𝓛𝓮𝓮 𝓶𝓲𝓷𝓱𝓸

2.3K 38 2
                                    

Sırlar. || l.mh

EŞLEŞTİRME || Minho x female reader

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

EŞLEŞTİRME || Minho x female reader

TÜR || Angst

ÖZET || Üç kez Lee Minho ile çıktın ve üç kez de ters gitti.

UYARILAR || Aldatmadan bahsetme

“Çocuklar bunu gerçekten yapmak istemiyorum!” Ağladın, arkadaşlarının pençelerinden kurtulmaya çalıştın. Ama umutsuz çabalarınıza kıkırdayarak sizi daha da yakına çektiler.

"Lütfen Y/N! Ne yanlış gidebilir? Henüz tek bir kişinin bile bu uygulama için kötü bir inceleme yapmadığını biliyor musunuz? Herkes harika zaman geçirdi, bu yüzden Sevgililer Günü için mükemmel!” Yeji fışkırdı.

Gergin bir şekilde güldün, önceki gizli randevularının dehşeti hâlâ zihninde tazeydi. Çöpçatanlık Uygulaması tam olarak iki yıl önce piyasaya sürüldü ve piyasaya sürüldükten sonra bir anda çılgına döndü. Ve neden olmasın? Çok iyi bir flört uygulamasıydı; eşleştirdiği tüm ilişkiler uzun süre devam etti.

Tüm arkadaşların gibi sen de kayıt olmuştun. Ve bir hafta içinde sana mükemmel bir eşleşme bulmuştu.

O kadar mükemmelsiniz ki ikiniz birkaç randevuda birbirinize aşık oldunuz.

"Biz burdayız!" dedi Ryujin, lüks restorana bakarak. "Ve işte eşleştiklerimizin oturduğu masa numaraları."

Hızla telefonunu çıkarıp herkese numaralarını söyledi ve çok geçmeden hepsi kendi yollarına gittiler ve sizi düşüncelerinizle baş başa bıraktılar.

Yavaşça üç numaralı masaya doğru yürüdünüz, bu uygulamayı iki kez kullandığınızı hatırladığınızda, her iki seferde de aynı kişiye yol açan büyük bir nostalji dalgası sizi kapladı.

Ve o kişi-

"Lee Minho." Dedin önünüzde oturan adama bakarak. Menüye bakan söz konusu adam, sadece korku dolu ifadenizi bir ayna gibi yansıtması için size baktı.

"Y-Y/N? Burada ne yapıyorsun?" diye kekeledi, hala sana inanamayarak bakıyordu.

Yavaşça karşısındaki sandalyeye otururken dizlerinin zayıfladığını hissettin.

Bu uygulamayı kullanmayı iki kez denemiştiniz. Ve iki kez seni Lee Minho ile eşleştirmişti.

Elbette seni onunla tekrar eşleştirdi. İkiniz cennette yapılmış bir kibrit gibiydiniz ve birbiriniz için mükemmeldiniz.

Lee Minho ile iki yıl önce Sevgililer Günü'nde ilk tanıştığınızda, başta şüpheciydiniz. Ama iki randevudan sonra senden kız arkadaşı olmanı istedi ve sen evet dedin, ona çoktan aşık oldun.

Ve her şey çok güzel gidiyordu. İkiniz ilişkinizi bir sır olarak saklamaya karar vermiştiniz çünkü o bir idol olmak için eğitim alıyordu ve siz de onun başının belaya girmesini istemiyordunuz.

Bir yıl geçti ve Sevgililer Günü bir kez daha geldi. İlk başta heyecanlandınız, sizin için ne planladığını merak ettiniz ama kısa süre sonra sizin için hiç zamanı olmadığını anladınız.

Geçtiğimiz birkaç ay bunun kanıtıydı. İdol eğitimiyle o kadar meşguldü ki bırakın seni, başka hiçbir şeye bile vakit bulamıyordu. İkiniz birbirinizi sevseniz de, randevular azaldı ve buluşmalar daha da seyrekleşti.

Sonsuza kadar birbirinizi seveceğinize dair birbirinize söz verseniz de artık aramalar sadece 'Seni seviyorum' ile doluydu ve mesajlardaki seni seviyorumlar ise sadece bir kelimeydi.

Ve böylece, koca bir yürekle, Çöpçatanlık uygulamasını bir kez daha açmış ve kendinize bunun sadece bir günlüğüne olacağına söz vermiştiniz.

Ama belirlediğiniz restorana vardığınızda, sizi bekleyenin Lee Minho'dan başkası olmadığını görünce şok oldunuz, aynı derecede şok oldunuz.

Onun da Sevgililer Günü için farklı bir kızla çıkmak istediği ortaya çıktı.

Ama ikinizin pratikte birbirinizi aldatacağınızı bilerek, ikiniz arasında birbirinizi suçlayan bir tartışma patlak verdi. Ve bu, ikinizin bir daha asla birlikte olmayacağına söz vererek birbirinizin hayatından çıkıp gitmesiyle sonuçlandı.

"Bunun yürümeyeceğini biliyorsun değil mi?"

Minho'nun sesi seni şimdiye döndürdü ve sen yavaşça başını salladın.

“Üç kez birbirimizi bitirdik. Ve hiçbir zaman işe yaramadı.” Ayağa kalk dedin.

Başını salladı ve sana gülümsedi.

"En azından artık birbirimizden sır saklamak yok."

"Artık sır yok." Zoraki bir gülümsemeyle söyledin.






Kpop ReactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin