𝑁𝐶𝑇127

3.7K 35 2
                                    

Ona Hamile olduğunu Söylemek ~ NCT 127 Reaction

Taeil:

Dairenizin ön kapısından giren bir anahtarın sesi çabucak sıçramanıza neden oldu, Taeil'in bu kadar erken eve gelmesini beklemiyordunuz, oturdunuz, bir minderi kaptı ve testinizi gizlemek için kucağınıza koydunuz. Davranışın anında Taeil'in dikkatini çekti, seninle ilgili bir şeyler olduğundan endişelendi.

Odanın içinde ilerledi ve yanınızdaki kanepeye oturdu. "Neden bana klasik Y/N gözüyle bakamıyorsun, iyi misin?"

Derin bir nefes vererek başını salladı. "Ufak bir şey var," diye fısıldadın.

Taeil ona asla yalan söyleyemeyeceğini bilerek hafifçe gülümsedi. Bununla birlikte, hamilelik testini ortaya çıkarmak için yastığı hareket ettirirken, bunun olacağını asla göremezdi. "Hamilesin?" Sana inanmayan gözlerle bakarak sordu.

"Kesinlikle pozitif."

Bu harika, diye mırıldandı, seni şaşırtarak. Ona şüpheyle bakarken gülmeden edemedi. "Gerçekten bana buna üzüleceğimi düşündüğünü söylemiyorsun değil mi?"

"Ama senin kariyerin Taeil ve grup."

"Biliyorum, ama sorun olmayacak, hepimiz bu işi başarabilecek yetişkinleriz," diye hemen güvence verdi, "Heyecanlıyım ve yolun her adımında orada olacağım."

"Teşekkür ederim, gerçekten mutlu olacağını bilmeliydim."

Johnny:

Sonunda Johnny'ye ulaşmayı başardığınızda, gülümsemeniz anında büyüdü, kendinizi içinde bulduğunuz karanlığa kıyasla arkasındaki arka planın ne kadar aydınlık olduğunu fark ettiniz. Ailesini ziyarete giderken hastalık sizi durdurduğunda içinizi sızlattı, ama Johnny'nin sana hatırlattığı gibi, önce sağlığın geldi.

Gözlerin onu yakından inceledi ve yüzündeki geniş gülümsemeyi fark etti. "Herkesle iyi vakit geçiriyor gibi görünüyorsun."

"Öyleyim," diye yanıtladı, "gerçi benimle arkadaşlık etmen için burada olman çok daha iyi olurdu."

Gözlerin elinde tuttuğun teste baktı. "Eh, sanırım kendimi bu kadar hasta hissetmemin nedenini buldum," dedin, testi uzatarak ve Johnny'den yüksek bir nefes aldın.

"Hamilesin?"

"Banyoda koca bir kutu var, emin olmak istedim," dedin ona gülümseyerek, "Sana söylemek için eve gelene kadar bekleyemedim. Seni orada tek başına ziyaret etmen için bıraktığım için kendimi çok kötü hissettim.”

"Kendini kötü hissetme, yakında evde olacağım."

"Eve erken uçmana izin vermeyeceğim," diye araya girdin, daha sonra ne söyleyeceğini tam olarak bilerek, "ailenle biraz zaman geçir, iyi olacağım."

"Çocukları arıyorum, sana baktıklarından emin ol."

Taeyong:

Elleriniz, kucağınızda dinlenirken Taeyong'un saçlarında amaçsızca gezindi, günün ardından dinlenirken dalgın bir şekilde telefonuna baktı. Tüm grubun bir araya geldiği günlerin onun için zor olduğunu biliyordun, onlara liderlik etmek yeterliydi ama bir başkasına liderlik etmek onun için çok büyük bir görev olurdu.

Bu düşünceyle, hafifçe başının üstünü dürttün. "Senden çok daha genç birine liderlik etmek zorunda kalsaydın Tae teorik olarak nasıl hissederdin?"

Gözleri sana baktı, "Zaten bunu yapmalıyım, yaşlanıyorum Y/N, bana sürekli hatırlatıyorlar."

Daha iyi bir açıklamaya ihtiyacın olduğunu düşünerek başın salladı. “O halde size şunu sorayım, dokuz ay sonra yeni bir hayat sürmek zorunda kalsan ne hissederdiniz? Tüm tecrübenle, senin için kolay olacağına eminim.”

Kpop ReactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin