyordu, çocuğunuz onun için hala bir bebekti.

"Sen bir dahisin, bunu kendi kendine öğrendin."

soyeon

Bir anne olarak Soyeon, çocuğunuzu gezdirmekten çok şarkı söyleyip rap yapmaya odaklanmıştı. Kızınız, kız arkadaşınıyla ve karaoke cihazıyla günlük antrenmanlar yaparken aniden kalkıp kendi odasına gitti.

"Soyeon?!"

"Biliyorum. Benim hatam onu ​​çok zorladım, özür dilemeye gideceğim."

Kızınız kollarında geri döndüğünde fark etti.

"Az önce çekip gitti mi?"

Yuqi

Yuqi, ikizleriniz için tam bir engel yarışı hazırladı. Çoğu tünellerde sürünüyor ve merdivenleri çıkıyordu. İkizleriniz son derece rekabetçiydi ve Yuqi gösteriden biraz fazla zevk alıyordu, kendi çocuklarının birbirini ezdiğini görmekten heyecan duyuyordu. Aniden ilk doğan ayağa kalktı ve bitiş çizgisini geçmek için koştu, ikinizi de şok etti.

"Bekle! Ne? Tamam, yeni engellere ihtiyacımız var, hadi evcil hayvan dükkanına gidelim!"

Shuhua

Shuhua, kızınızın neden ayağa kalkıp yürüyemediğini anlayamadı. Bebek arabasını etrafta sürmeyi o kadar çok seviyor ki, bazen dışarı çıkmadan önce çocuğunuzu içeri koymayı unutuyor. Belki de kızınızın kendi başına yürümesi gerektiğini öğrenmesine katkıda bulunmuştur. Shuhua'nın onu tekrar unuttuğunu görünce çocuğunun peşinden koştu. Shuahua onu bebek arabasına koymadan önce kızını yanağından öptü.

"Şimdi nasıl yürüneceğini biliyor olabilirsin ama ben bu süper arabayı bırakmayacağım, o yüzden biraz daha fazla yürümüyormuş gibi yap, tamam mı?"

Kpop ReactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin