ᴀᴛᴇᴇᴢ

3.3K 41 3
                                    

Durmamaları için yalvarıyorsunuz

Seonghwa

Bu adamla nereden başlasam? Seonghwa bu konuda çok kendini beğenmiş olurdu. Yalvarışlarınızı duyduğunda anında durur ve sızlanmanıza neden olur. Gözleri senin içine işlerken yüzünü seninkine yaklaştırıyor. "Neydi o şimdi tatlım? Bunu benim için tekrarlar mısın?"

Erkek arkadaşının kıkırdadığını duyduğunda kafanı yastığa geri atıyorsun. "Gerçekten, Hwa? Bana tekrar söyletiyor musun?"

Seonghwa, boynuna erişebilmesi için yüzünüzü eğerken yanıt olarak mırıldanıyor, sizi kızdırmak için yumuşak öpücüklere bastırıyor. Onu kendine çekerken parmaklarını saçlarına doladın ve boynuna karşı sırıttı.

"O kadar zor değil bebeğim." Mırıldanıyor, sesi teniniz tarafından boğuklaşıyor.

İnleyerek onu yukarı çekmek için saçlarını çekiştiriyorsun.

Bir daha söylemeni beklerken iri gözleri seninkilere takıldı, sonunda yaptın. "Lütfen durma dedim."

Sağ kaşını kaldırırken yüzünde yine aynı sırıtış belirdi. "Şimdi bu o kadar da zor değildi, değil mi?"

Sen daha cevap veremeden Seonghwa dudaklarını seninkilere bastırdı ve önceki adımlarından devam etti, onu kendine çekerken senin dudaklarına karşı inlemene neden oldu.

Hongjoong

Önce Hongjoong seni doğru duymadığını düşündü, ama kendini tekrar ettiğinde sana kızmaktan kendini alamadı. Hongjoong, adımlarını yavaşlatıp neredeyse duracakken sana pis pis sırıtıyor.

"Lütfen Joong." Sonunda söylediğin şey sana geldiğinde utançla yüzünü kapatarak sızlanıyorsun.

"Durmamam için yalvardın, değil mi bebeğim?" Kaşını kaldırırken dilini dudağına götürerek soruyor.

"Evet." Mırıldanıyorsun, gözleri hariç her yere bakıyorsun. Hongjoong hiçbir şeye sahip değil ve çenenizi yumruğu ve işaret parmağı arasına alıp yüzünüzü çevirerek ona bakmaktan başka çareniz kalmıyor.

"Devam etmemi ister misin?"

"Evet lütfen." Hongjoong, yeniden hareket etmeye başladığında, kalçaları seninkilere çarparken hızını artırarak isteğin üzerine sırıtıyor.

Parmaklarınızı saçlarına dolarken yüksek bir inilti bıraktınız, Hongjoong sizi kenara yaklaştırırken onu kendinize doğru çektiniz.

Yunho

Yunho kontrolünü kolay kolay kaybetmez ama senin ricalarını duyduğunda kaybeder. Kalçaları durduğunda gözleri daha da büyüyor, yüzünde bir sırıtış büyürken gözleri seninkilere dalıyor. "Şimdi ne olacak? Bunu bir daha söyle bebeğim."

Yanaklarınızın ısındığını hissettiğinizde onun isteği üzerine gözleriniz kocaman açılıyor. Yoğun bakışları, altında kendinizi çok küçük hissetmenize neden oluyor. Sanki boy farkınız bunu zaten yapmamış gibi. Yunho, sana sırıtırken ona bakabilmen için kafanı eğiyor. "Bir daha söyle kızım."

Gözlerini ona kilitlerken boğazındaki yumruyu yutuyorsun. "Lütfen durma dedim." Yunho, yüzünüzdeki bazı başıboş saçları fırçalarken sözlerinizi duyunca sırıtıyor.

"Şimdi bu çok mu zordu? Nasıl istersen bebeğim."

Hızını eskisinden sürdürürken dudaklarını seninkileri öpmek için eğiliyor, tırnakların sırtını tırmalarken senin dudaklarına karşı inlemene neden oluyor. Yunho, kalçalarını daha hızlı hareket ettirmeye başlarken yüksek sesle homurdanıyor, şimdi destek için yatak başlığını tutarken size tamamen çarpıyor.

Kpop ReactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin