19

751 93 127
                                    

Sat 12'ye geliyordu gözlerini açtığında. Bu kadar uyumuş olsa da hâlâ bir yorgunluk vardı üzerinde. O yüzden kalkmayı biraz daha erteledi.

Yaklaşık bir saat daha uzanmasından sonra kalkıp giyinmiş ve çıkmıştı odadan. Ve çıktığı an kapıdaki adam tarafından Dino'nun odasına yönlendirilmişti geçen gün olduğu gibi.

Koridorda ilerlerken gergindi, onu neden çağırdığını biliyordu çünkü. Dünkü şerefsiz kesin şikayet etmişti.

Kapıyı çalıp cevap gelmesini beklemeden içeri geldiğinde sinirli olduğu belli olan adamla göz göze gelince sertçe yutkundu. Yine cezasını çekecekti belli ki.

"Otur." Sert sesi Ash'i daha da gererken bir şey demeyip koltuğa oturdu.

"Bu kaçıncı şikayet Ash? Adamın burnunu kırmışsın!"

İçinden 'kırılmış mı?' diye geçirirken gülmemek için zor tutmuştu kendini. Yaptığı şeyden hiç pişman değildi, o orospu çocuğu kesinlikle hak etmişti bunu.

"Sana özel ilgi gösteriyorum diye şımarıyorsun." derken ayağa kalkıp üstünü düzeltmişti. "Kalk."

"Ne?"

"Kalk. Cezanı çekeceksin ki bir daha böyle bir şey yapmaman gerektiğini bilesin."

"Hak etmişti!"

"Kes sesini!" Çocuğu kolundan tutup kaldırdıktan sonra peşinden sürüklerken adama vurup kaçmayı düşündü Ash ama bunu yapsa evden çıkamadan yakalanırdı ve o zaman cezası daha kötü olurdu. O yüzden hiçbir şey demeden peşinden ilerledi.

'Burası olmaz.' diye düşünürken adam tarafından koltuğa atılmıştı bile. Küçük bir sinema odasıydı burası ama genellikle iğrenç videolar için kullanılıyordu. Şimdi olacağı gibi..

"En sevdiğin hangisiydi?" Cd'leri karıştırırken aklına gelen şeyle pis bir ifade oluşmuştu yüzünde. "Marvin'e soralım."

"Hayır!"

"Kes sesini. Hak ediyorsun bunu."

Telefonla Marvin'i çağırmasının ardından birkaç dakika sonra içeri girmişti adam. Yüzündeki sırıtışla Ash'e bakarken cd'lerin olduğu yere ilerleyip bir tanesini seçti.

"İşim var, onunla sen ilgilen." Kapıya ilerleyen adama bakıp tekrardan "hayır!" diye bağırdı çocuk ama onu umursayan yoktu. Şimdi Marvin'le yalnız kalmıştı bir de.

Cd'yi yerine yerleştirdikten sonra içindeki video açılırken Ash'in yanına oturmuştu adam. Bunu önceden de yaptığı için ne yapması gerektiğini biliyordu.

Video başladığı an gözlerini kapattı Ash. Henüz bir çocukken yaşadığı şeylerin videosunu izlemek istemiyordu.

"Gözünü aç." derken elini çocuğun bacağına koyup hafifçe yukarı doğru kaydırdı. Marvin'in ona dokunması mı yoksa bu videoyu izlemek mi daha kötü karar veremezken titrek bir nefes alıp gözlerini açtı çocuk.

Çıkardığı acı dolu sesler boş salonda yankılanırken birkaç yaş akmıştı yanaklarından. Bu video çekilirken kaç yaşındaydı? 11 ya da 12? Cidden bir çocuğa bunu yapmak normal bir şey miydi?

Marvinin elini penisine attığını fark ettiğinde gözlerini sıkı sıkı yumdu. Eğer burada yaparsa kafayı yerdi kesin.

Şanslıydı ki adam fark etmemişti gözlerini kapattığını çünkü kendisiyle oynamakla meşguldü. Bakmıyor olsa bile sesler hâlâ vardı ve..buna daha fazla dayanabileceğini sanmıyordu.

Midesi bulanıyordu ama çıkaracak bir şeyi kalmadığı için kusamıyordu da. Ayrıca başındaki ağrı da şiddetlenmişti, ölecek gibi hissediyordu yine.

Adamın inlemesini duyduğu an kendine hakim olamayıp ayağa kalkmış, kapıya koşmuştu. Marvin kendini toparlayamamış olduğundan dolayı çıkmasını engelleyemediği için rahatça kaçmıştı o işkence odasından.

Öyle hızlı koşuyordu ki, nefes alamıyor gibi hissetmişti ama şimdi duramazdı. Evden uzaklaşana kadar duramazdı.

Kapıda Marvin olmadığından dolayı evden çıkabilmiş, demir kapının oradaki bekçinin bakmadığı taraftan demirlere tırmanmaya başlamıştı.

Yere atladıktan sonra Marvin'in bağırışını duymasıyla tekrar koşmaya başladı. Diğer sokağa geçtiğinde yola atladığının bile farkında değilken kendine gelen arabayı görmesiyle istemsizce duraklamış, arabanın çarpmasıyla yola savrulmuştu.

Querencia || AshEijiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin