Başka bir hayatta || jj
Tür:angst
Jaehyun doktorların çıkmasını beklerken bir ileri bir geri yürüdü. "Hyung, her şey yoluna girecek..." jaehyun, Jungwoo'ya kısılmış gözlerle baktı. "İyi olacak mı? İyi olacak mı? Nişanlım ölüyor!” Sesi korkuyla titriyor. Jungwoo iç çeker ve sonra ellerine bakar.
"Bay. Jeong.." jaehyun arkasını döner ve doktoru görür. "O iyi mi? O nasıl?" Jaehyun endişelenir ve doktor iç çeker. "Lütfen oturun." Jaehyun'un yüzü bembeyaz oldu, o yüz ifadesini biliyor. "Maalesef Bayan Jeong, başaramadı. En iyisini denedik—" jaehyun yıkıldı, gerçekten hayatının aşkını kaybetti.
"H-hayır o.. o..." Johnny jaehyun'un sırtını sıvazladı ve sırtını ovuşturdu. "O, bende kalan tek şey!" Jaehyun kontrolsüz bir şekilde hıçkırdı. "Çok üzgünüm-" jaehyun ayağa kalktı, gözleri ve burnu kıpkırmızıydı. "Sen... anlamıyorsun! Sahip olduğum tek şey o - geriye kalan! O olmadan yaşayamam!” Jaehyun hıçkıra hıçkıra hastaneden dışarı çıktı, sadece yalnız kalmak istedi. Hayatının aşkını kaybettikten sonra kimseyi görmek istemedi.
- 5 yıl sonra -
Jaehyun mezarına bir papatya bırakır ve içini çeker. "Bu bir veda değil, y/n." Fısıldar ve ayağa kalkar. "Hazır mısın?" Rosé, ceketini tutarken jaehyun'a sorar. Rosé? Rosé, hayatının yeni aşkı, şu anda bir erkek çocuğa hamile olan yeni nişanlısı. Jaehyun ile aranızdaki ilişki konusunda destekleyiciydi, bu yüzden sık sık Jaehyun ile mezarınızı ziyarete gelirdi.
"Evet, önce veda edeyim." Jaehyun mezarına bakarken gözlerinin sulandığını hissedebiliyordu. "Yarın döndüğümde görüşürüz, yarın yemen için en sevdiğin şeyleri getireceğim." Mezarına gülümsüyor ve Rosé'ye dönüyor. "Tamam bebeğim hazır mısın?" Başını sallar ve ona doğru yürür. "Bir dahaki sefere görüşürüz, y/n. Bir dahaki sefere sana yiyecek bir şeyler pişireceğim." Rosé mezarına el salladı ve jaehyun ile birlikte uzaklaştı.