Bayıldığınızı Anlayınca ~ GOT7 Tepkisi
Mark:
İş yerinde geçen uzun bir günün ardından bütün gün beklediği an evine girmekti ve arabanın çoktan park edilmiş olduğunu görmek pastanın üzerindeki kremaydı. Dairesine girerken gülümsemesi genişledi, ta ki gözleri koridorun ortasında duran, duvarlara karşı iki büklüm olan bedeninize düşene kadardı.
"Y/N!" Bağırdı, her şeyi bıraktı ve senin yanına doğru yarıştı. Elleri, sadece uyuyor olman umuduyla nazikçe vücudunu sarstı, ama senden cevap gelmemesi en kötü düşüncelerini doğruladı.
Bunların kolay düzeltmeler olmadığını bilecek kadar sakindi, eli sizin elinizde, yanınıza oturup uyanana kadar bekledi. En sonunda uyanıp ona bakana kadar bir ömür boyu beklediğini hissetti.
"Eve ne zaman geldin?" diye sordun, bakışlarını ondan kaçırarak. "Beni bu şekilde görmek zorunda kaldığın için üzgünüm," diye ekledin.
Başını salladı, nazikçe elini sıktı, "Benim için nasıl göründüğün ya da hangi durumda olduğun önemli değil, sadece sana yardım etmek istiyorum," diye kaşlarını çattı, sen konuşmaya başladıkça daha rahat olmana yardım etti. sus.
"Ne olduğunu bile bilmiyorum, keşke neler olduğunu açıklayabilseydim, ama yapamam," kaşlarını çatarak vücuduna daha da yaklaştın.
"Bazen bu şeyler açıklayamadan olur."
Jaebum:
Provaya giderken sizi stüdyosunda bırakmaktan çok mutlu oldu, yola çıkmadan önce iyi olduğunuzdan emin oldu. İkinizin daha önce sayısız kez yaptığı bir şeydi ama hiç böyle bitmemişti. "JB!" Youngjae bağırdı ve provaya daldı, "Şimdi benimle gelmelisin."
"Ne oldu?" JB sordu, Youngjae cevap verme fırsatı bulamadan çoktan koşmaya başladı. Youngjae stüdyonun kapısını açana ve Jinyoung'un yanında dururken ortaya koyduğun figürü ortaya çıkarana kadar hiçbir cevap alamadı.
JB yanınıza yatıp gözlerinizin yavaşça açılmasını beklerken, ikisi daracık odada size biraz daha yer açmak için kısa süre sonra ayrıldılar. Yaptıkları anda, ne kadar yorgun olduğunuzu görünce kalbinin hızlandığını hissetti.
"Neden yerdesin?" Kaşlarını çattın, burun kemerini sıktın. "Bana bir su verebilir misin, lütfen?"
"E-evet, tabii ki," diye kekeledi, stüdyonun etrafında bir su şişesi buldu, siz otururken kapağı açıp size verdi. "Az önce bayıldığını hatırlıyorsun değil mi? Neden bu konuda bu kadar sakinsin?”
Gözlerin büyüdü, "Biraz uyuyakaldığımı sandım, gerçekten bayıldığımı fark etmemiştim," diye kızardın, yanaklarını kapatarak.
"Merak etme, şimdi tekrar uyandın ve önemli olan da bu."
Jackson:
Işığı görmek için dairesine doğru yürürken, heyecanla kapıyı açıp adınızı seslendiğinde gülümsemesi büyüdü. Bir an durdu ve senin ortaya çıkmanı bekledi ama sen hiç yapmadın. Neler olduğunu anlamaya çalışırken yanan tüm ışıkları takip ederek evin içinde dolaşmaya başladı.
"Bebeğim!" Yatak odasına girerken bağırdı ve yatağın hemen önünde uzandığını gördü. "Aman Tanrım," diye mırıldandı, kendini tutmaya çalışarak. Seni rahat ettirmek için elinden geleni yaparak senin yanında dizlerinin üzerine çöktü. "Lütfen," diye fısıldadı.
Gözyaşları, zaman geçtikçe daha çılgına döndü ve herhangi bir hareket belirtisi için vücuduna değdi. Sonunda sol gözünün ve sonra sağ gözünün açılmasını izleyene kadar bu onun için işkenceydi.