🅑🅣🅢

2.9K 36 1
                                    

BTS Tepkisi: Onlarla Seks Nasıl?

Jin:

Jin old school bir romantiktir, buna sevişmek demeyi tercih eder. İkiniz genellikle birbirinize sarılırsınız, gözleri her zaman üzerinizdedir ve size ne kadar güzel olduğunuzu hatırlatır. Zirvede olma eğilimindedir, doruğa ulaşana kadar sizi memnun etmeye devam ederken yüzünüzün şehvetli ifadesine bakar.

"Çok güzel bir yüz, çok şanslıyım."

Yoongi:

Yoongi, özellikle ona biniyorsan, baskın olmanı seviyor. Tüm doğru düğmelere bastığınızı bilmenizi sağlamak için arkanıza yaslanıp çalışmanızı, homurdanıp inlemenizi izlemeyi seviyor. Elleri dolaşır ve vücudunuzu keşfeder, doruk noktasının kendisine ulaştığını hissettiğinde sizi ihtiyaç duyduğu hıza yönlendirir.

"Yemin ederim dünyanın en güzel manzarasına sahibim."

Hoseok:

Hobi bir enerji topudur, sizinle yeni pozisyonlar denemeyi sever. Bu çocuk esnekti ve sizi çoğu insanın asla hayal bile edemeyeceği pozisyonlara sokabilirdi. Yüksek sesle, zevkten ciyaklıyor, adınızı haykırıyordu. Sana hükmetmeyi severdi; elleri saçlarında olurdu seni istediği noktaya taşırdı.

"Çok iyi bir kız, devam et."

Namjoon:

Joon tuhaf bir adamdı. İnanılmaz derecede baskındı, her zaman sorumlu, yeni şeyler denemeyi severdi. Namjoon'la seks yoğun ve tutkuluydu, tüm vücudunu ele geçirirdi, zar zor hareket edebilirdin. Duyabileceğiniz tek şey onun fısıltılarıydı ve size prensesini tam olarak nerede istediğini söylüyordu.

"Seninle işim bittiğinde sabah yürüyemeyeceksin."

Jimin:

Jimin sana hükmetmeyi ve erkekliğini kanıtlamayı severdi. Güçlü pazılarıyla sizi her zaman bir yerden bir yere taşırdı. Kalçaları cennet gibiydi, seninle sevişirken zahmetsizce dönüyordu, ikiniz ne zaman yakınlaşsanız bedenleriniz bir bütün olarak hareket ediyordu.

"Bütün işi yapmama izin ver tatlım, seni çok iyi hissettireceğim."

Taehyung:

Taehyung o kadar romantik ki, sana bir kraliçe gibi davranarak, bol bol kucaklaşma ve öpüşme gibi sekse daha çok geliştirmeyi tercih ediyor. Seks tutkulu, dudakları vücudunuzun her yerinde, her bir parçanızı takdir ediyor, üzerinize uzanırken kulağınıza tatlı sözler fısıldıyor, yavaş, yoğun hareketler, ikiniz birlikte doruğa çıkıyorsunuz.

"Umarım ne kadar güzel olduğunu biliyorsundur aşkım."

Jungkook:

Jungkook çok tatlı, ne zaman bir inilti kaçsa utanıyor, asıl önceliği iyi hissetmeni sağlamaktı, sevdiğin ve sevmediğin şeylere çok dikkat etti, kulağına her zaman seni ne kadar sevdiğini fısıldıyor, gözünü dikmiş tüm zaman boyunca seninle iletişim kurar, yüzünde kazınmış o sevimli gülümseme.

"Çok tatlı görünüyorsun kelebek, sana doyamıyorum."

Kpop ReactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin