Day6

1.4K 13 0
                                    

✨ İTİRAF ETME OLASILIĞI EN YÜKSEK ✨


Jae - Kendine güveni eksik değil, senden hoşlanıyorsa çıkıp söyler. Ortalığı karıştırmak ya da bir şeylerin olmasını beklemek istemeyecektir, nasıl hissettiğinden emin olduğunda, ilk fırsatta size söyleyecektir. Bu kadar çabuk itiraf etmesi sizi kesinlikle şaşırtacak ama tek suçu kalbini dinlemek.

Young K - Jae gibi, Younghyun da bir şey istediğinde onu elde etmek için çok çalışacağını biliyor. Biraz daha utangaç, sana itiraf etmek için çok daha gergin olurdu ve itirafına çok fazla plan yapardı. Bir centilmen olmak ve ona itiraf etme şansınız olmadan önce size nasıl hissettiğini söylemek istiyor.

Wonpil - Arkasındaki çocukların teşvikiyle Wonpil ilk hareketi yapacak. Derinlerde gizli bir romantik, seni akşam yemeğine ya da nasıl hissettiğini söyleyecek bir şeye götürecek. Seni kaybetmek istemeyecek, bu yüzden duygularını yakalar yakalamaz, başka biri oraya varmadan önce sana itiraf etmenin bir yolunu bulacaktır.

Sungjin - Sana çabucak itiraf etmek isterdi ama Sungjin önce daima kendinden şüphe ederdi. Etrafınızda çok daha sessiz hale geldikçe bir şeylerin döndüğünü söyleyebilirdiniz, sizin hakkınızda tam olarak nasıl hissettiğini size söyleme cesaretini sonunda toplaması için onu neler olup bittiğini söylemeye zorlamanız gerekirdi.

Dowoon - Bu utangaç bebek ilk önce itiraf etme olasılığı en düşük olan olurdu. Muhtemelen etrafınızda bu konuda çok şaka yapar ve size gerçekte nasıl hissettiğini söylemeden bir sürü 'ya olsaydı' durumu ortaya çıkarırdı. Bir kez bir çift olsaydık ne kadar güzel olurdu diye cevap verdiğinizde, sonunda sizin hakkınızda ne hissettiğini söylemeye karar verdi.

Kpop ReactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin