Daddy jungkook haftalarca seks yapmadıktan sonra seninle ilgileniyor 😩
Yazar notu: 'seninle ilgilenir' görünüşe göre benim kelime dağarcığımda 'seni sikiyor' anlamına geliyor haha welp
İkiniz inanılmaz meşguldünüz, ikinizde işe ve ayrı yaşamlarınıza odaklandınız.
Onu çok özlüyorsun. Gün içinde onu düşünmediğiniz bir dakika bile olmadı. Sadece onun varlığı bile özlemeniz için yeterliydi. Onun için çok kırbaçlanmış haldesin.
Ama bugün özel bir gündü, sıkıcı bir üç haftadan sonra nihayet onu tekrar görecektiniz.
İkinizin de yaptığı ilk şey, ne kadar tahmin edilebilir olsa da, sevişmek oldu.
Jungkook seni koridorun duvarına yaslamaktan çekinmiyor, beklemek için yatak odasına bile gitmiyor. Saldırganlığından sızlanırsın, büyük elleri vücudunun her yerinde gezinir. Seni daha derinden öper, seninkiyle buluşması için dilini içeri sokar.
"Vay canına," diye fısıldıyor, "seni çok özledim bebeğim." Ellerini kalçalarına koyarak seni kendine çekiyor. Ereksiyonunun size sürtündüğünü hissettiğinizde inlersiniz.
"Babacığın seni çok özledi bebeğim. Kahretsin, artık sevişebilir miyiz?"
Dürüst olmak gerekirse, bir cevap beklemesine bile gerek yok. Nasılsa evet diyeceğinizi biliyor.
Seni omzunun üzerinden kaldırıp yatak odasına doğru gidiyor. Sizinle göz temasını kaybetmeden kıyafetlerini soyar. Aniden salyanız akıyor, elleriniz onun çıplak vücuduna dokunmak için kaşınıyor.
"Böyle sızlanmaya devam et bebeğim. Aç mısın?" ukalaca söylüyor. Pantolonunu indirdikten sonra gözlerinde hayvani bir bakışla üzerinize gelir. "O küçücük beyninde düşünebildiğin tek şeyin babanın koca siki olduğunu biliyorum, hm?" kulağına fısıldar. Kulağının kabuğunu kemiriyor, "Bahse girerim külotunu çoktan ıslatmışsındır. Beni burada görmen bile damlaman için yeterli, değil mi?"
"Evet babacığım," muhtaç bir tonla cevap veriyorsun, "lütfen beni becer. Çok uzun zamandır yoksun."
"Biliyorum bebeğim" gömleğini ve şortunu çıkararak seni külotunla bıraktı. Zaten ıslak olduğunu söylediğinde haklıydı. Dudaklarını yalar, iç çamaşırını soyar.
Kokun anında burnuna çarpıyor, gözleri neredeyse kafasının arkasına yuvarlanıyor. "Aman tanrım-" Jungkook tereddüt etmeden dalıp zonklayan klitorisini emmeden önce homurdandı.
Elleriniz onun saçını tutmak için uzanırken yüksek sesle inleyerek başınızı geriye atıyorsunuz. Bacaklarını açıyor, amını sanki hayatı buna bağlıymış gibi yiyor. Bunu o kadar uzun zamandır hayal ediyordu ki, her gün lanet olası günde en az bir kere senin amını yemeden yaşamak zorunda kaldı.
Ama şimdi nihayet burada seninle olduğu için, her şeye aç, dilinde senin meyve sularını tatmadığı günleri telafi ediyor.
Sadece ağzını ve dilini klitorisimin üzerindeyken boşalmanı sağlar, tüm vücudunu zevkle titretir.
Islak dudaklarıyla üstünüzde duruyor, kendinizi tadabilmeniz için ağzını üzerinize bastırıyor.
"Teşekkür ederim babacığım" de, diye homurdandı, bu sırada boksörlerini aşağı indirdi. Kaşlarını kaldırarak cevabınızı bekliyor. Jungkook, onun aletine aval aval baktığını ve ucunun sızdığını fark etti.
Dalga geçer, dikkatinizi çekmek için iki parmağınız yanağınıza dokunur. "Ne dediğimi duydun mu?
"Ben- um," derin bir nefes alıyorsun, amın onun horozuyla dolmak için ağrıyor, "teşekkür ederim baba."
Ve hızlı bir hareketle ucu içeri itti. Jungkook, hassas penisinin etrafında sıkı amcık nabzını hissederek anında titrediğini hissetti. Sikini sadece kafasından içeri ve dışarı iterek, girişinizde ucunun çıkıntısını hissederek sizinle ve kendisiyle dalga geçiyor.
Jungkook senin yüksek sesle sızlanmandan gülüyor, bacakların onun kalçalarına dolanıyor. "Daddy, lütfen beni mahvet."
"Babacığını seviyor musun?" diye sorar, sizi şaşırtarak.
Sırıtıyorsun, "Evet, tabii ki baba. Seni seviyorum," diye somurttun, "ama lütfen, lütfen sadece..." iç çekiyorsun, bu noktada seninle neden dalga geçtiği için çıldırıyorsun. "Bana ne kadar istersen boşal daddy. Beni kullan, beni kullan, lütfen."
"Seni küçük fahişe," Jungkook'un dudakları şeytani bir sırıtışla kıvrıldı, "eğer öyle diyorsan bebeğim."
Ve ondan sonra üç gün daha yürümedin.