ᑕᒪ

1.8K 19 0
                                    

Uzun Bir Haftanın Sonu ~ Lee Chaerin (CL)

Dairenize adımınızı atmak, o akşamki kadar rahatlamış hissetmemiştiniz, sonunda dünyanın ağırlığı omuzlarınızdan düşmüş gibi hissettiniz. Kanepede uzanmış Chaerin'in görüntüsüyle birleştiğinde, evde olduğunuzu biliyordunuz.

"O kadar mı kötü?" Bir iç çekmeyi bırakırken, yüzündeki yumuşak gülümsemeyi gizleyemeyen bir ses duyuldu.

Sen ceketini çıkarıp, ön kapının arkasındaki kancalara asarken, ayakkabılarını çıkarıp rafa koyduğunda başın onu onayladı. Kanepede yanındaki boşluğa hafifçe vurdu ve sonunda ihtiyacınız olan dinlenmeyi almanız için sizi davet etti.

“Bana bugünün dün kadar kötü olduğunu söyleyemez misin?” O alay etti, başını sallayınca şaşırdı.

Zaten oldukça sefil bir hafta geçirmiştiniz, evrak kuleniz daha da yükseliyor gibiydi ve başarısız bir siparişin ardından patronunuz kötü bir ruh hali içindeyken, siz ve diğer meslektaşlarınız her gün onun öfkesiyle uğraşmak zorunda kaldınız. birkaç dakika.

"Rahatla ve bu durumda biraz sana bakmama izin ver," diye fısıldadı, beline yerleştirmek için bir minder kaptı ve başının üzerine hafifçe yaslanabilmesi için seni aşağı çekti.

Elini başınızın üstüne dayadığında gözleriniz anında kapandı, ilk yorgunluk belirtileri vücudunuzu geçerken hafifçe kıkırdadı ve kendinizi onun yanında rahat ettirdi.

"Biraz uyu," diye talimat verdi, tam olarak neye ihtiyacın olduğunu bilerek.

Ancak, başınız sadece onun isteği üzerine sallanabilir. "Henüz uyumak için çok erken, sonunda stüdyodan uzakta bir akşam geçirdin, seni öylece bırakıp hemen uyuyamam."

Yine de, içinde köpüren stresle, Chaerin'i hala kendi önüne koyduğunda şaşırmadı. Muhtemelen bu kadar stresli olmanızın bir nedeni de buydu, sizi düşünmeden her zaman herkese evet demeniz.

"Uyumayacaksan, en azından yukarı çıkalım, böylece biraz daha rahatlayabilirsin," diye önerdi başının üstüne hafifçe vurarak, "o zaman istediğin zaman uyuyabilirsin."

Ellerini omuzlarına bastırdığında yavaşça oturdun, uzuvlarını uzatırken yüksek sesle inliyor, vücudundaki düğümleri hissediyordun. "Bana bir daha bütün bir günü o aptal ofis koltuğunda oturarak geçirmemi hatırlat."

Oturduğunuzda, Chaerin ayağa kalktı, önünüzde hareket etti, tutmanız için elini uzattı ve kanepeden kalkmanıza yardım etti. Siz yatak odasına girene kadar merdivenlerden yukarıya kadar tutuşu devam etti ve anında şiltenin üzerine düşmenize izin verdi.

Gardırobun yan tarafını açarak, en sevdiğiniz geceliklerden birinin asılı olduğunu bulana kadar, sahip olduğunuz birkaç parçayı karıştırarak, "Biraz daha rahat bir şeyler giymek isteyebilirsin," diye önerdi.

Kucağınıza düşer düşmez onu aldınız ve ona minnettar bir şekilde gülümsediniz. "En sevdiğim, bazen beni gerçekten çok iyi tanıdığını tekrar kanıtlıyorsun."

Gardırobun yanından bir pijama çıkararak, tembel kıyafetini çıkarıp saten kumaşı giyerek, "Bazen dikkat ediyorum," diye şaka yaptı, geceleri dinlenmeyi her zaman sevdiğini bildiği bir şeydi. .

Chaerin değişirken sen de değiştin, ama vücudunun ne kadar yorgun olduğuna dair birkaç iç çekmeden, hareket etmeyi bırakman ve dinlenmen için sana bağırdı. "Sanırım bütün bir hafta uyuyabilirim," dedin sonunda vücudunun uzanmasına izin vererek.

"Bence senin göt herifin bu konuda söyleyecek bir şeyleri olabilir," diye alay etti Chaerin.

Onun adının sesi bile başınızın sallanmasına neden oldu, artık ofis dışında olduğunuzu kabul etmeyi bile reddetti. Bununla, Chaerin yorganı geri çekti ve şu anda ona ne kadar ihtiyacın olduğunu bilerek onun yanına kıvrılmana izin vererek senin yanına yattı.

"Çok çalışıyorsun ve seninle gurur duyuyorum," diye fısıldadı, başının üstüne yumuşak bir öpücük kondurarak. "Bu hafta zor olabilir ama önümüzdeki haftanın senin haftan olacağını biliyorum, önüne çıkan her şeyi kesinlikle mahvedeceksin."

Onun iyimserliğine sadece gülümseyebilirdiniz, her zaman nasıl bu kadar pozitif olmayı başardığından tam olarak emin değildiniz, ama kesinlikle Chaerin'in sadece hayranlık duyabileceğiniz bir özelliğiydi.

Hatta çoğu kişiye haftanızı tekrar anlatmayı deneseydiniz, deli olduğunuzu düşünürlerdi ve yine de Chaerin bir şekilde her kelimeye inandı. Bu hafta her akşam oturdu ve ona her şeyi anlatmana izin verdi, ancak bazı olaylar inanılmaz görünüyordu.

Ona fotokopi makinesini nasıl kırdığını söylediğinde, haftanın daha da kötüleşebileceğini düşünmedi, ama ertesi gün eve geldiğinde, o sabah toplantın için kahveleri bölüştüğünde, bu haftanın olmadığını hissetmeye başladı.

"İşler kolaylaşacak," diye hatırlattı, ne kadar sessiz olacağından biraz endişelenerek.

Yine de bu sefer, onu dinlediğini bildiğinden emin olmak için başını salladın. Kelimeler için çok yorgun olsan bile, gözlerindeki bakış ona her şeyi anlattı.

"Ve umarım patronun gelecek hafta aptal olmaz."

"Bunun asla değişeceğini sanmıyorum," diye kıs kıs güldün, birkaç gün sonra gülümsemenin ilk işaretini gösterdin. Bu manzara Chaerin'in de yüzünde geniş bir gülümsemeye neden oldu, hafta sonu yaklaşırken nihayet her zamanki haline birazcık geri döndüğünüzü görmek rahatladı.

Seni tatlı bir durgunluğa sokmak için mükemmel bir yol olduğunu bilerek, eli yavaşça sırtında dolaşmaya başladı. Dinlenmek istememe konusunda ne kadar inatçı olursan ol, Chaerin her zaman seni daha iyi tanıdığını ve senin için en iyisinin uyku olduğunu söyleyerek itiraz ederdi.

“Bir gün gelip benimle çalışmanı çok isterim, etrafta fotokopi makinesi yok, kızgın patronlar yok. Pekala, beni saymazsan, ama muhtemelen şimdiye kadar bununla nasıl başa çıkacağını bilecek kadar öfkemle yeterince vakit geçirmişsindir.”

"Hiç kimsenin senin öfkene hazırlanabileceğini sanmıyorum," diyerek ona karşılık verdin.

Eli nazikçe kolunuzu sıktı, ancak söylediklerinizin kesinlikle yerinde olduğunu çok iyi biliyordu.

Elini vücudunda ne kadar hareket ettirmeye devam ederse, Chaerin senin uykuya daldığını o kadar yakın hissedebiliyordu. Cevaplarınız daha sessiz hale geldi, gözleriniz birkaç saniyeden daha uzun bir süre zar zor açıldı ve siz onları tekrar kapatıp yastığınıza yaslandı.

"Biraz dinlen," diye fısıldadı, içinizdeki savaş sonunda pes ederken, gözlerini kapatıp, artık açamadığında.

Korkunç bir haftadan sonra, en azından biraz dinlenmeyi hak ediyordunuz, sonunda, umutsuzca ihtiyaç duyduğunuz molayı sonunda yakalayabileceğinizi bilerek.

Sabah görüşürüz, diye fısıldadı, kendi gözlerinin kapanmasına izin vererek.

Kpop ReactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin