Aşklarının başka bir çeteden yetenekli, maskeli bir üye olduğunu öğrenmek
Seokjin:
Son 10 dakikadır koşuyordu. Maskeli üyeyi tüm şehirde takip etti ama çok hızlılardı. Aniden köşeyi döndüler ve bunun bir çıkmaz sokak olduğunu gördünüz. Seokjin, bunun seni alt etme şansı olduğunu anlayınca kendi kendine sırıttı. Yanlarından kaçmak için uzanmadan önce seni çabucak köşeye sıkıştırdı, ancak bu kolunun arkasından kıstırılıp yere itilmesine neden oldu. Ayağa kalkmaya çalıştı ama maskeli üye onu daha da bastırarak inlemesine neden oldu. Seokjin üyenin bacağını tutup aşağı çekerken bir elini kurtarmayı başardı.
Sokakta yankılanan yüksek bir gıcırtı tek kaşını kaldırmasına neden oldu. Bu maskeli üye kız mı? Maskeyi kaldırmadan önce üyenin üzerine binmek için hareket etti. Senin güzel yüzünü görünce şok oldu.
"Y-Y/N-ah" Sana şok içinde bakarken kekeledi.
Hayır.. bu doğru olamazdı. Sen çok tatlı ve masum bir kızsın. Uzun zaman önce sana aşık olduğunu kabul etmişti. Sen nasıl? Sen çok tatlı ve hoş bir kızsın, bu hiç bir işe yaramadı.
"Seokjin?" Karşılığında sen de ona şok olmuş gibi sordun. Sizden bir şey sakladığını biliyordunuz ama bırakın rakip çeteyi, bir çetenin parçası olmasını beklemiyordunuz. Sonra ne yapacağını merak ederek gözlerinin içine derinden bakarken yerden kalkmana yardım etti. Ne olursa olsun, ikinizin konuşacak çok şeyiniz olduğu kesindi.
Yoongi:
Yoongi ve çetesi bir kavganın ortasındaydı. Kullanılan silah yoktu, hepsi yumruk dövüşüydü. İnsanlar yumruklardan hamile kaldı, midesine yumruk attı ve hatta bazıları ölümüne dövüldü. Yoongi, rakip çetesinin bu yetenekli maskeli üyesiyle dövüşmekle, diğerlerine dikkat edemeyecek kadar meşguldü. Sizleri daha önce hiç görmemişti, ama iyiydiler, hatta gerçekten çok iyiydiler. Üye, yumrukladığı ve tekmelediği her şeyden kaçıyor gibiydi. Farklı koşullar altında Yoongi gerçekten etkilenirdi ama o burada hayatı için savaşıyordu. Bu yüzden seni çabucak duvara itti, bu da senden bir sızlanma kazandı. Ses kulaklarına ulaştığında kaşlarını çattı.
Bu garipti, bu ses neredeyse Y/N'ye benziyordu, diye düşündü. Tam o sırada üyeyi kontrol etmek için zaman ayırdı. Kesinlikle bir kadındı. Sen olmadığından emin olmaktan zarar gelmezdi, değil mi? Seninle yüz yüze durarak şok içinde yere bırakırken maskeyi dikkatlice çıkardı.
"Y/N..."
Nasıl cevap vereceğini bile bilmiyordu. Tek yapabildiği tam bir şok içinde orada durmaktı. Demek bu yüzden bacağında o tuhaf çürük vardı. Senin ve çetesinin girdiği kavgayı tamamen unutarak seni kolundan tutup evine sürüklerken inledi. Her şeyi bilmek istedi ve senin neden bir çetenin parçası olduğuna dair bir açıklamaya ihtiyacı vardı. Bunun için çok utangaç ve masumdun.
Hoseok:
İnsanlara istediğini yaptırmak onun uzmanlık alanıydı. İnsanları oynamakta iyiydi. O kadar iyi ki kendisine 'kukla ustası' lakabını kazandırdı. Son derece manipülatifti. Ne de olsa onun köpek yavrusu bakışlarına ve talepkar sesine kim karşı koyabilirdi ki? Hoseok gözünü rakip çetesinden yeni bir maskeli üyeye dikmişti. Eklemesi gereken çok yetenekli bir usta üye. Her şeyi planladı. Üyeyi köşeye sıkıştırır ve onlara teklifini anlatırdı. Üye şimdi kazandığının iki katını kazanacaktı. Su geçirmez bir plandı. Ancak planlamadığı şey, güzel gözlerinin ona baktığını görmek için maskeyi çıkardığı zamandı.
"Y/N... Sen misin?"
Tam bir kafa karışıklığı içinde sordu. Bu kadar tatlı, masum bir kızın böyle bir işi nasıl yapabildiğini anlamıyordu.