мσиѕтα χ

2.4K 28 0
                                    

Başka Bir Adamı Kıskandıklarında ~ Monsta X Reaction

Hyunwoo:

Y/F/N'nin masaya doğru yürüdüğünü görür görmez Hyunwoo'nun yanında gerildiğini hissettin, eli masanın altına uzanıp bacağının üzerine uzandı.

"Vay canına," diye kıkırdadın, sadece onun duyabileceği şekilde, "kıskanç bir adam olduğunu biliyordum, ama bu senin için bile kötü, neden hemen bu kadar korumacı oluyorsun?"

Yüzünü sana döndü, "Sadece ona güvenmiyorum, sana nasıl baktığını gördüm ve bu bana kendimi güvende hissettirmiyor," dedi masada nerede oturduğunu görmek için seyrederek.

"Tüm arkadaşlarımızla buradayız ve sen tam yanımda oturuyorsun, şimdi gerçekten bir şey deneyeceğini mi düşünüyorsun?" Elini kucağından uzaklaştırarak sordun.

"Sadece ondan iyi bir his alamıyorum, hepsi bu."

"Hiçbir şeye cesaret edemez."

Sana bakmak için başını eğerek derin bir iç çekti, "Onun yanından geçmezdim, harikasın, muhtemelen seninle birlikte olmak isteyen bir sürü erkek var."

"Öyleyse çoktan kapılmış olmam çok yazık ve bunu yakın zamanda değiştirmeyi düşünmüyorum," diyerek onu temin ettiniz, "sadece biraz rahatla."

"Tamam, ama hala senin çok yakının da görüyorum."

Minhyuk:

"Şimdi çıkıyorum!" Minhyuk'un merdivenlerden koşarak indiğini ve seni sıkıca tuttuğunu görünce aynada elbiseni düzelterek bağırdın.

"Fikrini değiştirmek için hâlâ zamanın var," diye fısıldadı yüzünün kenarlarını tutarak, "istersen benimle birlikte güzel bir gece geçirebilir misin?"

Başın iki yana salladı, yüzünün yan tarafını kavradı, "Uzun zaman önce içki ayarladık, arkadaşlarımla o kadar uzun zaman oldu ki, her geceyi birlikte geçirebiliriz."

"Biliyorum," diye homurdandı, "ama bu gece bensiz dışarı çıkman hakkında ne hissettiğimi bilmiyorum, sadece seni güvende tutabilmek istiyorum, hepsi bu."

"Beni Y/F/N'den uzak tutmak istiyorsun, burada olan bu."

"Neden böyle düşündün?"

"Çünkü bunu her zaman yaparsın," kaşlarını çattın, burnunu öperek, "o bir arkadaş, bu bir erkek, ama en önemlisi o benim arkadaşım."

Sana gülümsedi ve alnını senin alnına yasladı, "Biliyorum, üzgünüm. Dışarı çık ve eğlen, eve giderken bana mesaj at lütfen?"

"Söz vereceğim. Bir şey için endişelenme, ben sadece arkadaşlarımla dışarı çıkıyorum."

Kihyun:

"Bunu gördün mü?" Kihyun sana seslendi, alman için bir dergiyi sehpaya sertçe çarptı.

"Bunun nesi var?" Sorguladın, okudun ve tüylerini neyin kabartacağını tam olarak gördüğünde durdun. "Büyük bir sorun değil."

Sana şaşkın şaşkın baktı, "Bu nasıl önemli değil, bir idol senden hoşlanıyor. Bu böyle yürümez, diğer idollerin ilişkilerine saygılıyız, bunu asla yapmam, yapılmaz.”

"Sadece benden hoşlandığını söyledi, evimize gelip beni senden alacağını söylemedi," diye mantık yürütmeye çalıştın, onu elinden geldiğince sakinleştirmeye.

"Ama benimsin, neden başka biri sana bakıyor?"

"Çok kıskanç konuşuyorsun."

Yanına oturup başını salladı, "Kıskanmıyorum, korkuyorum. Bir erkek senden hoşlanıyorsa, başka kaç erkek var? Ne kadar rakibim var?”

"Senin rakibin yok," gülümsedin, dudaklarını nazikçe öperek, "gözlerim senden başka hiçbir yere bakmıyor ve kim olursa olsun hiçbir idol bunu değiştiremez."

"Sana sahip olduğum için çok şanslıyım."

Hyungwon:

Sen arenaya girerken Hyungwon kulağına "Gözlerinin sana baktığını hissedebiliyorum," diye fısıldadı.

"Boş ver," diye içini çektin, elini onunkinin içine atarak, ona yanında olduğunu hatırlattın, "seni rahatsız etmesine gerek yok, o ne yapacak?"

Hyungwon içini çekti, seni göğsüne çekti, dudaklarına uzun bir öpücük kondurdu, "Ona güvenmiyorum, sana böyle bakabileceğini düşünmesinden hoşlanmıyorum, sana böyle bakabilece tek kişi benim."

"Cidden," kıkırdadın, "şu anda ne kadar kıskanç konuştuğunun farkında mısın? O benim erkek arkadaşım bile değil."

İçini çekerek ellerini iki yanına bıraktı, "Kıskanç değilim... tamam, belki birazcık, ama başka bir erkeğin sana ilgi göstermesini istemiyorum, bu benim işim."

“Ama bana gösterdikleri ilgiye dikkat etmiyorum.”

"Ama bana dikkat ediyorsun?"

"Elbette," kıkırdadın, "bu yüzden burada seninle durdum, değil mi?" İki elini de tuttun ve bir kez daha seninkilerle iç içe geçirdin.

Başını hafifçe salladı, bakışlarından uzaklaştı. “Aptallık ettiğim için üzgünüm; Söz veriyorum, gecenin geri kalanında beni rahatsız etmesine izin vermeyeceğim."

"İyi, çünkü saçma. Ama kıskandığın zaman çok tatlısın."

Jooheon:

"Yanımda kal," diye talimat verdi Jooheon, kolunu beline dolayarak. Dokunuşuyla hafifçe sıçradın, gözlerini odanın karşı tarafına bakarken izledin.

"Dikkat et," diye fısıldadın, etrafındaki tutuşunu hafifçe gevşeterek, "buna ne sebep oldu? Ya da daha fazlası, bunu birdenbire kim getirdi."

Seni korumak için içeriye döndü, "O adamın daha önce arkadaşına sana bir içki ısmarlayacağını söylediğini duydum, bu yüzden müsait olmadığını bildiğinden emin olacağım."

"Teklif etseydi hayır derdim," demeye çalıştın ama Jooheon dinlemedi, gruba fikrini söylemeye kararlıydı. "Onun yerine eve gidelim mi?"

"İyi vakit geçiriyorsun, bu yüzden gitmemize gerek yok."

"Yine de evde olmayı tercih ederim."

İşler kızışmadan önce Jooheon'u kulüpten dışarı ve en yakın taksiye yönlendirdin. “Bir kız bekar olmadığında bir insan nasıl bu kadar habersiz olabilir?”

"Bilmiyorum," diye kıkırdadın, "ama kıskandığını görmek kesinlikle bir manzaraydı," diye dalga geçtin. "Gerçekten bu kadar kıskanmana gerek yok, biliyorsun değil mi?"

"Nasıl olmaz? Şu haline bak, sana sahip olan herkes çok şanslı."

Changkyun:

Telefonunuzun titreşimi dikkatinizi çekti, döndürdü ve iş arkadaşlarınızdan birinin yorumuna kıs kıs güldünüz.

"Komik bir şey mi?" Changkyun, kahkahalarınıza yanıt olarak odanın karşısından seslendi, "yine ofisteki o adam değil mi?"

Ona baktın ve daha sonra cevaplamak için telefonunu kapattın. “Öyleydi, grup sohbetimize komik bir yorum yaptı. sorun ne?”

"Tek konuştuğun o," diye inledi kanepeden ayağa kalkarken, "sanki diğer herkes senin için görünmezmiş gibi."

Gözlerini devirdin, "Yani bana söylemeye çalıştığın şey, kesinlikle profesyonel bir iş ilişkim olan bir adamı kıskandığın, değil mi?"

"Şey, böyle söyleyince, belki biraz öyleyim."

“Ama neden olasın?”

"Çünkü seni güldürdü," diye bağırdı, "aptalca geliyor ama diğer insanların seni güldürebileceğini bilmekten nefret ediyorum, seni güldüren ben olmalıyım."

Odanın karşısından ona doğru yürüdün, "Sen tanıdığım en komik insansın, bu yüzden burada seninleyim, Onunla değil."

"Biliyorum üzgünüm. Ama unutma, kesinlikle ondan daha komiğim."

Kpop ReactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin