zнoɴɢ cнeɴle

1.7K 27 1
                                    

eşleştirme: chenle × fem!okuyucu

tür: müstehcen, kısa fic, kolej!au (bahsetme)

tanım: sizi hararetli ve umutsuz bir stres giderme için çağırdıktan sonra, chenle ona binmeyi bitirdiğinizde vücudunuzun kendi kişisel fahişesi gibi titremesini ve titremesini sağlar.

uyarılar: binme, chenle biraz dom, seks için ödeme, yutma!cumshot, evcil hayvan!isimleri, klitoristen bahsetme!stimülasyon, hafif!degredasyon, korunmasız!seks

Yüzü boynunun kıvrımına gömülüydü, sıcak nefesi parıldayan tenine dağılmıştı. Altınızda yanmış uyluklar, her sıçrama duvarlarınızın arasında biraz daha derine iniyor. Kıçınızın yastıklı etini açığa çıkaran sıkı bir tutuş, gövdenizi yakınlaştırdı ve birbirinizin kıyafetlerinin sürtünmesinin göğüsleriniz arasında tutuşmasına izin verdi.

"Siktir, çok iyi hissediyorsun," diye homurdandı Chenle, bükülmüş köprücük kemiğinde düşük titreşimler akıyordu. Parmakların onun kaba buklelerinin arasından uzandı, vücudu yadsınamaz ve sonsuz bir zevke daldı. Titreyen çekirdeğinizden bir dizi orgazm çıkarmaya harcadığı uzun dakikalardan, kasları hala ağrıyordu, uzman parmaklar klitorisinizin ham sinirlerine tekrar tekrar sabitleniyordu.

Senin horozunun etrafında kontrolsüzce titrediğini izlemekten zevk aldı: kendi özel şovu.

Parmak uçlarının vücudunuz üzerinde dans etmesi, daha önce varlığından haberdar olmadığınız yerlerden duyumlar çekmesi; dokunuşu hipnotikti.

"Yoruldun mu ?" Chenle'nin dişleri boynuna battı, "Küçük, güzel kaltağımın henüz pes ettiğini görmek istemiyorum."

Sen uzuvlarına yayılan acıya dayanmaya çalışırken, başın uyuştu, yanakları onun buklelerine katlandı. Aşağıdaki oyun koltuğundan dizleriniz kaymaya başladı, elleriniz umutsuz bir destek bulmak için omuzlarına düştü.

"Chenle..." diye soludun, kalçalarının arasındaki basınç giderek büyüyen uzvuyla birlikte büyüyordu, "o-oh - tanrım - Chenle-"

Gövdesini süsleyen zonklayan damarlar kabaca duvarlarınızdan geçiyordu, horoz aceleyle beklentiyle seğirmeye başladı. Dudaklarınızdan dökülen adı cesaret veriyor gibiydi, avuçlarınız hareketlerinizi onun yoğun şehvetine uygun bir ritme sıkıca yönlendiriyordu. Öfkeyle bağırsaklarınızı incelerken uzunluğunun her ayrıntısını, her kıvrımını hissedebiliyordunuz ve benzersiz dokunuşuyla kendinizi onun sıcak dudaklarının rahatlığı için sızlarken buldunuz.

"Chenle..." diye sızlandın, "ö-öp beni..."

Dudakları zayıf davetle seğirdi ve başını sandalyenin minderli sırtına yavaşça düşmesine izin verdi. Karanlık bakışları, senin onu itaatkar bir şekilde memnun ettiğini, erimiş yüz hatlarının üzerinden bir anlığına geçen kukuletalı göz kapaklarını gördüğünde canlandı.

Chenle çenesini yukarı kaldırarak, "Buraya gel," diye mırıldandı, "senin tadına bakmama izin ver."

Ağzın hemen onunkinin üzerine düştü, yanaklarının arasından ani bir özlem iniltisi döküldü. Diller birbirine dolanmış, diğerinin uyumlu tat alma tomurcuklarını baştan çıkarıyordu. Bal gibi tatlıydı ve hoş tadı sizi kaslarınıza saplanan acıdan uzaklaştırıyordu. Elini gömleğinin altına soktuğunda rahatladın, güven verici bir tutuşla yan tarafına masaj yapmaya başladın ve onun horozunun senin içinde attığının göstergelerine duyarlı hale geldin. Yakındı. Patlamaya hazır. Kalçaları aniden bükülüp kendini daha derine gömerken Chenle'nin alçak iniltisinin dilinizden sektiğini hissettiniz. Seni tutuşu sıkılaştı ve boğuk bir tatmin laneti tıslamadan önce sırtı sandalyeden kavislendi - meni fışkırarak titreyen duvarlarınızı kaplarken. Altının tadını çıkarırken, son orgazm boyunca onu yatıştırmak için kalçalarınızı kullanarak yavaşça yere çöktü. Sen - biraz zorlukla - nefesini toplamaya çalıştın, yine de Chenle'nin sıcaklığının rahatlığının tadını çıkarmasına izin veren samimi bir öpücükte kaldın.

"Para yan tarafta," diye mırıldandı ve sonunda kurtardı, "bu sefer biraz fazladan koydum."

Yanakların kızardı, kucağından dikkatlice kalkmana izin verdin.

"Evet var?" not yığınına baktın, "ne...ne için?"

Chenle'nin kara gözleri yorgun ifadenizin üzerinden geçti, yürümekte güçlük çekiyormuşsunuz gibi görünen dudaklarınız seğiriyordu.

"Gece kalmanı istiyorum," dedi kendini yeniden düzenleyerek ve ayağa kalkarak, "yarın önemli bir sınavım var."

"Peki ya annen baban?" gergin bir şekilde "ya öğrenirlerse?" diye sordun.

Kendini beğenmiş bir gülümsemeyle sana doğru gelen Chenle, çeneni baş ve işaret parmağı arasında sıkıştırdı.

"Benim için iyi olduğunu biliyorlar," dedi yumuşak bir sesle, "senin sayende daha iyi çalışıyorum."

Yutkundun. Biliyorlardı?

"Emin değilim..."

"Kal, iyi olacak," diye güvence verdi Chenle, "paraya ihtiyacın var, değil mi?"

Denemeden bile ikna ediciydi ve buna karşı koymak çok zordu.

"İyi," diye fısıldadın, o yaklaştıkça göz kapaklarının altında uçuşuyor, "kalacağım."

Elimde yaklaşık dört tane enhypen (hyung line) sanırım iki tane nct dream ve bir tane daha chenle var onları da sırasıyla atacağım

Kpop ReactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin