4

1.1K 112 72
                                    

Üstündeki adamın inlemeleri odada yankılanırken canının acısından dolayı dudağını dişleyerek bu boktan şeyin çabucak bitmesini diledi. Yine midesi bulanıyordu ve kendisini ne kadar tutabileceğinden emin değildi.

"Siktir, çok iyisin bebeğim." diye nefes nefese mırıldanırken yatağa bırakmıştı vücudunu adam. Ash 'orospu çocuğu' diye geçirdi içinden. Hiçbir şey yapmamasına rağmen bu adam fazla hararetlenip ona sikik sikik övgü cümleleri söylemişti birçok kez.

Yataktan kalkıp odanın içindeki küçük banyoya ilerledi ve duşakabine girdiği an suyu açtı. Soğuk olmasını umursamıyordu, o adamın dokunuşlarını olabildiğince çabuk silmek istiyordu vücudundan.

Gerçi ne kadar yıkanırsa yıkansın hiçbirinin geçmeyeceğinin farkındaydı. Hayatının sonuna kadar onunla kalıp nasıl biri olduğunu hatırlatacaklardı.

Duştan çıktıktan sonra kıyafetlerini giyerken yataktaki adamın hafifçe gerinip "gidiyor musun?" diye sormasına karşılık kaşlarını çattı.

"Sabaha kadar kalmam için ödeme yapmadın." Parayı umursar gibi konuşsa da aslında bir gram bile umrunda değildi.

"Çok sertsin. Bu beni azdırıyor, biraz daha kal." Açık sözlülüğü midesindeki bulantıyı artırırken susmasını söyler şekilde bir bakış atmıştı ona.

"İyi, sonra tekrar geleceğim ama." Ash adamın dediği şeye omuz silkip hızla kapıya ilerledi. Artık müşterilere kaba davranmaktan çekinmiyordu, yapmak zorunda kaldığı taklitlerden bıkmıştı. Yaptığı zamanlar kendinden her zaman olduğundan daha çok iğreniyordu, bu yüzden bir daha asla yapmayacaktı.

İnsanların arasından sıyrılıp dışarı çıktıktan sonra eve gitmek için koşar adımlarla yürümeye başlamıştı. Gidip odasına kapanmak istiyordu.

O evi her ne kadar sevmiyor olsa da bir şekilde kabullenmek zorundaydı ve kabullenebileceği en iyi yer odasıydı çünkü kapının ardındaki her şey ona aitti.

Yaklaşık 20 dakika sonra eve gelip hemen odasına çıkmıştı. Saat bir hayli geç olduğundan dolayı hemen yatıp uyuyacaktı, tabii üstünü değiştirdikten sonra.

Yatağa girdiğinde her gece yaptığı gibi, kabus görmemeyi umarak gözlerini kapattı. Eskiden dua ederdi ama artık yapmıyordu çünkü tanrıya olan inancı tamamen solmuştu. O acı içinde kıvranırken hiçbir şey yapmayan birinin varlığına inanamıyordu.

Querencia || AshEijiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin