Senkronizasyon ~ Son Chaeyoung
Gözleriniz Chaeyoung'unkilerle buluştuğunda, tam olarak neyin yanlış olduğunu söyleyebilirdiniz. Chaeyoung'un da aynı şeyi yaşadığını hissederek, kolunuz kendi karnınıza daha sıkı sarılırken, karnınıza kramp giren zonklayıcı ağrıyı bir kenara itmek için elinizden gelenin en iyisini yapmaya çalışırken, küçük bir kıkırdama yardım edemedi ama sizden çıktı.
İkiniz birlikte yaşadığınız için, kendinizi birçok benzer şeyi paylaşırken buldunuz ve elbette, döngülerinizin de senkronize olmaya karar vermesi uzun sürmedi, ikinizi de yatakta sıkıştı, her biri acı çekiyordu. mücadele ettiğiniz farklı yan etkiler, ikiniz de özellikle kalkıp yardım arama konusunda telaşlanmadınız.
Ağzının köşeleri bir gülümsemeye dönüştüğü an, neler olduğunu tam olarak anladınız. Başını salladı, kolunuzun gevşediği yeri görmek için yorganın altına baktı, onunkiyle tam olarak aynı pozisyonda olduğunu anında fark etti.
"Aşağıya ilk inip abur cubur alan kim olacak o zaman?" Güldü, hareket ani bir acıya neden olduğu için anında pişman oldu.
Gözlerin yuvarlandı ve yorganı vücudunun etrafına çekerek, yatağın rahatlığından ayrılmayı onaylamadığının bir işaretiydi. Chaeyoung çabucak aynısını yaptı, senin kadar inatçıydı, yanında yemek varken kendini ne kadar iyi hissetsen de.
"Ben, ilk kalkması gerekenin aşağı inmesi ve bir şeyler atıştırması gerektiğini söylüyorum," diye önerdin, "birimizin bir noktada kaçınılmaz olarak kalkması gerekecek."
Chaeyoung'un kaşları kalktı, "Ya ikimiz de hareket etmeye karar vermezsek? Ya bu bitene kadar, sonsuza kadar burada kalırsak?"
"Pekala, sanırım kendimizi epey bir karmaşanın içinde bulabiliriz."
İkiniz, Chaeyoung kımıldamaya başlayana kadar mümkün olduğunca çok dinlenerek yatakta geri yattınız. Kalkmak istemese de kalkmazsa başının belaya gireceğini biliyordu. Hâlâ uyuyor numarası yapıp yapmadığını kontrol etmek için karşıya baktığında, yorganı çekip dışarı doğru kaymayı umarak çekti.
"Düşündüğün kadar sessiz değilsin," diye seslendi sesiniz, eli kapı koluna uzanırken onu yerinden sıçrattı ve çabucak bıraktı.
Gözlerin açıldığında yüzündeki sırıtışı gizleyemedin, kapıya bakmak için yuvarlandın. Zaferini kutlamak istesen de Chaeyoung'un yüzündeki ifadeden onun ne kadar kötü mücadele etmeye başladığını söyleyebilirdin.
"Tuvalete git, sana bir değişiklik getireyim," dedin, isteksizce yatağın rahatlığından çıkıp ayağa kalkarken içini çekerek.
Chaeyoung'un başı iki yana salladı, gardıroba doğru yol aldı, sadece onu çabucak durdurman için. "Sen de zorlanıyorsun, bana bakan tek kişi olmana izin vermeyeceğim."
"Daha yeni geldim ve toparlandın, eminim günün bir noktasında sana ihtiyacım olduğunda, benim için orada olacaksın," gülümsedin, yüzünü kapıya çevirmek için vücudunu geri çevirdin.
Tekrar konuşmaya çalıştığında onu çabucak reddettiniz, üst çekmecesini açıp istediğini bulabilmeniz için onu neredeyse kapıdan dışarı ittiniz. Banyo kapısı kapanırken gelen iç çekiş sana bilmen gereken her şeyi söyledi, kendi acına rağmen geri çekilip Chaeyoung'un da incindiğini göremedin.
"Al bakalım," diyerek banyoya geri dönerken kıyafetlerini önüne koydun.
Chaeyoung uzanıp kıyafetleri almaya isteksizdi, sen de ne kadar acı çekiyor olsan da peşinden koşan sen olduğun için anında suçluluk hissetti. Sonunda yaptığı gibi, gözleri titredi ve vücudunu rahatlatmak için duvara yaslandığını fark etti.
Ben de seninle ilgileneceğim, diye fısıldadı.
Kafan sadece sallanabilirdi, şimdilik sana ihtiyacı olan oydu, ama işler kaçınılmaz olarak tersine döndüğünde, onun senin için orada olacağını biliyordun. Adet dönemleriniz ne kadar korkunç olsa da, ikinizi gerçekten yakınlaştıran birkaç şeyden biriydi.
"Bunu bize her ay yaptığı için doğa anaya lanet edebilirim," diye mırıldanmaya devam etti Chaeyoung, karnını her tuttuğunda irkilerek değişirken. “Bunu yaşamak zorunda olmamız çok adaletsiz ve erkekler neredeyse tek bir şey almıyor.”
"Bir gün regl olduğun için şükredebilirsin," dedin, yorumun üzerine kaşlarının ne kadar çabuk çatıldığını fark ederek.
Konuşmadan önce yere oturdunuz, radyatöre yaslanıp ısıyı kullanarak ağrıyan noktalarınızı yatıştırmaya çalıştınız. Chaeyoung da üstünü değiştirir değiştirmez aynısını yaptı ve bacaklarını kendi bacaklarına ulaşana kadar önünde uzattı.
"Gelecekte bir gün düşün, sen ya da biz bir aile kurmak istesek, bu zamanlar için minnettar olacaksın, şimdi hoş olmasa da, bir bebeğimiz olacağı anlamına gelseydi harika olurdu." ona haber verdin, başının ne kadar yavaş sallandığını fark ettin. "Çocuk sahibi olmanın başka yolları da olduğunu biliyorum, ama yapmaya çalıştığım nokta bu değil."
Gözleri sana doğru çevrildi, biraz bunalmıştı. "Bu, senin için olaylara bakmanın oldukça olgun bir yoluydu, o zaman bir tür şaka ya da son noktanın gelmesini bekliyordum."
"Şaka yapmayı sevdiğimi biliyorum," diye kabul ettin, kıkırdayarak onu sarsarak, "ama ben de ciddi olabilirim, bazen sadece acıya katlanırım ve bir gün tüm bunlara değeceğini umuyorum."
Bununla birlikte, Chaeyoung banyo zemininde ilerledi, yanınızda oturdu, sizinki gibi sırtını radyatörün sıcaklığına bastırırken bir iç çekti. Eli karşına geçti, uyluğunuzun üstüne dayadı ve size doğru gülümsüyordu.
“Aile, kendini düşünürken bulduğun bir şey mi?” Soruyu sorarken gözlerinizle buluşamadı. "Şimdi birbirimize göz kulak olursak, bir gün onlara bakmamızı gerektirecek küçük bir hayatla ödüllendirileceğimizi mi düşünüyorsun?"
Omuzlarını silktin, ama kalbinde biliyordun. İkiniz de geleceği tahmin edemezken, bir gün o küçük hayatın hayatınıza gireceğini umuyordunuz. “Birbirimize bakmak için buna ihtiyacımız olduğunu düşünmüyorum, yaptığımız her zaman bu.”
"Haklısın," diye onayladı Chaeyoung, "bir süreliğine yatağa dönüp biraz dinlenmeye ne dersin? Ben aşağı inip bir şeyler atıştıracağım, sen de arka planda izlememiz için bir film seçebilirsin."
"ben giderim(mutfağa)," diye tartıştın ama Chaeyoung sen kendini çekip yerden kalkmadan önce hızla elini tuttu.
Gözleri sana baktı, "Sana birbirimize göz kulak olduğumuzu söyledim, bu sabah benim için yeterince şey yaptın, bu yüzden şimdi en küçük jestlerle bile sana bakma sırası bende."
Başın salladı, "Sanırım bu durumda gidip bir film seçmeliyim."
"Kesinlikle, birazdan dönerim."