11

839 99 135
                                    

Karnındaki kızarıklarda parmaklarını gezdirirken acıdığı için inlemiş, gözünden akan yaşı silmişti hemen. Bugünkü adamın sikik fantezileri yüzünden canı yanıyordu fazlasıyla.

Çekmecesinden çıkardığı kremi kızarıklıklara sürdükten sonra kalkıp yatağına oturup derin bir nefes aldı. Karın ağrısı yetmiyormuş gibi bir de bunların acısını çekecekti şimdi.

Gözyaşları yanaklarından süzülürken gülmeye başlamıştı birden. Neden güldüğünü bilmiyordu ama kendini durduramıyordu da.

"Acınası-" diye mırıldandı gülüşünün arasından ve birkaç kere tekrarladı bunu.

Gülüşü bir süre sonra iç çekişlere döndüğünde kendini iyice sakinleştirip yorganın içine girdi. Başı da ağrıyordu, uyumayı deneyecekti o yüzden.

.

"Ash, sorun ne?" Sırtına konan elle arkasına dönüp sevgilisinin endişeli yüzüne baktı. "Yok bir şey."

"Emin misin? Bu saatte neden uyandın, kabus falan mı gördün yoksa?"

"Hayır hayır." Eiji'nin eli yanağını okşarken hafifçe gülümseyip yanağını çocuğun avcuna bastırdı iyice.

"O zaman bir tane görmelisin belki de." dediği an yüzü değişmişti. Şimdi Eiji değil, Dino vardı karşısında. Korkuyla arkaya adımladı.

"U-uzak dur benden!" Adamın sırıtışı yüzünde büyürken Ash geri gitmeye devam ediyordu. Arkasının boşluk olduğunu fark etmeden bir adım daha attığında hızla düşmeye başlamıştı.

Nefes nefese gözlerini açarken alnındaki teri sildi koluyla. Yine saçma sapan bir kabus görmüştü, kim bilir ne kadar uyuyabilmişti..

Elini istemsizce yanağına götürdüğünde kaşlarını çatıp "saçmalama gerizekalı." diye homurdanarak kızdı kendine. Eiji'yi neden rüyasında gördüğünü bilmiyordu. İçten içe sevinmişti buna ama tabii ki kabullenmeyecekti.

Eiji'yi sevimli bulduğunu da zar zor kabullenmişti zaten. Kimseyle arkadaşlık dahil herhangi bir ilişki kurmaması gerekirken onunla arkadaş olmayı kabul etmişti ama dahası olamazdı. Olmaması gerekiyordu.

Querencia || AshEijiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin