ɢoт7

2.2K 19 3
                                    

Got7, crushlarının onlara sarılması

Jaebum: Donup kalır ve sana sarılmasına izin verilip verilmeyeceğini bilemez. Ama Jinyoung'un birine sarılıyormuş gibi davrandığını görünce Jaebum da sana sarıldı. Yüzü bir domates kadar kırmızı olurdu. Delicesine gülerdi ve bu dünya için fazla utangaçtı.

"Ah eh ben- ne"

Mark: Anne babanla kavga ettiğin, üzgün ve bitkin olduğun için başını göğsüne gömdüğün zaman kıpkırmızı olurdu. Mark seninle bu tür yakın temastan hoşlanacak ve seni mümkün olduğunca rahatlatmaya çalışacaktı. Hemen sana sarılır, seni kendine çeker ve sırtını okşardı. Daha sonra tekrar gülümsemeniz için kalpler yapacak.

"Hey, her şey yolunda, Y/N. Ben buradayım."

Jackson: Tamamen kızardı ama aynı zamanda fazladan, yüksek sesle ve kıkırdayarak. Jackson sana sarılır ve seni birkaç kez sallamak için kaldırırdı, böylece gülüşünü duyabilirdi.

"Aman tanrım, Y/N. Çok tatlısın!"

Jinyoung: "Bu ne anlama geliyor?" Jinyoung'un ilk düşündüğü şey buydu. Ne yapacağını bilemezdi, bu yüzden dikkatlice kafanı okşar ve aklından ne geçtiğini ve iyi olup olmadığını sorardı. "Tamamen iyiyim" o noktada Jinyoung bir karmaşa.

"Ahhh ne yapıyorsun!"

Youngjae: O bir güneş ışığı. Kıkırdayan bir pislik olurdu. Jinyoung gibi ilk başta ne yapacağını bilemezdi. Ama Jackson'ın Yugyeom'a sarıldığına baktığında, sana da sarılır. Ama seni incitmekten çok korkuyordu.

"E/H? Ne- *kıkırdar*"

BamBam: sh00k boi. Kolunu beline sardığında ve başını çenesinin altına koyduğunda gözleri büyüdü. O sadece sana sarılır. Kesinlikle daha sonra bu konuda seni kızdıracak. dalga geçsen bile

Yugyeom: flörtöz. Muhtemelen ona sarılmayı ne kadar sevdiğinle övünür. Zaten sevecen olmana alıştıysa, belki kıçını sıkar. Sadece belki. Ama aynı zamanda sarılmalarınızdan gerçekten hoşlanıyor.

Kpop ReactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin