Eşleştirme: Alfa!lisa ilk kez çiftleşme omega!okuyucu .
Hepiniz A/B/O evrenini seviyorsunuz değil mi HAHAHAAH Yine, en iyisi değilim ama yine de umarım hepiniz beğenirsiniz 😊Ayrıca bu bir wlw veya gxg hikayesi yani evet. Kendini kadın olarak tanımlamıyorsan, bundan rahatsız olabilirsin.
sen olduğun sürece
Lisa bu geceyi titizlikle planlamıştı. Her şey yolunda gitmeliydi yoksa aklını kaybederdi. Seni aldığı andan gecenin sonuna kadar. Her şey kafasında planlanmıştı. Mum ışığında süslü bir akşam yemeği, çiçekler, parkta bir gezinti ve sizi ilk kez sevgiyle büyüleyecek.
Kafasında mükemmel bir plandı. Bununla birlikte, sizi ilk gördüğünde hayran olduğu her varlığınızı kucaklayan üst baldırınıza kadar uzanan bir yarık ile günahkar kırmızı bir elbiseyle dışarı çıktığınızda, çok uzun süre dayanamayacağını biliyordu.
"Merhaba bebeğim!" Hızla dudaklarından öperek selam verdin, gülümsettin, karnında kelebekler uçuştu ve selamına karşılık verdin. Lisa, kapıyı kapatmadan ve akşam yemeğinden önce pantolonunda büyüyen ereksiyonun sakinleşmesi için dua etmeden önce arka koltuğa hızlı ve güvenli bir şekilde geçmeniz için arabanın kapısını açtı.
Spoiler, sakinleşmedi. Araba yolculuğu sağlıklı olsa da, Lisa'nın gözleri, günün nasıl geçtiğini açıklamak için dudağını ısırma şeklin ve kokun üzerinde dolanmadan edemedi. Ey güçlü Tanrım, senin kokun. Onu kesinlikle deli eden şey, hem parfümünüzün çiçeksi kokusu hem de doğal tatlı aromanızdı.
Öte yandan, Lisa'nın seni aldığı andan itibaren seni ne kadar istediğini biliyordun. Aç bakışı ve onun gezinen gözleri... Bunu en az sen de istiyordun ve alfanın seni işaretlemesine izin vermek, seni sonsuza dek onun yapmak için her şeyi yapmaya hazırdın.
Bir kere restoranda ikiniz de şakalar yaparak ve sadece birbirinizin arkadaşlığından zevk alarak güzel vakit geçirdiniz. Yine de bu, arayışınızı durdurmadı. Sen ve Lisa, yanından geçebilecek herhangi bir hayran tarafından tanınmaması için arkaya yakın olan kabinde oturuyordunuz. Bu kullanışlı yerleşim size hemen hemen her şeyi yapma özgürlüğü verdi.
Elini bacağına koydun, kulağına yaklaşmadan önce pantolonlu tenini ovdun. "Bu gece çok iyi görünüyorsun bebeğim..." Başını eğdin ve boynunu öperek onu gerginleştirdin. Tepkisi karşısında içten içe gülümsedin.
"Y/n..." diye hafifçe uyardı. Yine de hiçbir eylemini durdurmadın. Bir örnek olacak olursa, bacağına biraz daha fazla baskı uyguladın ve onu düğümüne daha da yaklaştırdın. "Durmazsan, kontrolü kaybedeceğim, omega." Lisa son bir kez uyardı, gözleri sana bakarken yavaşça karardı.
"Yap şunu bebeğim. Beni seninki yap." Alfanın düğümünü ovmak için elini hareket ettirdin ve onun hafifçe inlemesine neden oldun. Hesabı sormak için aceleyle elini kaldırdığında karanlık bir şekilde kıkırdadın.
İkiniz de arabaya bindiniz ve Lisa sizi o noktaya götürmemek için elinden gelen her şeyi yaptı ve sonra kokunuzun ne kadar derinleştiğini ve akşam yemeği sırasındaki hafif alaycılığınızı fark etti. Dikkatini dağıtmak için eğildi ve kulağına küfürler fısıldadı.
"Bu elbisenin içinde çok seksi görünüyorsun prenses." Bıraktığı kokuyla iniltisini bastırırken o mırıldandı. "Alfan için çok mükemmel görünüyorsun değil mi? Siktir, sana yapmak istediğim şeyler, Y/n." Dansçı, yanağınıza uzun süreli bir öpücük kondurdu ve bu temasta sizi ürpertti. Zaten yapılan istek ve seks kokularının karışımından bunalan sürücü gaza bastı.
Sen ve Lisa dairenize girdiğiniz anda, onun dudakları sizinkilerde duvara yapıştırıldınız. Dilleriniz birbirine dolanırken ateşli bir tutku ve saf sevgi karışımı. Ellerin onun saçlarına gitti, dudaklarından ayrılmak istemeyen her bir teli umutsuzca kavradı. İdol daha sonra alt dudağını dudaklarının arasına aldı ve seni yüksek sesle inledi.