ɴᴄᴛ127

3.1K 26 0
                                    

İlk Kez "Seni Seviyorum" Dediğinde ~ NCT 127 Reaction

Taeil:

Kapıyı açmasını beklerken bir adım geri atarak Taeil'in otel odasının kapısını nazikçe çaldın. Dünyanın yarısını dolaşmıştın ama kapıyı açıp seni gördüğünde yüzündeki şaşkınlık uzun birkaç günlük seyahate değdi.

"Y/N," diye kıkırdadı, seni anında sımsıkı kucakladı, "burada ne yapıyorsun?"

Otel odasına birkaç adım atarak, "Gelip nasıl olduğuna bir bakayım dedim." Gülümsedin. "Taeyong ile biraz sohbet ettim ve bana zorlandığını söyledi, ben de gelip seni neşelendireceğimi düşündüm."

Gerçekten orada olduğundan emin olmak için yüzünün iki yanını avuçlayarak inanamayarak başını salladı. "Ne diyeceğimi bile bilmiyorum, bunca yolu sadece benim için geldiğine inanamıyorum, bitkin olmalısın."

"Biraz, ama seni görmek buna değer," dedin, yüzündeki geniş sırıtışı fark ederek gülümsedin. Taeil'in kalbi çarpıyordu, birinin sadece onun için bu kadar büyük bir şey yaptığına inanmakta güçlük çekiyordu.

"Seni seviyorum, beni görmeye geldiğin için teşekkür ederim."

Johnny:

O masasında otururken zarfı Johnny'nin önüne düşürdün. Zarfı almadan önce gözleri sana baktı, yırtıp açtı ve iki bilet çıkardı. Bileti okurken, çenesi yere çarptı ve size şüpheli bir şekilde baktı.

"Chicago?" Gülümseyerek başını salladı, "Bunu gerçekten yaptın mı? Eve gitmek için biletler.”

"Bir hafta tatilin olduğuna göre, seninle iyi bir şeyler yapabileceğimizi düşündüm," dedin, onun güçlü kollarını beline sardığını hissederek. "Son zamanlarda evini çok özlediğini biliyorum, bu yüzden mükemmel bir plan gibi görünüyordu."

Dudakları nazikçe yanağınıza bastırdı, "Seni seviyorum," diye fısıldadı, ona döndüğünüzde vücudunuzun gerildiğini hissederek. "Seni seviyorum," diye tekrarladı bir kez daha, "daha önce kimse benim için bu kadar düşünceli bir şey yapmamıştı."

"Beni seviyorsun?" Johnny'nin kıkırdayarak başını salladığını izlerken sen sorguladın. "Bunu daha önce söylediğini hiç duymadım, senin için daha sık süslü tatiller ayarlamalıyım."

"Ciddiyim, sana çok aşığım."

Taeyong:

Masayı ve oturma odasındaki ışıkların karardığını görerek daireye girdiğinizde kafanız karışmış halde etrafınıza baktınız. Odaya doğru ilerlerken, Taeyong'un ayakta durduğunu, yüzündeki en büyük gülümsemeyle gelişini beklediğini gördün.

"Neler oluyor?" Etrafında bir araya getirdiği her şeye bakarak sorguladın.

Sen ona yaklaşırken sana sımsıkı sarılarak, "Bütün engelleri kaldırmak zorunda kaldım," dedi, "çünkü sadece bir kez seni sevdiğimi söyleyebilirim," diye fısıldadı, yanakları kırmızıya dönerken bakışlarından uzağa bakarak.

Eğilip kırmızı yanağına bir öpücük kondurmadan önce onu doğru duyduğundan emin olmak için bir anlığına gözlerin ona döndü. "Seni seviyorum cümlesini söylemek için bu kadar çaba harcayan birini hiç tanımadım."

"Çünkü benim gibi birini daha önce hiç tanımadın," diye kendini beğenmiş bir şekilde yanıtladı, "bu gecenin endişe içinde unutmayacağın bir akşam olduğundan emin olmak istedim."

“Bunu kesinlikle hemen unutmayacağım.”

Yuta:

Bütün haftayı Yuta'nın ailesiyle vakit geçirmesini izleyerek geçirdikten sonra, ona karşı daha önce sahip olduğunuzu hiç bilmediğiniz yeni bir aşk buldunuz. Haftanın çoğu için uzak olmasına rağmen, senin de tüm ailesini tanıdığını ve seni daha iyi tanımaya başladığını görmek hoşuna gitti.

Kpop ReactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin