MİNGİ

1.7K 19 1
                                    

Yastık Zamanı

Tur: smut

Özet: Mingi'nin yorgun ve azgın olduğu için bir yastığa sürtünerek çıldırıyor

Mingi uykusunda kıpırdandığını hissetti, zihninin derinliklerinde şekillenen oldukça güzel rüyanın tadını çıkardı.
"Çok gerçek hissettiriyor," diye düşündü kendi kendine, "Tanrım..."
Onun horozunu emdirdiği canlı görüntüler tam renkliydi, dilinin sert bir şekilde şaftına doğru kaydığını ve vurulabilecek her hassas noktaya çarptığını hissettiğinde ağır çekimde meydana geldi.
Kıpırdadı, uyandığında inanılmaz derecede sert olduğunu gördü. Boxerının kumaşında oluşan ıslaklığı hissedebiliyordu. Aklındaki seçenekleri tartarak küçük bir inilti çıkardı. Sadece onu uzaklaştıracak ve tekrar uyuyacak mı? Hayır, bu şu anda imkansız görünüyor. Sadece banyoya mı giriyor? Hayır, çok fazla iş.
Bir fikir oluştu ve gülümsedi, vücut yastığını bacaklarının arasına sokmak için kaptı.

Hemen vücut yastığının kumaşında seğirdiğini hissetti, yavaşça ona sürtündü. Sürtünme hafifti ama iyiydi. Yastığa tutundu, kollarını etrafına sararken bacağını üstüne attı, bacağını da yastığın etrafına sıkıca sararken horozunu da bastırdı. İnlemelerini içinde tutmaya çalıştı, yüzünü yastığın tepesine dayadı ve kumaşın her izde küçük sesler çıkarmasına izin verdi. Hızlanarak yastığa daha sıkı tutundu, her vuruşta zirvesine daha da yaklaştığını hissetti. Ağrıyan penisine sarılı ıslak bir ağızdan başka bir şey düşünmeden kendini tekrar rüyaya sokmaya çalıştı. Ne kadar iyi hissettirirdi, birinin horozunun tadının ne kadar güzel olduğu hakkında konuşmasını, ağzında ne kadar iyi hissettirdiğini söylemesini, birinin onun ne kadar büyük olduğu hakkında konuşmasını duymayı ne kadar çok isterdi. Düşünceler gelmeye devam etti, Mingi bakireydi ama sikinin emilmesini seveceğinden kesinlikle emindi, yani kim istemez ki? Umutsuzca dokunulma ihtiyacını, vücudunun alevler içinde kaldığını, vücudundaki her sinirin kendi kalçalarının yastığa karşı hareketine tepki verdiğini düşündü.
Yastığa karşı sızlandı, serbest bırakılmak üzere olduğunu hissederek hamlelerini hızlandırdı. Kafası çıldırıyordu, her pozisyonda birini becerme düşüncesi, birinin ona ne kadar iyi olduğunu söylemesi, birlikte bu zevkleri yaşarken başka bir vücudun kendi vücuduna tutunması, birinin onu bu şekilde istemesi düşüncesi bile başının dönmesine neden oluyordu.
"S-sikeyim." Yastığa inledi, vücudunun yüksekliğe ulaştığını hissettiğinde sertçe kavradı, yapışkan boşalması boxer'ının içini kaplarken seğirdi ve kıvrandı.

Yastığa yaslandı, kendini her zamanki gibi coşkulu ve uykulu hissediyordu. Esnedi, yatak odasındaki çöp kutusuna atmadan önce ne varsa temizlemek için komodinin üzerinden bir mendil aldı. "Geri kalanını yarın temizlerim." Kendi kendine düşündü, oldukça hızlı bir şekilde tekrar uyuyakaldığını fark etti. Mingi kesinlikle bazen yapacak yeni bir şey buluyordu ve kesinlikle tekrar yapması gerektiğini biliyordu.

Kpop ReactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin