KIᗰ ᗪᗩᕼYᑌᑎ

1.5K 20 1
                                    

Dahyun x Okuyucu

prompt n° 37 : "Demek istediğim bu değildi."

|eşofman

Bu geceki konser için ikinci kıyafetini denedin. Birkaçını seçmiştin ve kız arkadaşın geldiğinde ne giyeceğine karar vermekle meşguldün.

Fazla bir şey söylemeden yanından geçmişti ve şimdi yatağının kenarına oturmuş, dikkati telefonuna vermiş, sana pek dikkat etmiyordu. Muhtemelen yine oyun oynuyordu, bunda yeni bir şey yok.

Omuz silkip aynadaki yansımana odaklandın. Arkanı dönüp neye benzediğini kontrol ettin.

Oldukça memnun kaldınız, o kıyafetlerde bomba gibi görünüyordunuz yalan söylemeyeceksiniz.

"Bunun sana uygun bir kıyafet olduğunu düşünmüyorum."

Gözleri hala telefonuna yapıştırılmış olan kız arkadaşına baktın.

"Neden? Bunu sevdim."

Hafifçe somurttun, tabii ki bu kıyafetle gitmeye karar verdiğinde bunu söylemek zorunda kaldı. Dahyun, açıkça cevap vermeden önce sana hızlıca baktı.

"Çok dar."

Kız arkadaşının söylediği cümlenin tam olarak ne anlama geleceğini düşünerek bir an donup kaldın. Bu yorumun ne anlama gelebileceğini anladığında, somurtkan somurtkan hemen yok oldu, yerini kenetlenmiş dişlere bıraktı.

"Az önce bana şişman mı dedin?"

Dubu'nun ağzı açıldı ve gözleri idrakle büyüdü, sana panikle baktı. Masumiyetini savunmak için ellerini salladı.

"Odaya girdiğinden beri bana bir bakış bile atmadın ve şimdi de öyle. Kesinlikle biraz sinirin var."

"Hayır hayır hayır. Demek istediğim bu değildi."

"Öyleyse ne demek istedin çünkü öyle olduğundan eminim."

Dubu'nun telefonundan bu kadar hızlı ayrıldığını daha önce hiç görmemiştin. Ayağa kalktı ve tek bir hareketle senin ellerine uzandı, söylediklerinden gözle görülür bir şekilde suçluluk duydu.

"Tabii ki hayır, öyle olsaydın umrumda olmazdı ama öyle demek istemedim. Ben..Ben kıskandım ve o an sahipleniciydim tamam mı?”

Şimdi kafan karışmıştı, kime karşı sahiplendi, kelimenin tam anlamıyla odada başka kimse yoktu. Ona tuhaf bir bakış attın, sahiplenme ile tam olarak ne demek istediğini anlamaya çalıştın.

"Momo grup sohbetinde bir şey söyledi, bu yüzden sana bakmıyordum. Kızlara bu gece konser için geleceğinizi söyledim ve cevapladığı tek şey, kesinlikle sizi görmeyi dört gözle bekleyeceğiydi. Hatta sonuna bir sapık emojisi bile ekledi.”

Sen onun tatlı kıskançlığına mırıldandın, yanakları kıpkırmızı oldu, basit bir mesaja böylesine dramatik bir tepki verdiğini itiraf etmekten kesinlikle utandı. Ancak düşündüğün tek şey, onun kendi üyelerini kıskandığını görmenin ne kadar sevimli olduğuydu.

"Onun için giyinmediğimi biliyorsun, değil mi?"

Dahyun sana baktı, kaşlarından biri kafa karıştırıcı bir şekilde soru sorarcasına kaldırdı. Kendinden başka kimse için giyinmediğini kesinlikle biliyordu ama bunu söyleme şeklin, bir kıyafet seçmeden önce aslında birini düşündüğün anlamına geliyordu.

"Giyiniyorsun çünkü öyle istiyorsun ..?"

Bu biraz doğruydu ama dürüst olmak gerekirse, gözlerinin üzerinde normalde olduğundan biraz daha uzun süre oyalandığını görmek de hoşuna gitti. Sadece seninle ilgiliyse, güzel olmaktansa rahat hissetmeyi tercih edersin.

"Senin için giyiniyorum aptal, sen olmasaydın gerçekten eşofman dışında başka bir şey giyeceğimi mi düşündün?"

Dahyun bu sözlere karşı ne diyeceğini bilemedi.

"Artık konsere gidebilir miyiz yoksa hala kıskanıyor musun?"

Kız arkadaşın sadece başını salladı, henüz kelimeleri oluşturamadı. Elini tuttun ve onu son bir soru sorduğu ön kapıya götürdün.

"Eşofman giymek istemediğine emin misin? Momo eşofmanlardan nefret eder."


Kpop ReactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin