ᎥᏆᏃᎽ

2.9K 23 2
                                    

Diğer Üyelerle İlk Kez Tanışıyorsunuz ~ Itzy Reaction

Yeji:

Yeji stüdyonun kapısını itip açtığında ve dört çift göz geriye baktığında sana son bir gülümseme sunuldu. Seni cesaretlendirmek için eli sırtınızın küçük kısmına bastırdı, size kolay bir zaman vermek için arkadaşlarına gülümseyerek.

"Merhaba," diye kıkırdadın, dört kız yerden kalkarken hafifçe el salladın. "Hepinizle tanıştığıma memnun oldum," diye ekledin gergin bir şekilde. Yanına gelip sana kocaman bir şey veren ilk kişi Jisu oldu, onu diğer kızlar tek tek izledi.

"Senin hakkında çok şey duyduk, Yeji senin hakkında hiç susmuyor," diye gülümsedi Yuna, oturup antrenmanlarının başlamasını beklerken seni stüdyoda onlara katılmaya davet etti.

Yanına otururken Yeji'ye yakın durdun. "Y/N çok gergin, ama siz kızların ne kadar sevimli olabileceğinizi bildiğim için onlara endişelenmemelerini söyledim. Y/N'nin kalıp provalarımızı izlemesi ve bizi biraz daha yakından tanıması iyi olur diye düşündüm."

"Elbette," Ryujin gülümsedi, ellerini birbirine bastırdı. "Liderimizin de ne kadar yetenekli olduğunu görecek ve bizi forma soktuğunda ona karşı durmamıza yardım edeceksiniz."

"Bunu sadece bana yaptığını sanıyordum." Kıkırdayarak ona baktın.

"Hepimiz gibi, buna alışacaksın."

Lia:

Jisu, seni tüm kızlarla tanıştırmakta senden daha endişeliydi. Chaeryeong, sonunda onlarla tanışmak için akşam yemeğine katılmanızı önerdiğinde, Jisu sonunda kabul etmeden önce neredeyse her bahaneyi buldu.

"Her şey yoluna girecek," restoranın kapısını açarken ona gülümsedin. "Arkadaşça davranacağım ve tüm sorularını cevaplayacağım ve eminim onlar da nazik olacaklar, kendini bu konuda telaşlandırmamaya çalış."

"Sadece gerginim, herkesin birbirini sevmesini istiyorum," diye yanıtladı, siz masaya ulaşırken, kızların her biri sizi selamlamak için hızla ayağa kalktı ve sizi oturmaya davet etti.

Jisu bir anlığına arkasına yaslanıp diğer üyelerle hızlı bir şekilde konuşmaya başlamanızı izledi. "Neden bu kadar gerginsin?" Yeji yanına otururken sordu. "Endişelendiğini biliyorum ama sana Y/N'yi aileye kabul edeceğimizi söylemiştik."

"Biliyorum," Jisu gülümsedi, sonunda rahatladığını hissetmeye başladı. "Sadece her şeyin mükemmel gitmesini istedim, ilişkimizin Y/N dahil kimseye zarar vermesini istemiyorum."

"Olmayacak, o artık bizim bir parçamız," diye bizi temin etti Yeji, kendisini dürterek.

"Y/N'nin şu an bizimle ne işi olduğu hakkında hiçbir fikri yok."

Ryujin:

Yurdun kapısını gergin bir şekilde çaldın, açılması için birkaç dakika bekledin. Tam kollarını Ryujin'e açmak üzereydin ki yukarı bakıp kapıyı açanın Yeji olduğunu gördün.

"Üzgünüm, Ryujin telefonlarda," diye kıkırdadı ve sizi içeri almak için kenara çekildi. "Bazen hiç durmuyor, yine de siz buraya gelmeden bitireceğini söyledi," diye ekledi ve sizi salona davet etti oturma odası.

"Endişelenme, işte olduğu için kaç kez geç kalıyor," diye gülümsedin, kızlar çabucak seni Ryujin hakkında başka hikayelerle doldurmaya başladılar.

Sonunda odasının kapısı açıldı ve dışarı çıktı, masanın etrafında oturduğunuzu görünce hızlıca bir özür mırıldandı. "Bunun için üzgünüm, umarım hepsi seni vazgeçirmek için benim hakkımda bir sürü yalan söylemiyorlardır."

"Tam olarak değil," diye mırıldandın, o yanınıza otururken, "aslında her zaman nasıl çalıştığınız ve ayarladığınız her şeye geç kalmanız konusunda bağ kuruyorduk."

"Her zaman geç kalmam," diye itiraz etti ama şimdi ona karşı beş kişi vardı.

"Hep geç kalıyorsun, bunu inkar etmenin hiçbir yolu yok."

Chaeryeong:

Araba kafenin dışında durduğunda Chaeryeong'a genişçe gülümsedin, tüm kızlarla buluşmayı kabul etmiştin. Tüm yolculuk boyunca, sonunda seni tüm arkadaşlarıyla tanıştırabilmek için heyecan verici bir karmaşa olmuştu.

"Bu senin için yeni bir yön," diye kıkırdadın arabadan inerken tüm arkadaşlarının kapıda durmuş, ikinizin de gelmesini beklediklerini gördün. "Seni hiç bu kadar heyecanlı gördüğümü sanmıyorum, istediğin gerçekten bu mu?"

"Her şeyden çok," diye sırıttı, elini tutup seni arkadaşlarına doğru çekti. "Kızlar, Y/N," diye gülümsedi ve sizi herkesi selamlamanız için öne itti.

İlk adım atan ve sana sarılan Yuna oldu, "Seninle tanıştığımız için ne kadar mutlu olduğuyla ilgili konuşmasını dinlemekle uğraşmak zorunda kalanların sadece biz olmadığımıza sevindim, görünüşe göre sana benziyor. onunla da uğraştım."

"Haftalardır bunu planlıyor," güldün, "sonunda hepinizle tanıştığıma memnun oldum, ama Chaeryeong'un sizden ne kadar çok bahsettiğine bakılırsa, hepinizi zaten tanıyormuşum gibi hissediyorum."

"Tam olarak aynı şekilde hissediyoruz," diye gülümsedi Jisu, "senin hakkında konuşmayı hiç bırakmadı."

"Benimle ilgili tüm iyi şeyler olduğu sürece, bu harika."

Yuna:

Yuna'nın arkadaşlarıyla tanışmaktan korkuyordun, onun en küçüğü olduğunu biliyordun, onların koruyucu olacağını biliyordun ve onun için doğru kişi olduğundan emin olmak için senin hakkında her şeyi bilmek istiyorlar.

"Ne iş yapıyorsunuz?" Restorana girdikten sonra oturur oturmaz Ryujin sana sordu. "Ailen var mı? Kardeşlerin var mı? Seul'de mi yoksa şehirden daha uzakta mı yaşıyorsunuz?"

"Ryujin," diye tersledi Yuna, "Sana Y/N hakkında çok şey anlattım, onu korkutacaksın, daha fazla soru sormaya devam et, Y/N'nin nefes almaya bile vakti yok."

Chaeryeong, Ryujin'in yanında belirirken, hızlı bir şekilde size doğru bir özür mırıldandı. "Hepimiz seninle ilgili her şeyi duyduğumuz için heyecanlıyız, çok şey duyduk ama artık adını koyacağımız bir yüzümüz var."

"Sorularına cevap verebilirim," gülümsedin, yanında Yuna'yı sakinleştirmeye çalışıyordun. “Belki onları bir kriter yerine onları birer birer sorun.”

"Bunu yapabiliriz," Chaeryeong güldü, "Ryujin, ilk sorunuz neydi?"

"Ne olduğunu hatırlayamayacak kadar çok sordum."

Kpop ReactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin