Boyunlarını Öptüğünde ~ NCT Dream Reaction
Mark:
Daireye girerken ki sessizlik, içeri girerken hayrete düşürdü, Mark'ın kanepeye oturduğunu ve yere boş boş baktığını fark etti.
Yanına gittin ve ellerini omzuna koydun ve nazikçe boynuna öpücük kondurdun. "Herşey yolunda?" Fısıldadın, kafası karıştığında kafan karıştı.
"İyiyim," diye yalan söyledi, yüzündeki ifade size açık bir hediyeydi, "sadece o günlerden biriydi, hepsi bu."
Nazikçe boynunu öpmeye devam ettin, "biliyorsun herhangi bir şey hakkında konuşmak istersen benimle konuşabilirsin, senin için buradayım Mark."
"Öyle olduğunu biliyorum," diye gülümsedi ve sana bakmak için arkasına baktı, "gerçekten endişe etmen gereken bir şey yok, senin evin olduğu için şimdiden daha iyi hissediyorum."
Gözlerin ona döndü, "bazen gerçekten sevimsizsin," diye dalga geçtin ve yanına oturmak için hareket ettin. "Çok ciddi bir şey olmadığına söz veriyor musun?"
"Söz veriyorum, benim için endişelenmene gerek yok."
Renjun:
Saatler geçtikçe kıpırdamaya devam ettin, kendini toparlayamadın. Senin yanında, Renjun derin uykudaydı, onun yanında senin rahatsızlıklarından habersizdi.
Daha fazla heyecanlanmaya devam ederken, kendini yanına yaklaştırarak boynunu yumuşak bir şekilde öptün. "Bu gece uyuyamadığım gerçeğinden nefret ediyorum, berbat."
"Neden uyuyamıyorsun?" Sesi aniden yükseldi, "Gecenin çoğunda hareket ettiğini duydum, ama şimdiye kadar uyuyabilirsin sanıyordum."
Gözleri sana bakarken başını salladı, "Seni uyandırmak istemedim Ren, sadece denedim ve uyumak için başka ne yapacağımı bilemedim."
"Yardım edecekse boynumu öpmeye devam et," diye gülümsedi, açıkta kalan tenini sana sunarak
Omzunu hafifçe ittin, "Saat sabahın üçü, şu an benimle flört etmeye bile cüret etme, çünkü söz veriyorum, hiçbir şey olmayacak."
“Jagi başka bir şey olmasa da denemeye değerdi.”
Jeno:
Sana doğru yürürken gözleri genişledi, vücudunun üzerinde asılı olan malzemeyi anında tanıdı. Göz göze geldiğimizde masum bir gülümseme belirdi.
Yavaşça boynuna bir öpücük kondurarak yanına gittin. "Ne diyeceğini biliyorum ama söz veriyorum bu senin gömleğin değil."
"Gerçekten mi? Şüpheli bir şekilde sahip olduğum bir tanesine benziyor," diye güldü Jeno, dudaklarının boynuna saldırdığını hissederek.
Ona başını salladın, vücudunu göğsüne bastırdın, "Bence yaşlılığında kafan karışmış olmalı, çünkü bu gömlek kesinlikle benim."
"O kadar emin değilim," diye kıkırdadı, yanağına bir öpücük kondurarak, "beni senin olduğuna ikna edene kadar bunu yapmaya devam edecek misin?"
Bir kez daha başını salladın, "Beni çok iyi tanıyorsun ama işe yaradığı sürece yapmaya devam edeceğim ve senin gömleğini de giymeye devam edeceğim."
"Sorun değil, içinde benden daha iyi görünüyorsun zaten."
Haechan:
Donghyuck'un yanında yorganı sıkıca sarmış halde hala derin uykuda olduğunu görmek için karşıya baktığında gözlerinin devrilmesine engel olamadın.
Yeterince dayanmıştın, eğilip boynunun kıvrımına öpücükler kondurmaya başlamayı seçtin, "Yapacağım son şey bu olsa bile seni bugün uyandırırım."
"Ayrıca uyandırmak da ne güzel bir yol," sesi aniden konuştu, kollarını beline sıkıca tutmak için geri çekerek.
Donghyuck kıpırdadığında geri çekildin ve sana mahcup bir sırıtışla bakmak için başını geriye attı. "Bugün senin izin günün, gerçekten bütün günü uyuyarak mı geçiriyordun?"
"Pekala, böyle düşünmüştüm," diye kıkırdadı, "ama burada uzanıp bütün gün beni öpmeni tercih ederim. Neden, bugün ikimiz için bir planın mı vardı?"
Başın ona karşılık sallandı, "Sadece birlikte biraz zaman geçirmenin güzel olacağını düşündüm, bazı planların olmadığı sürece aklımda hiçbir şey yoktu."
"Bence birkaç tane daha boyun öpücüğü mükemmel olur."
Chenle:
Gözlerin Chenle'yi gördüğü anda ona doğru koştun, kollarını omuzlarına doladın ve anında dudaklarını boynuna bastırdın.
Onu en son gördüğünden ve dokunuşunu vücudunda hissetmenden bu yana haftalar geçmişti. "Evine döndüğüne çok sevindim," diye fısıldadın kulağının yakınına.
"Ben de evde olduğum için mutluyum," diye kıkırdadı, seni havada sıkıca döndürerek, "Beni ne kadar özlediğini anlayabiliyorum."
Uzaklaşırken, yüzündeki geniş gülümsemeyi gizleyemedin. "Yanımda olmanı ve sana dokunabilmeyi özledim."
"Şu anda buradayım," diye kıkırdadı, gerçekten orada olduğundan emin olmak için ellerinin kollarında gezindiğini hissederek. "Eve gidelim mi?"
Başın salladı, elini tuttu, "Daireyi bile topladım, eve gelmen güzel, şimdi orayı tanıyamazsın bile."
"Eh, bazen gerçekten sürprizlerle dolu oluyorsun."
Jaemin:
Sahneden inerken ve siz onun ortaya çıkmasını beklerken dosdoğru kollarınızın arasına girerken yüzündeki gülümseme inkar edilemezdi.
Elinize geçer geçmez parmak uçlarınızın üzerine çıktınız ve dudaklarınızı kulağına yaklaştırdınız, "Bu gösteri harikaydı, siz çocuklar çok yeteneklisiniz."
"İzlemek için burada olmana sevindim," diye fısıldadı sana, ondan bir esneme gelirken çenesini omzuna dayadı.
Kafan onaylarcasına başını salladı ve elini başının arkasına götürdü, "İstersen burada sıranı alır almaz otele geri dönebiliriz."
"Bu kulağa mükemmel geliyor," diye kıkırdadı, dudaklarının boynunun uzunluğu boyunca gezinmeye başladığını hissettiğinde yanaklarının kızardığını hissederek, "bunu burada yapmak istemezsin," diye güldü.
Ondan uzaklaştın ve onunla göz göze geldin, "Otelde seni bekleyenlerden çok daha fazlası olacak. Birlikte biraz yalnız zaman geçirmeyeli çok uzun zaman oldu."
"Bu konuda kesinlikle benden bir şikayet olmayacak."
Jisung:
Jisung'un haftanın ilerleyen saatlerinde şirket yemeği için giydiği kıyafeti denemesini izlerken, kendinden şüphe duymanız uzun sürmedi.
Başın sallandı, ona doğru yürüdü ve anında boynunu öptü, "kendin gibi görünmeyi aklından bile geçirmedin mi?"
"Bundan emin değilim," diye itiraf etti, kollarınız beline dolanırken, ona bakmak için çenenizi omzuna dayadı.
İçini çekip bir kez daha boynunu öptün, "kıyafetin harika görünüyor, sen de öyle. Arkama yaslanıp kendinden şüphe etmene bile izin vermeyeceğim."
"Bana karşı fazla iyisin," diye fısıldadı, ellerini seninkilerin üzerine koyarak, "Sanırım kıyafetin iyi göründüğünü görüyorsan, muhtemelen senin kararına güvenmeliyim."
Ona başını salladın, "İyi görünmüyor, harika görünüyor, tıpkı senin gibi. Şimdi sıranı saldın, bu yüzden bana kıyafet bulmam için de yardım etmelisin."
"Giydiğin her şey mükemmel olacak, şüphesiz."