"İznin çabuk bitmiş." diye mırıldanırken gördüğü ilk andan beri iğreniyor olduğu adamın sırıtan suratına bakıyordu. O yokken de hiçbir şey iyi değildi ama o olduğunda daha kötü oluyordu sanki.
"Yoksa özlemedin mi beni?"
"Çok özledim." diye alaya alıp yanından geçmeye çalışsa da kolundan tutulduğu için durmuştu. "Hoşgeldin hediyesi yok mu?"
"Siktir git Marvin." Kolunu kurtarınca hızlı adımlarla içeri girdi. Marvin sapık bir orospu çocuğuydu ve Ash ondan en az Dino'dan ettiği kadar nefret ediyordu. Yüzünü görmek bile içini nefretle doldururken bir de iletişim kurmak zorunda kalınca çok sinirleniyordu içten içe.
Kimseye görünmeden odasına geçmeye çalışsa da korumalardan biri onu görüp Dino'nun çağırdığını söyleyerek yanında götürmüştü.
Adamın odasına girerken gergindi Ash. Şimdi ondan hesap soracağını biliyordu ve bundan nefret ediyordu. Genellikle peşine onu takip edecek adamlar takardı, uzaktan uzaktan izlerlerdi çocuğu ama dün gece öyle bir şey olmamıştı tabii.
"Otur." Adamın emir veren sesiyle sertçe yutkunup ikili deri koltuğa oturdu ve gözlerini sehpaya dikti. Ona hesap vermekten nefret ediyordu.
"Neredeydin?"
"Sadece bir gece gelmedim, gerçekten önemli mi?" Konuşması cesurdu çünkü cidden çok sıkılmıştı bu adamdan.
"Evet, önemli. Çocuklar babalarına haber verir Ash." derken dudağını kulağına sürttüğü için kendini sıkmış ve hafifçe geri çekilmişti. Hem kendine baba deyip hem de böyle yapması..çok iğrençti.
"Tekrar soruyorum. Neredeydin?" Kalkıp sandalyesine tekrardan oturup arkasına yaslanmıştı. Cevap beklediği için gözlerini çocuktan ayırmıyordu.
Ash'ten ses çıkmayınca "o aptal çocukla mıydın?" diye sormuş ve ilgisini kendisine çekmişti. Ash Shorter'a aptal denmesinden nefret ederdi ve Dino bunu konusu açıldığı her an yapıyordu.
"Ona aptal deme."
"O zaman cevap ver."
"Evet onunlaydım." Yalan söylemişti çünkü Dino'nun Eiji'nin varlığını bilmesini istemiyordu.
"İyi. Bir daha haber vermeden iş sonrası bir yere gitme."
Ash cevap vermeyip ayağa kalktığında tekrar konuşup durdurdu onu. "Miden nasıl?"
"İyi."
Adam başka bir şey demediğinde hızla odadan çıkıp kendi odasına ilerledi. Gidip biraz daha uyumak istiyordu çünkü iki saat anca uyumuştu ve aşırı yorgun hissediyordu şu an.
Dino iğrençsin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Querencia || AshEiji
FanfictionİÇERİK UYARISI: TECAVÜZ, ŞİDDET, KUSMA Querencia: ispanyolca; dünyada en güçlü hissettiğin yer, güvenli yuvan, evin.