seungmin x kadın okuyucu
uyarılar: müstehcenlik, aşırı uyarılma, biraz agresif konuşma (çok kötü değil), prezervatif yok, uhh kaba mı? belki
Seungmin bacaklarının arasına otururken yatağın üstüne sırt üstü uzandın. iç uyluğunuzda daireler çizdi, sıcaklığınızla temas eksikliğinden sızlanmanıza neden oldu.
Seungmin son 30 dakikayı film gecesinde üyelerinin önünde seninle dalga geçerek geçirmişti. Sen onun için su damlatıyordun ve seni bu yüzden yatak odasına sürüklediğini biliyordun.
yatakta alay etmekle biliniyordu. O izlerken senin kurtulmanı sağlamak onun için çok büyük bir olaydı, bu yüzden gecenin ilk iki orgazmını kalçasına binerek geçirdin. sen onun uyluğunun üstüne basarken kollar omuzlarına dolandı. kulağına pis övgüler fısıldamayı severdi, seni pis hissettirirdi.
iki orgazmından sonra seni ters çevirdi ve sen de şu an bulunduğun pozisyonda sırt üstü yattın. seni külotun içinde tutarak pantolonunu çıkarmıştı. görünür bir ıslak nokta kumaşı lekeledi. iç uyluklarınızı alay etmeye devam etti, "külotunun içinden sızmayı başardın, bebeğimin ne kadar azgın olduğunu fark etmemiştim" diye sırıttı eğilip kumaşın üzerine bir öpücük kondurdu. sırtınız yataktan kavisli bir şekilde kalktı ve umutsuzca bacaklarınız arasındaki sürtünmeyi tekrar hissetmek istediniz.
"Sakin ol yoksa duracağım. anladın mı?" seungmin tehdit etti. sözlerini görmezden gelmemen gerektiğini biliyordun. seungmin her zaman sözünün eriydi, bu da şımarık olmaya karar verirseniz gerçekten duracağı anlamına geliyordu. ve elbette, bunu istemedin.
"Ö-özür dilerim aşkım, ben sadece.. ah öyle.." Sürtünme eksikliğinden ne kadar huzursuz olduğunu tam olarak açıklayamadın. Önceki iki orgazmdan ne kadar hassas olacağını biliyordun ama neyse ki aşırı uyarılmaya alışmıştın, Seungmin'in sana yapmayı sevdiği bir şey.
"Bu gece kaç tane orgazm olmayı planlıyorsun? Açgözlü olmaya başladın, bende bir tane bile yok." Kalçanızı sıkıca kavradı, konuşurken çenesi kenetlendi. oturma odasında seninle alay etmeye başladığından beri spor yaptığı bariz bir sertliği vardı.
"üzgünüm-"
"özür dilemeyi kes!" Seungmin çeneni kaptı ve seni kabaca öptü. dudakların onunkilere karşı mükemmel bir şekilde hareket etti sana karşı sertleşti ve kendine çok ihtiyaç duyduğu bir uyarı verdi.
"Seni sevdiğim için şanslısın." Öpücükten uzaklaşırken gözlerinin içine baktı. "Seni memnun etmeye karşı koyamıyorum." dedi senin vücudunda aşağı inerken, bacaklarını onun arasına uzanabileceği kadar genişçe yaydı. Külotunu kenara çekti, cesurca kıvrımlarının arasını yaladı.
“mhm, benim için çok ıslak. siktir et” diye inledi senin külotunu tamamen çekerken. bacaklarını omuzlarına doladı, seni ağzına yaklaştırdı. sizi bir an önce memnun etmek için çabucak çalıştı. dudaklarının arasında sihir gibi çalışıyor ağzı. sertleşmesini kolaylaştırmaya ve sizi memnun etmeye odaklanmaya çalışarak kalçalarını yatağa bastırdı.
kalçalarının hareket ettiğini fark ettin ve konuşmak için elinden geleni yaptın, "b-be-sana yardım etmeme izin ver"
kendi zevkinden uzaklaşmak istemeyerek başını amına doğru salladı. Başını geriye attın, siyah saçlarından tutup onu sıcaklığına daha da yaklaştırdın. orgazma yaklaştıkça midenizdeki çukurun büyüdüğünü hissettiniz. Önceki orgazmlarınızın hassasiyeti nedeniyle bacaklar kasılmaya başlar.
Sessiz bir çığlıkla geldin, seungmin uyluklarını sıkarak üyelerin kapının dışında bir film izlediğini sana hatırlatmak istedi.
sen orgazmından sakinleşirken seni öpmek için vücudunun üzerinde süründü. "Onları bir şampiyon gibi kabul ediyorsun, seni iyi eğittim." öpücükler arasında kıkırdadı. gülümsedin ama sanki son kezmiş gibi onu öpmeye devam ettin.
Eşofmanını çözmek için uzandın ve onları ulaşabildiğin kadar aşağı çektin. Altında iç çamaşırı yoktu, pantolonunun altında ereksiyonunu neden bu kadar net görebildiğiniz anlaşılıyordu.
sen onun horozun okşadığın gibi kafası göğsüne düştü. nefesi ağırlaşıyor.
"B-ben başka bir orgazmla baş edebilir miyim bilmiyorum" yüzünü seninkine yakın tutarak boynunun arkasını tuttun. "evet, yapabilirsin.." diye homurdandı, penisindeki hareketlerinden dişlerini sıktı. elini savurdu, kendini senin girişinle kapladı.
senin uyarılman yüzünden çok zahmetsizce içeri kayarken, kendini damlayan amının içine itti. "mhm senin içine çok güzel uyuyorum y/n" diye inledi vajinanın dibine inerken. Ağzınızdan sızlanmalar döküldü, aşırı uyarılma nedeniyle kelimeler oluşamadı. Zaten 3 orgazm oldun ve sessiz kalmaya çalışırken bir başkasıyla başa çıkıp çıkamayacağını bilmiyordun.
Seungmin sana daha fazla sokulduğunda, sessiz kalmakta zorlandığını söyleyebilirdi. Ritmik bir hızla sana doğru ilerlemeye devam ederken dudaklarını seninkilere yapıştırdı. her bir sızlanmanızı toplayıp kendi dudaklarıyla bastırdı.
hamleleri yaklaştıkça hızlandı. bacakların zaten titriyor, başka bir orgazm hızla büyüyor. ne kadar hassas olduğundan bir dakikadan daha kısa sürede cumming yaptı.
devam etti, eliyle ağzını kapatmak için öpücükten uzaklaştı. Nefes almaya ihtiyacı vardı ama iniltileriniz aşırı uyarılmadan her zamankinden daha yüksekti. "y/n. kapat.” Her kelimeden sonra homurdandı, artık kendi orgazmı büyüyordu. başınız huzursuzca ileri geri savrulurken eller pazılarını kavradı. senin orgazmını doğrudan başka bir orgazm içine itiyordu.
Senin etrafında kenetlendiğini hissettiğinde iniltileri yükselmeye başladı, ilkinden hemen sonra başka bir orgazm. Kendisi bununla mücadele ettiği için seni susturmaya çalışmaktan vazgeçti. senin klitorisini ovmak için uzandı, seni kendisininkiyle aynı anda orgazm haline getirdi.
ikiniz de aynı anda geldiniz, ezici zevk fışkırtmanıza neden oluyor. onun boşalması seni ağzına kadar dolduruyor. kendi orgazmından sakinleşene kadar fışkırttığının farkında bile değildi.
"Kahretsin, bunu nasıl kaçırdım?" pelvik bölgesine bakarak kıkırdadı, hepsi senin sularında parlıyordu. çarşaf da nemli. "Üzgünüm-"
"y/n ne dedim. boş yere özür dilemeyi bırak." Dudaklarına yumuşak bir öpücük kondurmadan önce sana baktı. nefes almakta güçlük çekiyordun, az önce geçirdiğin geceden çok bitkindin.
"Gel buraya aşkım, gidip seni temizleyelim." seni kollarına aldı ve koridorun karşısındaki banyoya götürdü.
gece senin kollarına sarılıp başını göğsüne yaslamanla sona erdi. parmakları göğsünün üzerine uzanan kolunuza şekiller çiziyor.