тωι¢є

2K 24 0
                                    

1)mommy Jeongyeon, çok azdım. Hareket edemeyecek duruma gelene kadar senden gelen her şeyi almak istiyorum.

"Şimdi bunu neden yapayım? Biliyorsun bir kaç saat sonra işim var ama o kadar çok istiyorsan o güzel amını sen çığlık atana kadar yemek istiyorum, seni zevkle çığlık attırmayı seviyorum ama işler düzelmeye başlayınca hep sikilmek için yalvardın. İçinin derinliklerine boşalmak ve güzel amını elimden geldiğince doldurmak istiyorum.”

-Yoo Jeongyeon

2)Jihyo unnie... ben boşalana kadar beni becerebilir misin

"Bana bu soruyu neden sordun? En az üç kez boşalmazsan seks yapmanın bir anlamı olmadığını zaten biliyorsun. Yoksa seni daha fazla boşalmamı mı istiyorsun? Hmmm, belki yaparım. bu gece altı kez boşalmanın nasıl bir şey olduğunu görmek ister misin?"

-Park Jihyo

3)Daddy Nayeon, burada değilsem kendinle oynama dediğini biliyorum ama ceza almasam daddy?

"Neden cezalandırılmak istemiyorsun tatlım, daddy'nin yaptığı tüm şeyleri sevdiğini sanıyordum? Senden tek istediğim arkadaşlarımın önünde kendine dokunman, biliyorum ki sana ne kadar sevimli göründüğünü söyleyecekler." Kendine dokunuyorsun. Oturma odasında seni bekliyorlar, benimle gel, Eğer utanıyorsan, o zaman senin için yaparım tatlım."

-Im Nayeon

4)Sana-ya burada olamaz. Ya diğer üyeler bizi görürse?? Artı v-live açık. Bir anda rastgele inlersem??

"Ama prenses o kadar uzun zamandır birbirimizden uzaktayız ki, seni çok özledim ve bahse girerim içlerindeki parmaklarımı özledin. Uslu bir kız ol ve sessiz ol, kimse bizi duymaz."

-Minatozaki Sana

5)Momo, siktir beni! Gerçekten sert ve pis şekilde, bu gece bu yumuşak olamayacak kadar seni çok özledim!

"Ne zamandan beri benimle böyle konuşuyorsun? Benden bir şey istiyorsan onu kibarca dilersin, yatak odamız için seks oyuncakları ve diğer tuhaf şeylerle dolu güzel bir kutum var. Benim için iyi bir kız olduğun zaman yapabiliriz. İnlemekten başka bir şey yapamayacak hale gelene kadar onları kullan."

-Hirai Momo

6)seni çok özledim dahyun ve şu an sana ihtiyacım var. beni sikmeni istiyorum

"O zaman sikişelim, diğerleri yan odada ama senin o güzel iniltilerini duymayı sevdiklerini biliyorum. Şu anda birkaçı kapıdan dinliyorsa şaşırmam. İstersen sana yardım edebilirim. kıyafetlerini çıkar."

-Kim Dahyun

7)chaeyoung dom gibi görünmüyorsun çok küçüksün

"Gerçekten benim bir dom olduğumu düşünmüyorsun? Kalmam ve seninle seks yapmam için yalvaran sendin, çünkü çok azgındın. "İhtiyacım var" bile demedin mi? daddy'nin sikini istiyorum, bunu kendi başıma yapamam, babamın yardımına çok ihtiyacım var." Yoksa sadece bir rüya mıydı? Yani oldukça gerçek hissettim, benim tarafımdan sikilirken yüzünü yatağa bastırdığını görmek, sadece seninle olacak bir şey. rüyayla rastgele hayal edemez."

-Son Chaeyoung

8)Tzuyu, kötü olduğumu biliyorum ama lütfen bana istediğim o güzel tasmayı alır mısın? Daha iyi olacağım, söz veriyorum

"Hmmm, bilmem, gerekip gerekmediğini bilmiyorum. Oh, harika bir fikrim var, bu gece benim için iyi bir kız olursan yarın senin için alacağım, babam sana her istediğini yaparken. iyiysen sana o uyumlu vibratörle bütün seti alacağım."

-Chou Tzuyu

9)Mina, son zamanlarda seni çok çekici buldum. Genelde çok sadık bir kızım ama yardım edemem ama seni istiyorum. Seni üstümde istiyorum, inlemeni duymak istiyorum. Mina bana ne yaptın?

"Neden birbirimizle gerçekten güzel seks yapmıyoruz, bu düşüncelerden kurtulmanın tek yolu bu."

-  Mina Sharon Myoi

Kpop ReactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin