Mamamoo reaction: İlk defa 'Seni Seviyorum' demek
Kim Yongsun / Solar :
İşten hemen sonra Solar'ın evinde olmadığın zaman, bu nispeten nadir oluyordu. Elbette, sana baş belası demişti ama alkolün etkisi altındayken, seni ele geçirmeyi sevdiğini ve hatta senin taşınmanı istediğini itiraf etti. Onunla birlikte olmayı ve onu rahatsız etmeyi ne kadar istesen de O kadar çok seviyor ki, işinizde boğuluyordunuz ve sadece çalışmak için orada olmak istemiyordunuz.
İşte orada oturdunuz, omzunuz ve boynunuz arasında bir düğüm var dizüstü bilgisayarınıza yazarken. Masanızdaki telefon bir kez çaldığında arkanıza yaslanıp derin bir nefes aldınız. Tüm anlamsız işlere ara vermek isterken bildirime baktınız. Yüzünde bir gülümseme büyüdü; kız arkadaşın şimdi kanalında canlı yayındaydı.
Hiç düşünmeden, komut istemine dokundunuz ve ekranınızı hızla dolduran yorumları ve Solar'ın gülen yüzünü gördünüz. Hayranlarını mutlu bir şekilde karşıladı ve gününü anlatmaya başladı. Siz işinize odaklanmaya çalışırken, sesi ve çok beğendiğiniz cıvıl cıvıl gülüşü sizi önünüzdeki tam kelime belgesinden uzaklaştırdı.
"Y/n nerede?" Yorumu okudu ve gülümsemesi gözle görülür şekilde genişledi. Dikkatiniz tamamen ekranda, merakla onun cevabını bekliyordunuz. "Y/n kendi evinde, sanırım..." Bir an düşündü. "Çalışacağını söyledi, bu yüzden şu anda burada değil..." Vokalist somurtarak söyledi.
Telefonu eline almadan önce alt dudağını ısırdın ve yorum yapmaya başladın.
'Solar-yah ile fighting!'
'Bugün çok güzel görünüyorsun! Sana benim deme onuruna sahip olduğum için çok mutluyum 💖'
'Üzgünüm şimdi orada olamam 😞'
Yorumlarınız birçok hayranın dikkatini çekti ve varlığınıza tepki vermeye başladılar. Solar, ikinizin de çok tatlı bir çift olduğunuzu belirten yorumu okuyana kadar fark etmemişti.
"Y/n yayını izliyor mu?" Şaşkın bir şekilde sordu, yorumlarınızı görmek için yorumlar arasında gezindi. Halkın sevgisine sızlanırken yanakları kızardı. Yavaşça yazarken yüzündeki sevimli ifadeye gülümsedin.
'birazdan görüşürüz...iş bekleyebilir. seni seviyorum solar 💓'
Kamuoyuna söylediğinizde yüzündeki şaşkınlık belirgindi. Bu senin ilk seferindi. Vokalist başını salladı, dudaklarının köşeleri çok yavaş, neredeyse farkında olmadan yukarı kıvrıldı ve doğrudan sizinle konuşuyormuş gibi doğrudan kameraya baktı. "Yakında eve gel."
Yorumlar hemen tekrar kalpler ve onunla olan ilişkinizin ne kadar sevecen ve şefkatli olduğuna dair yorumlarla doldu. Hemen dizüstünü kapattın ve kapıdan dışarı fırladın. Sen farkına varmadan onun kapısının önündeydin.