ᴊᴀʏ ᴘᴀʀᴋ

2.7K 42 0
                                    

Adımı Söyle ~ Jay Park

"Bir şey mi oldu?" Jay, aramanın diğer tarafında bir kez daha susarken sordu. İkiniz konuşmaya başladığınızdan beri Jay bir şeyler olduğunu anlayabilirdi. Cevapların kısaydı, gözlerin ondan başka bir yere bakıyordu ve yanakların kırmızının koyu bir tonuydu.

Ama bariz işaretlere rağmen, onun sorusuna cevaben başınızı salladınız. Jay işleri zorlayacak biri değildi, ama dünyanın diğer tarafındayken ve bir şeylerin yanlış olduğunu bildiğinde, endişelenmeden edemedi.

"Bana söyleyebilirsin," diye seni temin etmeye devam etti, elini kendi başının üstünde gezdirerek, "neden bana açılmak istemiyorsun?"

"Sana yük olmaya ihtiyacım yok," diye fısıldadın, kucağına bakarak, önündeki ekrandan kaçınarak, "Amerika'dasın, orada ne yaptığına odaklanmalısın."

Anında, göremeseniz de Jay'in başı salladı. Dünyanın neresinde olursa olsun, senin için endişeleneceği ve seni desteklemek için orada olmak istediği gerçeğini değiştirmeyecekti.

"Hala seninleyim," diye fısıldadı, sakinliğini korumaya çalışarak, sessizliğinizin yarattığı hayal kırıklıklarının onu alt etmesine izin vermedi.

"Nasıl?" İçini çektin ve dizüstü bilgisayarındaki görüntüsüne bakmak için bakışını kaldırdın.

Jay'in ifadesi, gözlerinin bakışıyla karşılaşır karşılaşmaz yumuşadı, "sadece adımı söyle, dünyanın neresinde olursam olayım orada olacağım. Amerika, Kore, dünyanın hiçbir yerinde benim için asla bir yük olmadığını biliyorsun, sana yardım edebilmek istiyorum.”

Elin saçlarını okşadı, kalbinin göğsünde atmaya başladığını hissetti. Jay'in desteği her zaman değer verdiğin bir şeydi ama asla bunu hafife alan kişi olmak istemedin.

"Bir yere gitmeden önce bir saatim var, neden bana neler olduğunu söylemiyorsun?" "Bütün bunları tek başına yaşamak zorundaymışsın gibi hissetmeni istemiyorum Y/N." diye sordu.

"Yine de tek başımayım," diye içini çektin, oturduğun boş odaya bakarak, "Amerika'dan döndüğünde seninle daha fazla konuşurum, şimdi endişelenmeni istemiyorum."

"Bir sorun olduğunu bildiğim halde nasıl endişelenmeyeyim?" Kendini zorlayarak yavaş yavaş öfkesinin üstesinden gelmesine izin verdi, "Üç hafta daha evde olmayacağım, seni neyin incittiğini bilmeden o kadar uzun süre gidemem."

Yumuşak bir iç çektin, Jay'in bir yere gitmesine imkan yoktu. Sana yardım etmek ve seni desteklemek istedi, sen istemesen bile bu onun senin için orada olmasını asla engelleyemezdi.

"Senin için zamanım var, o yüzden kullan, lütfen," diye sordu, "bu Y/N için haftalarca beni endişelendirme, hadi."

"Tamam," diye pes ettin, "sana neler olduğunu anlatacağım..."

Kpop ReactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin