NCT DREAM

2K 23 4
                                    

[♡] Nct dream'in size öğrettiği şeyler

Chenle tarafından size öğretilen insanların ne düşündüğünü umursamayı bırak

Chenle sana insanların ne düşündüğünü umursamamayı öğreten kişiydi çünkü insanlar senin başarısız olmanı umacaklar.

Chenle ile lisede çıkmaya başladınız Chenle basketbol takımının kaptanıydı ve okuldaki en ünlü erkeklerden biriydi, sen sadece kitapları seven ve Chenle'nin çocukluk arkadaşı olan tipik görünmez kızdın. Okuldaki en popüler erkeklerden biri olan Chenle'nin görünmez kızla çıktığına dair söylentiler su yüzüne çıktığında herkes sana dik dik dik dik bakıp ne zaman yanından geçsen yorum yaptığında Chenle insanların ne dediğini umursamadı, senin kolun onun belinde koridorlardan geçiyorken gülümsüyor.

Jeno tarafından öğretilen kendinizi diğer kişilerle karşılaştırmayın

Kendinizi başkalarıyla kıyaslamayın çünkü siz kendi tarzınızla güzelsiniz.

Jeno, kendinizi güvensiz hissettiğinizde bundan bahsetmişti, Jeno görünüşü ve nezaketi nedeniyle kızlar arasında her zaman son derece popüler olmuştur, tüm kızlardan sizi seçti, onun için asla iç çekmeyen, Jeno son derece sevecen ve her zaman size hatırlattı. Onu bir asistanla gördüğünde bile güzel olduğunu ve onunla senden daha iyi olduğunu düşünüp durduğunu, güvensizliklerini saklamakta hiçbir zaman çok iyi olmadığını ve Jeno'ya bundan bahsetmediğini Jeno biliyordu. Sana kendini karşılaştırmaman söylediğini söyledi çünkü o yalnızca seni seviyor.

Mᴀʀᴋ tarafından öğretilen kalp ağrısı kalbinizin çalıştığının iyi bir işaretidir.

Hayatta hiçbir şeyin garantisi yoktur, yarın her şey bitebilir, bu yüzden sonsuza kadar süreceğini düşündüğünüz bir şeye güvenmeyin.

Sen ve Mark yaklaşık 6 yıldır çıkıyordunuz, o sizin büyük aşkınızdı, en çok değer verdiğiniz ve sizin evleneceğinizi düşündüğünüz kişiydi, her şey güllük gülistanlık değil ve ilişki boyunca ikiniz de ayrılmaya başladınız. giderek hiç konuşmadığın noktaya kadar. "Hadi ayrılalım" dedi Mark bir gün ortak evinizden gitmeye karar verdiğinde, nedenini sorabilirsin, yalvarabilirsin ama ilişkinin her şeyi bitirdiğini biliyordun, Mark'a senin için yaptığı her şey için minnettardın. sabahları seni deli gibi dinlediğim için, seninle deli gibi güldüğüm için, en çok ihtiyacın olduğu anda yanında olduğun için ama her şeyin bir sonu vardır, masalların bile.

Yüreğin onu kaybettiği için sızlıyor ama zamanla iyileşeceğini biliyorsun ve iyileştiğinde yeniden birini bulacaksın.

hᴀᴇᴄʜᴀɴ tarafından öğretilen bekar olmak korkutucu olabilir ama kötü bir ilişkiye sahip olmaktan daha iyidir

Haechan ile ilişkiniz tuhaftı, onu sevdiniz ama onun da sizi sevip sevmediğinden emin değilsiniz, sizinle çok fazla zaman geçirmiyor, biliyorsunuz başka kızları var, gecenin ortasında geldiğini biliyorsunuz. kız gibi parfümlü gece kıyafetleri, dağınık saçlar ve çalıntı öpücükler, onun sadece sana acıdığı için seninle olduğunu biliyorsun, hep "sevimli bir oğlan onu istediği için şanslı" sözünü duymuşsundur. Ama onun gölgesinde yaşamak artık yeterli, bu yüzden ona bir not bıraktın ve şimdi bekar hayatının tadını çıkaracaktın.

Jaemin tarafından öğretilen çok fazla egoya sahip olmanın düşüşe sebep olacağı

Sen ve Jaemin'in çok fazla tartışmaya yol açan sert huyları var, Jaemin son derece gururlu, yani hatalı olsa bile özür dilemeyecek ya da boyun eğmeyecek. Senin ondan ayrılmanın ve sensiz kaybolmasının sebebi buydu, eğer sana hakaret ettikten sonra senden özür dilemiş olsaydı, burada alkolün içinde dönmeni beklemiyor olurdu.

Jisung tarafından öğretilen şey hayattaki küçük şeyler için stres yapma

Son zamanlarda her zaman streslisin, okul yüzünden sadece çarpık bir nesne ya da yerinde olmayan bir şey herkese hakaret etmeye başlaman için yeterli, erkek arkadaşın jisung'un sen onu havaya uçururken sana karşı çok sabrı var o orada özür diliyor ve düzeltiyor yerinde olmayan kavanoz veya dolap yerine sandalyenin üzerindeki kıyafetleri düzenliyor. Stresli sınav zamanından sonra, ona çok kötü davrandığınız için Jisung'dan özür dilersiniz. Gülümsüyor ve "Tamam, sadece fazla stres yapma" diyor.

Renjun tarafından öğretilen her zaman yeterince iyi olacaksın

İçin de, görünüşünde mükemmel ve şuan ki halinle harikasın

Renjun, işinden kovulduğunda bunu sana söylemişti. "Üzgünüm artık sana ihtiyacımız yok" diye bir mesajın var, 30 dakika sonra kendini erkek arkadaşının evinde ağlayan bir karmaşa buluyorsun, Renjun gömleğini salya ve gözyaşlarıyla doldururken seni sımsıkı tutan hiçbir şey söylemiyor, bir süre sonra konuşur.

"Benim için her zaman yeterince iyi olacaksın, iyi gidiyorsun"







Kpop ReactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin