ATEEZ Tepkisi: Birlikte ilk seferiniz
Seonghwa
Bu adam çok yumuşak olurdu. Tıpkı ilk öpücüğünüzde olduğu gibi, her şeyin mükemmel olmasını ve her şeyin planlanmış olmasını istiyor. En sevdiğin restoranda güzel bir akşam yemeği, sonra yatağının gül yapraklarıyla kaplı olduğu ve komodinin üzerinde iki bardakla bir şişe şarap olduğu evine geri dönerdin. Oldukça mükemmel, değil mi?
Şakacı bir şekilde kafanı sallarken onun sevimsizliğine kıkırdarsın. Seonghwa senin tepkine kıkırdarken yanaklarına bir kızarıklığın tırmandığını hissetti. Fazla bir şey yapmadı, değil mi? Seonghwa bir süre kendini tahmin etmeye başladı, sana bakarken beceriksizce başının arkasını kaşıdı.
Tepkisini fark ediyorsunuz ve gözlerinizin büyüdüğünü hissediyorsunuz. "Hwa, merak etme bu mükemmel. Bence bu gerçekten çok tatlı. Teşekkürler."
Seonghwa'nın şüpheleri, yüzüne parlak bir gülümseme yayılırken yok oldu. Sana doğru geliyor ve kollarını sana sarıyor, alnına bir öpücük kondurmak için eğilirken seni kendine doğru çekiyor. Elini boynunun arkasına yerleştiriyorsun ve dudaklarını onunkilere bastırmak için aşağı çekiyorsun.
Seonghwa seni kendine daha sıkı çekerken anında seni öper, ellerinin göğsünde gezindiğini hissettiğinde dudaklarından yumuşak bir inilti kaçar. Yatağa oturmak için hareket eder, yanında otururken sizi de çeker. Tam olarak yatmak için hareket ederken dudaklarınız asla onunkinden ayrılmıyor. Seni ters çevirdiğinde dudaklarına gülümsüyorsun, bu yüzden şimdi yatakta sırtüstü yatan sensin.
Seonghwa, gözlerinin içine bakabilmesi için ellerini başının iki yanına yerleştirirken dudaklarına doğru mırıldanıyor, hafifçe geri çekiyor. Parmağı göğsünüzde gezinirken size sırıtıyor.
"Bunu ne kadar zamandır beklediğimi bilemezsin."
Hongjoong
Hongjoong'un Seonghwa gibi çok şey yapmaya çalışacağını hissediyorum ama bu şekilde sonuçlanmıyor. Bununla demek istediğim, ilk birlikteliğiniz planlı değildi. Bu sadece Hongjoong'u dairesine davet ettiğinde oldu, hatta saatin 2 olduğunu düşündün. Onun uyanık olduğunu ve çalışma odasında çalıştığını biliyordun. Size yurtlara döneceğini mesaj attığında, onu evinize davet ettiniz. Hongjoong hala ayakta olmana şaşırdı ama yine de geldi.
Böylece ikiniz kanepeye oturdunuz, önünüzdeki film uzun zaman önce unutuldu, siz her şeyi anlattınız. Hongjoong sana onu rahatsız eden her şeyi anlatıyor ve sen dinliyorsun, ki bu onun alışık olmadığı bir şey ama o bunu çok takdir ediyor. Konuşmayı bitirdiğinde sana sarılır ve kollarını senin ortalarına dolarken göğsüne uzanır. Alnına bir öpücük kondurmak için eğiliyorsun, bu da Hongjoong'u seni öpmek için kendini yukarı doğru bastırırken kıkırdatıyor.
Hemen cevap veriyorsun, yakasından tutup onu sana yaklaştırıyorsun. Hongjoong, yumuşak bir inilti çıkardığınızı duyunca dudaklarınıza karşı sırıtıyor. Geri çekilip kaşını çattı, sana bakarken alt dudağını ısırdı.
"Sen de benim düşündüğümü mü düşünüyorsun?" diye sordu, gözlerinde aynı aç bakışla seni baştan aşağı süzerek.
"Evet ama belki bunu kanepede yapmamalıyız, hm?"
Hongjoong, kanepeden kalkmanıza yardım ederken, kolunuzdan tutup sizi yatak odanıza sürüklerken aynı fikirde mırıldanıyor. İkiniz aceleyle içeri girerken kıkırdamadan edemiyorsunuz.
"Bir yatak zaten bir kanepeden çok daha rahattır."
Yunho
Yunho, Seonghwa ve Hongjoong arasında bir yerde olurdu. Bunun gibi bir şey planladı ama Seonghwa kadar değil. Önce seni akşam yemeğine, en sevdiğin restorana çıkardı ve şimdi ikiniz kanepede kucaklaşıyorsunuz, en sevdiğiniz dizinin yeni bölümünü izliyorsunuz, Yunho'nun elinin uyluğunuzda sürünerek sizi hafifçe kıkırdattığını hissediyorsunuz.