ᴊᴜɴɢ ᴡᴏᴏsᴇᴏᴋ

1.8K 18 4
                                    

Oyun Gecesi ~ Jung Wooseok

Uzattığınız eliniz, Wooseok'un size verdiği oyun kumandasını aldı, göğsünüze sıkıca bastırdı ve yanınızda otururken poker suratınızın kalmasını sağladı.

"Parçalanmak üzere olan birine göre kendinden emin görünüyorsun," diye sırıttın, yan tarafını nazikçe dürterek, "bu oyunda ne kadar iyi olduğum hakkında bir fikrin var mı? Çocuklar benden korkuyor."

Wooseok'un size sunduğu meydan okumadan geri adım atmayı reddederek, "O zaman çocuklardan biri olmamam iyi bir iş," diye ona akıllıca cevap verdiniz. "Kaybetmeyi öğrenmenin zamanı geldi."

Başı senden uzaklaştı, senden bu tür dövüş sözlerini dinlemeyi reddetti. "O gün bir gün gelecek ama bugün olmayacağını biliyorum, sadece bekle ve gör."

Stüdyodan eve gelip sonunda Mario Kart'taki herkesi yenmeyi nasıl başardığını övünerek, onu yenebilecek kişinin sen olabileceğinden emindin. Akşam yemeği, meydan okuma belirlendi, kaybeden ödeyecek ve kazanan istediği kadar bedava yemek yiyecekti.

"Umarım cüzdanını toparlamayı başarmışsındır, yoksa biraz zor durumda kalırsın."

Bacağına hafifçe vurarak, "Cüzdanım için endişelenmen gerektiğini sanmıyorum," diye düşündü, "geçen hafta ödeme aldın, değil mi? Çünkü maaşının iyi harcandığından emin olacağım."

Bildiğiniz bir sonraki şey, Wooseok'un oyunda oyna düğmesine bastığı ve anında size üstünlük sağladığıydı. Adını seslendin, umutsuzca kumandaya dokunarak arabanı harekete geçirdin ve aradaki boşluğu kapatmaya çalıştın. Seni motosikletinin çok gerisinde bıraktı. ondan böyle taktikler beklemen gerektiğini biliyordun.

“Hala kendinden emin hissediyor musun?” Bir köşeyi dönerek sorguladı.

"Kazanmak için hileye başvurman gerekiyorsa, özgüveni düşük olanın ben olduğumu düşünmüyorum."

Wooseok cevap veremedi, bir mermi arabasının arkasını savurarak öne doğru eğildi ve içinden bir hayal kırıklığı iniltisi çıkardı. Arabanız eşya kutusunun içinde dönerken, ekranda bir mermi belirdiğinde bir tezahürat bıraktınız ve çabucak kullanmaya karar verdiniz.

“Daha iyi dikkat etseydin, oyuna başladığımı fark ederdin. Bu kadar yavaş olman benim suçum değil."

Dövüş sözleri, yalnızca kazanma kararlılığınıza katkıda bulundu, kısa süre sonra öğeniz sayesinde kendinizi sıralamalarda uçarken buldun. Artık ikinizin arasında sadece dört boşluk vardı ve iki tur kala, Wooseok'a yetişip yüzündeki gülümsemeyi silip de bedava yemeğin tadını çıkarabileceğinizden emindiniz.

"Neden bu kadar yavaşsın?" Wooseok seslenmeye devam etti, mavi bombanın arabanızın yanından geçtiğini fark ettiniz, ama o fark etmedi, o ekranı bırakana kadar sessiz kaldı.

"Birdenbire birkaç dakika önceki kadar kendinden emin görünmüyorsun."

"Biliyor musun, sen benim yerimde olsaydın, geleceği konusunda seni uyarırdım," diye yalan söyledi, çaresizce derinine inmeye çalışmak ve seni zaferine yenik düşmeye zorlamak için.

Ekranın Wooseok'un tarafına baktınız, bomba nedeniyle üçüncü sıraya düştüğünü fark ettiniz, son tura yaklaşırken başka bir eşya kutusu almak için arabanızı çevirdiniz, olacağını bildiğiniz üç kırmızı mermi aldınız. onu silmeye yeter.

"Bunu gördüm," diye mırıldandı seninle oynamaya devam ederek. Kendi oyununa odaklanarak onu görmezden gelmeyi seçtin, ama Wooseok seni oyalamakta amansızdı. "Bu akşam hangi menüyü sipariş edeceğime çoktan karar verdim bu arada."

"Gerçekten mi? Çünkü yediğim tek menü benimki."

Üçüncü tur, kırmızı mermilerinizin ilkini bırakıp kendinizi dördüncü ve daha da önemlisi, Wooseok'un sadece bir boşluk arkasında hareket ettirerek başladı. Hareketiniz fark edilmedi, boynunuzda gıdıklanan bir hava darbesi hissettiniz, etkilenmemeye kararlıydınız.

Yine de bardağı taşıran son damlaydı, Wooseok itiraz etme fırsatı bulamadan düğmeye basıp ikinci kırmızı merminizi serbest bıraktınız, arabasını mükemmel bir şekilde yakaladınız ve kolaylıkla geçtiniz. "Sonra görüşürüz," diye dalga geçtin, yüzündeki şoka bakarak.

Aranızdaki fark açılırken şaşırdığını anlamak için Wooseok'a bakmanıza bile gerek yoktu ve siz ikinci sıraya yükseldiniz.

"Bunun olmasına imkan yok," diye soludu, çaresizliğini arabasını biraz daha hızlı hareket ettirmek için kontrolöre vererek

Sana bu kadar güvenmemen gerektiğini söylemiştim."

Wooseok umutsuzca seni yakalamaya çalıştı, ama sen birinciye ilerleyip bitiş çizgisini geçerken, kollarını zaferle kaldırdı ve onun birkaç yerden arkadan uçmasını izledi.

"Peki, cüzdanın nereye gitti?" kumandayı yanınıza koyarak alay ettin.

Bir şekilde onu yenmeyi başardığına inanamayarak başını salladı, "Bir oyun pek adil görünmüyor, sence de üçün en iyisini kazanan yapmamız gerekmiyor mu, çoğu insan böyle yapardı."

"Bir oyunda anlaştık, kuralları değiştiremezsin çünkü kaybettin."

Denetleyiciyi yere bırakıp kanepenin yanında tuttuğu çantasını kaparken, ondan başka bir inilti geldi. Telefonunu çıkarırken, göz atmanız için teslimat uygulamasını yüklerken kendini beğenmiş bir şekilde izlediniz.

Telefonunu almak için elini uzatarak, "Sanırım bu, uzun zamandır ilk kez ödeme yapıyorsun," diye dalga geçtin. “Maliyetlerde sınır yok demiştik, değil mi?”

Tüm bunlar, siz meydan okumayı kabul ettiğinizde Wooseok'un kabul ettiği şartlardı, bu şartların onun peşini bırakmasını asla beklemiyordu. Nazik olacağından emin olarak telefonunu eline vererek başını isteksizce salladı.

"Fikri ilk önerdiğinde bir oyun gecesi fikri hakkında endişeliydim, ama itiraf etmeliyim ki, bu gece üzerimde büyüdü." alaya devam ettin.

“Şu anda bundan çok fazla zevk aldığını biliyorum. Sanırım başka bir oyun oynarsak, seni bunda yenerim. Bu gece, yeni başlayanların şansıydı."

"Bir oyunda bana karşı zafer kazanmak için gururunu bu kadar riske atmaya gerçekten istekli misin?" Meydan okudun, başı sana geri döndüğünde şaşırdın. Gözleriniz ancak rekabetçi çizgisi gerçekten ortaya çıktığında yuvarlanabilirdi.

Gözleriniz ondan uzaklaştı, menüye ve size sunulan birçok seçeneğe bakmaya yeni başladı. "Kibar ol," diye mırıldandı, sen kaydırmaya başladığında, bir nesneye her dokunduğunda irkilerek. "Unutma, satın alıyor olsaydın, paranın  farkında olurdum."

"Doğru hatırlıyorsam, tüm maaşımı harcamakla tehdit etmiştin," diye hatırlıyordun, Wooseok kanepedeki koltuğuna daha da gömülürken kıs kıs gülerek.

"Asla bunu kastetmediğimi biliyorsun."

“Bu, önceki sözlerinden geri adım atmaya çalışan bir ezik gibi görünüyor.”

"İkinci tur? Sana gerçek kazananın kim olduğunu kanıtlayacağım."

“Olmaz, kazandım, adil ve dürüst.”


Kpop ReactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin