Blackpink Tepkisi: Y/N'lerinin Kıyafetlerini Alması
Kim Jisoo
Her günün neredeyse her saatinde sette olmak Jisoo'ya büyük bir zarar vermeye başlamıştı. Dizisinin çekimlerinden önce, düzenli antrenman ve işten sonra her zaman sizin evinizdeydi. Kamera önünde geçirdiği tüm zaman yalnızlığını hafifletmedi.
Bu yüzden yöneticileri ona günün geri kalanını ve iyileşmek için birkaç gününü izin vereceğini söylediğinde, duvarlardan sekiyordu*. Hiç düşünmeden, yöneticilerinin memnuniyetle kabul ettiği seni görmeye gidip gidemeyeceğini sordu.
*:heyecanlanmak, ele avuca sığmamak
Bir saniye daha kaybetmeden, çekim alanından dairenize doğru yol aldı. Kapının önünde durduğunda parmak eklemleri sert ahşapla ritmik ve heyecanlı bir vuruşla buluştu. Kapıyı açmanı beklerken ayağa fırladı.
Kapı açıldı ve sanki uykudan yeni uyanmış gibi darmadağınık ve uykulu göründüğünü ortaya çıkardı. Kız arkadaşını görünce gözle görülür bir şekilde atladın. Yüzündeki sevgi dolu sırıtışı görünce yüzünde bir gülümseme yayılmaya başladı.
Kollarını boynuna dolayarak öne atladı ve başını çenenin altına soktu. Derin bir nefes aldı ve gömleğine baktığında rahatlatıcı kokunu içine çekti.
Jisoo arkasına yaslandı ve senin hafifçe sızlanmanı sağladı ve onun da hafifçe kıkırdamasına neden oldu. Eli gömleğinin eteğine gitti ve gözlerini tekrar kocaman açtı. Neden onun gömleklerinden birini giydiğine dair mazeretler bulmaya başladın ama o sadece gülümsedi. Dudaklarını hafifçe öpmek için eğilmeden önce koridorlarda kimsenin olmadığından emin olmak için etrafına bakındı.
Geri çekildikten sonra burnunu seninkine çarptı. "Beni çok mu özledin Y/n?" Siz inlemeden önce alay etti, sırıtan idolle göz teması kurmamak için başınızı geriye yatırdın. "Öyleyse sana biraz daha kıyafet getirmeliyim, ha?"
Teklif karşısında gözleriniz parladı ve itaatkar bir köpek yavrusu gibi başınızı sallayarak gülmesini sağladınız. Jisoo dudaklarına yumuşak bir öpücük daha koydu. "Ben de seni özledim, Y/n...ama şimdi düşünüyorum da belki sana kira ödemeliyim?"
Onu biraz kucaklamaya davet etmeden önce onu şakacı bir şekilde iterken, havayı içten bir kahkaha doldurdu.
Kim Jennie