kız arkadaşının kolay korkan biri
Jiyong: Bunu çok sevimli bulur ve bir şeye her atladığınızda gülümsemeyi bırakmaz. Duvarda bir örümcek olduğu için korktuğunda bile onu o kadar sevimli bulurdu ki,korkmaya devam etmeni görmek için hareket etmeyecek.
T.O.P: İlk başta bunu nasıl işleyeceğinden emin değil misin çünkü gerçekten??? O kadar da kötü bir jumpscare değil miydi??? Öyleyse neden bir hayvanmış gibi kolunu kazıyorsun??? Ama sonra bunu bedava sarılmak için bir fırsat olarak görür ve seninle her zaman korku filmleri izler ya da seni korkutmak için bir örümcek getirir (ve sonra tekrar dışarı çıkarır çünkü hiçbir şekilde yakınında böcekler olmaz. pahalı mobilyaları). Genel olarak, bunu sevecek çünkü onu koruma olarak kullandığınızda önemli olduğunu hissettiriyor.
Youngbae: Her şeye o kadar çok bağırdığını gördü ki, temelde duyarsızlaştı. Şimdi, ne zaman uzaktan bile olsa korkutucu bir şey izlesen, hiçbirini zar zor izlemeden ona sarılmanı bekliyor. "Tamam jagi, anlıyorum. Şimdi filmi izleyebilir miyiz?”
Daesung: Bu bir soru mu? Onun da bakmadığı gerçeği dışında, senin arkasında saklandığın görüntüyü sevimli bulurdu. Muhtemelen ikiniz komşuları uyandırdınız ve kimsenin düşündüğü sebeplerden dolayı değil. bağırmak ve evdeki tüm yastıklar ikinizi izlediğiniz filmden korumaya yetmezdi.
Seungri: Yani çığlık attın ve bir yastığın arkasına saklandın. Seungri de aynısını yaptı. Yastığını hemen düşürdü ve böyle havalı olduğu için gerçekten korkmamış gibi davranarak oynadı. Sonra bir adım daha ileri gidiyor ve "pffffff gerçekten bunu korkutucu buldunuz mu?" oldu. Ancak tuvalete gidiyorsunuz ve geri döndüğünüzde Seungri'nin korktuğunu ve ona seslendiğini görüyorsunuz. "Eee... Korkmadım, sadece pozisyon değiştirip yastıkları biraz hareket ettirdim."